Komunikaty PR

Dassault Systèmes przedstawia 3DEXPERIENCE Edu

2020-10-30  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Nazarewicz
East Side Consulting GmbH

Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/

Firma Dassault Systèmes zaprezentowała 3DEXPERIENCE Edu, który ma pomóc studentom i profesjonalistom w rozwijaniu kwalifikacji zawodowych ukierunkowanych na zrównoważony rozwój. Przy pomocy 3DEXPERIENCE Edu firma Dassault Systèmes ma zamiar odegrać ważną rolę we wspieraniu pracowników przyszłości przez stworzenie na platformie 3DEXPERIENCE nie tylko nowych możliwości edukacyjnych, ale także zapewnienie płaszczyzny do komunikacji i współpracy między uczelniami i przemysłem w celu zwiększenia szans na zatrudnienie.

3DEXPERIENCE Edu w połączeniu z platformą 3DEXPERIENCE ma dostarczać m.in. publikacje dotyczące konkretnych umiejętności, sprzyjać nawiązywaniu współpracy i tworzeniu centrów edukacyjnych, angażować studentów w wyzwania i konkursy związane ze zrównoważonym rozwojem oraz oferować nowe portfolio doświadczeń edukacyjnych i certyfikacji dla profesjonalistów. Programy i udostępnione zasoby będą sprzyjać rozwojowi w kierunku nowych ról oraz umiejętności, budowania relacji między uczelniami i biznesem w celu wdrażania nowych technologii w przemyśle oraz przekształcania metod edukacji przez nauczanie bazujące na doświadczeniach.

Badania wykazały rozdźwięk między akademickimi programami nauczania, a kwalifikacjami pożądanymi na rynku pracy. Z kolei pandemia COVID-19 podkreśliła znaczenie inicjatyw związanych z przekwalifikowywaniem, podnoszeniem kompetencji i szkoleniami, które warunkują skuteczną transformację w firmach oraz instytucjach edukacyjnych. Nową normą edukacyjną staje się nauczanie hybrydowe. Skuteczność nauczania bazuje na zaangażowaniu uczestników, niezależnie czy ma ono formę tradycyjną czy online. Nauczanie bazujące na doświadczeniach pozwala aktywnie rozwijać umiejętności podczas pracy przy projektach i współpracy zarówno z innymi studentami, jak również ekspertami i mentorami.

– W dobie pandemii COVID-19 ludzie muszą przystosować się do nowych metod pracy, a firmy powinny nie tylko przygotować swoich pracowników do pełnienia i obsady nowych ról oraz stanowisk, ale także wyszukiwać pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje. Firmy muszą współpracować z uczelniami, aby ograniczyć rozdźwięk pomiędzy potrzebami biznesowymi a programami nauczania – mówi Florence Verzelen, wiceprezes Dassault Systèmes ds. przemysłu, marketingu, stosunków międzynarodowych i potencjału ludzkiego. – Od lat jesteśmy partnerem strategicznym wielu gałęzi przemysłu, dzięki czemu doskonale wiemy, jakie umiejętności i kwalifikacje są najbardziej pożądane na rynku pracy. 3DEXPERIENCE Edu zapewnia pracownikom przyszłości niezbędną wiedzę oraz know-how. Możemy angażować ludzi i rewolucjonizować sposoby przyswajania i przekazywania wiedzy oraz dzielenia się nią w celu tworzenia innowacji ukierunkowanych na zrównoważony rozwój.

3DEXPERIENCE Edu bazuje na wiedzy i doświadczeniu Dassault Systèmes zdobytym przez dziesięciolecia współpracy z firmami z 11 branż. Zgromadzone w nim informacje pomogą co roku nie tylko pięciu milionom studentów w różnym wieku, ale także uczelniom, firmom i profesjonalistom, którym zależy na zdobywaniu wiedzy, doskonaleniu umiejętności lub zwiększaniu szans na zatrudnienie. Wsparcie obejmuje pakiety edukacyjne dla organizacji na całym świecie w czasie lockdownów COVID-19 oraz współpracę z takimi instytucjami, jak Re-Engineering Australia Foundation, Arts et Métiers ParisTech, Illinois Institute of Technology i Światowe Forum Ekonomiczne.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: East Side Consulting GmbH
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.