Komunikaty PR

Daniela Idi nową dyrektor marketingu EMEA w firmie Motorola

2024-02-01  |  14:00
Biuro prasowe

1 lutego 2024 r.: Motorola powołała Danielę Idi na stanowisko dyrektora ds. marketingu w Motorola Business Group dla regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz Afryka). Daniela Idi od 2020 roku pracowała w strukturach Lenovo jako dyrektor ds. marketingu konsumenckiego i terytorialnego EMEA oraz globalna dyrektor ds. marketingu konsumenckiego premium.

Nowa dyrektor wniesie bogate doświadczenie w marketingu na rynku konsumenckim, zwiększając potencjał marki Motorola w zakresie rozwoju zarówno nowych produktów, jak i dedykowanych dla nich usług. W nowej roli Daniela Idi będzie odgrywać kluczową rolę budowaniu strategii rozwoju marki, dostarczaniu klientom oraz partnerom biznesowym produktów zgodnych z filozofią marki oraz poszerzaniu jej ambicji na rynku mobilnym. Motorola obecnie realizuje swój plan wzrostu w regionie EMEA, oczekując na zakończenie bieżącego roku kalendarzowego (FY24) i nowe możliwości umocnienia swojej rynkowej pozycji w nadchodzącym roku obrotowym (FY25).

 

Motorola jest częścią Lenovo Inteligent Devices Group – jednostki biznesowej obejmującej operacje Lenovo w segmencie PC, Smart Devices oraz Mobile Business Group. Portfolio produktów, oprogramowania oraz usług obejmuje: komputery PC i smartfony, a także urządzenia inteligentne, i rozwiązania do rozszerzonej oraz wirtualnej rzeczywistości (AR/VR).

- Jestem dumna z tego, że mogę dołączyć do zespołu marketingu Motorola w regionie EMEA, w tak kluczowym i niezwykle istotnym momencie rozwoju naszej marki – powiedziała Daniela Idi. – Obserwując z perspektywy mojej pracy w Lenovo jak duży sukces odniosła Motorola w ciągu ostatnich czterech lat, wierzę, że marka jest obecnie w jak najlepszej formie, aby ten wzrost kontynuować. Dysponujemy fantastyczną linią produktów, wzorcowym w branży podejściem do innowacji oraz znakomitymi partnerami, takimi jak Instytut Pantone. Myślę, że z moją pasją i doświadczeniem w segmentach technologii oraz lifestyle, będę mogła się przyczynić do tego, że Motorola stanie się jednym z liderów branży mobilnej.

Zanim dołączyła do Lenovo, Daniela Idi pracowała w międzynarodowych firmach z branży modowej oraz dóbr luksusowych (LVMH Group, Coty Inc. oraz Luxottica Group). Jej doświadczenie obejmuje również portfolio z sektora nowych technologii. Od 2016 roku zajmuje się opracowywaniem strategii rynkowych zarówno dla smartfonów, jak i komputerów PC.

                                                                       

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.