Diagnostyka S.A wdrożyła nowoczesne narzędzia Salesforce
Diagnostyka, największa w Polsce sieć laboratoriów medycznych, dołączyła do grupy użytkowników rozwiązań Salesforce, rozpoczynając w czerwcu br. eksploatację nowego systemu obsługi sprzedaży i zarządzania współpracą z Kontrahentami. Za wdrożenie odpowiadała firma Sii.
Głównym celem wdrożenia nowego systemu w Diagnostyce było zapewnienie sprawnego realizowania celów biznesowych spółki, wsparcie działu sprzedaży, podniesienie produktywności i efektywności pracy przedstawicieli medycznych czy udostępnienia pracownikom 360 stopniowego widoku klienta z każdego miejsca i z każdego urządzenia, także mobilnego.
- Diagnostyka na przestrzeni ostatnich lat nieustająco się rozwijała, stale poszerzając liczbę swoich kontrahentów. Postanowiliśmy rozpocząć kolejny etap naszej cyfrowej transformacji i dzięki temu usprawnić zarówno pracę naszego zespołu handlowego, obsługę naszych klientów, jak i jeszcze lepiej analizować zbierane od lat dane – komentuje Przemysław Kulas, Dyrektor Sprzedaży w Diagnostyka S.A. -Dzięki temu nasi pracownicy zyskają więcej czasu na poprawę jakości usług świadczonych naszym kontrahentom. Dokładna analiza danych pozwoli nam także wyciągnąć więcej trafnych wniosków i lepiej projektować nasze działania w przyszłości – dodał Przemysław Kulas.
Nowy system został zbudowany z wykorzystaniem funkcjonalności zapewnianych przez moduły SalesCloud i Salesforce Maps, a dzięki integracji platformy Salesforce z wieloma systemami wewnętrznymi Diagnostyki uzyskano 360 stopniowy widok klienta.
Proces budowy systemu rozpoczął się w październiku 2022 r. i trwał łącznie 9 miesięcy. System został wdrożony w Diagnostyce czerwcu, przy pomocy Sii Sp z o.o. – największego dostawcy usług doradztwa technologicznego, transformacji cyfrowej, BPO i inżynieryjnych w Polsce, partnera wdrożeniowego Salesforce.
- Wsparcie jakiego udzieliło nam Sii było kompleksowe i profesjonalne. Od momentu wyboru technologii, poprzez skrupulatną analizę przedwdrożeniową, aż po development i optymalizację gotowego produktu, Sii wspierało nas w wyborze optymalnych rozwiązań i stworzeniu narzędzi odpowiadających potrzebom zarówno Przedstawicieli Medycznych, jak i Zarządu firmy – powiedział Przemysław Kulas.
Implementacja systemu została poprzedzona przeprowadzeniem szczegółowej analizy przedwdrożeniowej, która zapewniła prawidłowe zidentyfikowanie i opisanie wymagań biznesowych oraz technicznych, a w rezultacie pozwoliła na realizację wdrożenia zgodnie z planowanym zakresem i harmonogramem.
- Celem było stworzenie systemu, który jest czymś więcej niż platformą do raportowania wizyt. Chcieliśmy oddać do dyspozycji Przedstawicieli Medycznych narzędzie, które daje kompletny ogląd kontrahenta łącząc informacje z wielu systemów dziedzinowych. Chcieliśmy, żeby pracownicy Działów Handlowych mieli szybki i wygodny dostęp do informacji, również w terenie. Zdecydowanie założenia te udało się zrealizować – podsumowuje Przemysław Kulas, Dyrektor Sprzedaży Diagnostyka S.A.
Wdrożenie rozwiązań Salesforce już w pierwszym okresie pozwoliło na wsparcie operacyjne działań sprzedażowych. Pracownicy Diagnostyki uzyskali szybki dostęp do najważniejszych i aktualnych danych w widoku 360 Kontrahenta, widok poziomu realizacji targetów sprzedażowych, a także ułatwioną obsługę kampanii sprzedażowych oraz reklamacji. Przedstawiciele medyczni usprawniają swoją pracę dzięki m.in. zautomatyzowaniu powtarzalnych procesów, szybkiemu docieraniu do potrzebnych danych poprzez wyszukiwarkę kontekstową, ułatwieniom w obsłudze sprzedaży, planowaniu wizyt w oparciu o scoring, optymalizacji tras w oparciu o mapy. Ważnym efektem wdrożenia rozwiązań Salesforce, widocznym już na samym początku, jest ujednolicone raportowanie i dostęp do dashboardów z odpowiednim zestawem danych dla różnych grup użytkowników: przedstawicieli medycznych, dyrektorów, Zarządu. Pracownikom zapewniono także dostęp do potrzebnych im narzędzi i danych, zarówno w formie aplikacji mobilnej (tablety), jak i desktopowej (na komputerach), z możliwością dostępu do danych dla przedstawicieli pracujących w terenie.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.