Komunikaty PR

Dołącz do biblijnej Apokalipsy w Sancticide, nowej grze od Red Square Games

2024-03-01  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Red Square Games, notowana na rynku NewConnect Spółka, zapowiada drugi tytuł na PC, nad którym pracuje od początku ubiegłego roku razem z Sylen Studio. Sancticide to dynamiczny, mroczny slasher TPP z segmentu indie premium z elementami rogue-lite. Produkcja stanowi rozszerzenie historii książkowego uniwersum Komornik autorstwa Michała Gołkowskiego. Dla krakowskiego dewelopera to kolejna część podejmowanych działań biznesowych generująca wpływy do Spółki, która konsekwentnie stawia na strategię dywersyfikacji swoich przychodów.

- Dla Red Square Games zapowiadana gra to szansa nie tylko na kolejne przychody, ale przede wszystkim na dynamiczny rozwój studia, a także prezentację jakości całego naszego zespołu, który ciężko pracuje nad największym do tej pory projektem w portfolio studia. Cieszę się, że już teraz możemy pokazać graczom wysokiej jakości trailer oraz materiały z gry i zaciekawić graczy apokaliptycznym światem przeniesionym prosto z literatury. Jeśli chodzi o wspomniane już finanse, to w przypadku najnowszego projektu nasze przychody to nie tylko umowne wynagrodzenie za realizację tego projektu dla Sylen Studio, ale również ustalony odrębną umową procent ze sprzedaży gry - mówi Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games. 

Sancticide to bazująca na walce wręcz gra akcji TPP z elementami rogue-lite, osadzona w świecie biblijnej Apokalipsy. System walki oparty o orientację przestrzenną i kierunkowość jest hołdem zespołu dla starszych tytułów, a manipulacja otoczeniem i fizyczna interakcja z nim zwiększy możliwości taktyczne. Unikalny, pokręcony świat gry służy za tło historii Ezekiela - świeżego rekruta Korpusu Komorników ściganego przez żal i wyrzuty sumienia, który wyrusza na swoją najważniejszą misję. Gracze będą mieli okazję zwiedzić okrutny świat, w którym śmierć to nie koniec, a jedynie kolejny początek.

Najważniejszymi cechami najnowszej produkcji Red Square Games i Sylen Studio są: walka jako fundament, moce komornicze, ortogonalne zróżnicowanie jednostek, a także idea koszerności. Dopełnieniem na pewno będzie „śmierć jako okazja do nauki”, która umożliwia lepsze zrozumienie zasad rządzących światem pamiętającym nasze poczynania i zmianę podejścia pozwalającego na odniesienie zwycięstwa w rozwijającym historię wyścigu człowieka i AI. Data premiery Sancticide jest uzależniona od decyzji właściciela IP, czyli Sylen Studio. 

Zgodnie z umową zawartą pomiędzy Red Square Games a Sylen Studio, oprócz produkcji gry realizowanej w ramach wcześniej zawartej umowy, deweloper zajmie się także marketingiem, PR oraz social mediami projektu Sancticide. Przychód miesięczny producenta Slavic Punk: Oldtimer wynosi 25 tys. zł, łącznie 275 tys. zł w 2024 roku. Po premierze Sancticide dodatkowym przychodem będzie procentowy udział w sprzedaży tytułu, który został ustalony na poziomie 10-15%, płatne przez trzy lata od premiery tytułu. To kolejna część podejmowanych działań biznesowych generująca wpływy do Spółki, która konsekwentnie stawia na strategię dywersyfikacji swoich przychodów. Ponadto, Sylen Studio estymuje nakłady na marketing tego projektu do końca 2024 roku na kwotę około 800 tys. zł. Umowa również nie wyklucza pozyskania dodatkowego wydawcy do projektu.

Red Square Games jest producentem i wydawcą SlavicPunk: Oldtimer na PC, izometrycznej strzelanki opartej na twórczości autora m.in. trylogii SybirPunk. Tytuł aktualnie jest dostępny na platformach Steam, GOG, Epic Games Store oraz STOVE Indie. Gra w tym roku pojawi się także w wersji na konsole dzięki wydawcy Gaming Factory, z którym Spółka podpisała w ub. r. umowę wydawniczą. Ponadto studio pracuje także nad produkcją własną SlavicPunk: Duel w wersji na PC.

W czwartym kwartale 2023 roku Red Square Games SA wypracowała ponad 1,7 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co w porównaniu do przychodów z analogicznego okresu w 2022 r. oznacza wzrost o prawie 55 proc. W analizowanym kwartale spółka wypracowała zysk netto na poziomie 739 tys. zł. W ujęciu narastającym, przychody netto ze sprzedaży wyniosły ponad 6,1 mln zł, co oznacza wzrost r/r aż o 158 proc.

Model biznesowy Red Square Games zakłada produkcję gier wideo o średnich budżetach, gier planszowych i RPG - przy jednoczesnym utrzymaniu niskich kosztów działalności operacyjnej spółki. Równocześnie Spółka zakłada dywersyfikację źródeł przychodów poprzez portowanie gier na wszystkie dostępne platformy a także tworzenie gier na zlecenie. Studio planuje tworzenie i rozwijanie gier w taki sposób, by stanowiły linię produktową budującą coraz silniejszą pozycję marki na całym świecie. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie F5 Networks wzmacnia zespół liderów Biuro prasowe
2024-04-27 | 10:30

F5 Networks wzmacnia zespół liderów

Firma F5, Inc. (NASDAQ: FFIV), globalny lider w dziedzinie bezpieczeństwa i dostarczania aplikacji wielochmurowych, powołuje dwóch nowych członków zespołu kierowniczego. Lyra
IT i technologie Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI
2024-04-26 | 15:00

Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI

Świat goni za AI, prywatne firmy prześcigają się w kolejnych osiągnięciach, a na polskich uczelniach w kwestii edukacji w zakresie sztucznej inteligencji wciąż pozostaje wiele do
IT i technologie Strategiczna współpraca AWS i Deloitte
2024-04-26 | 13:00

Strategiczna współpraca AWS i Deloitte

AWS (Amazon Web Services) i Deloitte, wiodący dostawca usług consultingowych, zawarły nową wieloletnią umowę o strategicznej współpracy, aby pomóc organizacjom na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.