Dominic Kurtaz dyrektorem zarządzającym EuroCentral w Dassault Systèmes
East Side Consulting GmbH
Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/
Firma Dassault Systèmes mianowała Dominica Kurtaza dyrektorem zarządzającym regionu EuroCentral. Kurtaz będzie odpowiedzialny za ogół działań biznesowych w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Polsce i Czechach oraz na Węgrzech i Słowacji. Doświadczenie zdobyte w Dassault Systèmes, rozległa sieć kontaktów branżowych oraz sprzedażowe know-how pozwolą Dominicowi Kurtazowi podjąć się kierowania jednym z najważniejszych dla Dassault Systèmes rynków oraz budowania relacji między przemysłem a ludźmi dzięki platformie 3DEXPERIENCE. Dominic skupi się na trzech głównych obszarach biznesowych Dassault Systèmes: przemyśle wytwórczym, infrastrukturze i miastach oraz służbie zdrowia i naukach przyrodniczych.
Dominic Kurtaz dołączył do Dassault Systèmes w 2007 r. Do roku 2012 był m.in. dyrektorem rynku BeNeLux i EuroNorth, w której to roli odpowiadał za rozwój branży motoryzacyjnej. Później, najpierw w roli dyrektora sprzedaży na Europę, a następnie globalnego dyrektora sprzedaży marki 3DEXCITE, odpowiadał za strategiczną współpracę między kanałami sprzedażowymi. W roku 2016 objął stanowisko dyrektora zarządzającego 3DEXCITE, aby w roku 2018 zostać mianowanym dyrektorem generalnym marki 3DEXCITE.
Poza nominacją Dominica Kurtaza w regionie EuroCentral nastąpiły także inne zmiany: w dziale sprzedaży Jeroen Buring objął funkcję dyrektora zespołu Customer Role Experience, Dieter Sauer objął funkcję dyrektora zespołu Customer Process Experience, a Christian Matzen jest odpowiedzialny za działania sprzedażowe w ramach zespołu Customer Solution Experience.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.