Komunikaty PR

Delock wprowadza kable SATA dla pasjonatów moddingu

2020-12-03  |  11:00
Biuro prasowe

PC może nie tylko działać, ale i wyglądać. Wiedzą o tym doskonale komputerowi moderzy, którzy tworzą niepowtarzalne maszyny. Z myślą o entuzjastach firma Delock przygotowała świecące przewody SATA, które pozwolą się wyróżnić.

Nowości w portfolio niemieckiej marki to kable przeznaczone dla dysków SATA 6 Gbps. Tym, co je wyróżnia na tle standardowych przewodów to fakt, że w świetle ultrafioletowym jarzą się, tworząc ciekawą poświatę. Mogą one zatem stanowić ciekawą opcję dla fanów komputerowego tuningu, którzy chcą stworzyć unikalną, wyróżniającą się konstrukcję.

Producent przygotował kable SATA z efektem typu glow w kolorach zielonym i niebieskim. Każda z wersji kolorystycznych będzie dostępna w wariantach o długości od 20 do 70 cm. Świecące pod wpływem UV przewody będą kosztowały od kilku do kilkunastu złotych. W ofertach polskich sklepów pojawią się one w ciągu kilku najbliższych tygodni.

 

Dostępne modele:
 

  • Delock 82121 - niebieski, 20 cm
  • Delock 82127 - niebieski, 30 cm
  • Delock 82130 - niebieski, 50 cm
  • Delock 82133 - niebieski, 70 cm
  • Delock 82017 - zielony, 20 cm
  • Delock 82064 - zielony, 30 cm
  • Delock 82069 - zielony, 50 cm
  • Delock 82112 - zielony, 70 cm
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.