Dominic Kurtaz dyrektorem zarządzającym EuroCentral w Dassault Systèmes
East Side Consulting GmbH
Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/
Firma Dassault Systèmes mianowała Dominica Kurtaza dyrektorem zarządzającym regionu EuroCentral. Kurtaz będzie odpowiedzialny za ogół działań biznesowych w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Polsce i Czechach oraz na Węgrzech i Słowacji. Doświadczenie zdobyte w Dassault Systèmes, rozległa sieć kontaktów branżowych oraz sprzedażowe know-how pozwolą Dominicowi Kurtazowi podjąć się kierowania jednym z najważniejszych dla Dassault Systèmes rynków oraz budowania relacji między przemysłem a ludźmi dzięki platformie 3DEXPERIENCE. Dominic skupi się na trzech głównych obszarach biznesowych Dassault Systèmes: przemyśle wytwórczym, infrastrukturze i miastach oraz służbie zdrowia i naukach przyrodniczych.
Dominic Kurtaz dołączył do Dassault Systèmes w 2007 r. Do roku 2012 był m.in. dyrektorem rynku BeNeLux i EuroNorth, w której to roli odpowiadał za rozwój branży motoryzacyjnej. Później, najpierw w roli dyrektora sprzedaży na Europę, a następnie globalnego dyrektora sprzedaży marki 3DEXCITE, odpowiadał za strategiczną współpracę między kanałami sprzedażowymi. W roku 2016 objął stanowisko dyrektora zarządzającego 3DEXCITE, aby w roku 2018 zostać mianowanym dyrektorem generalnym marki 3DEXCITE.
Poza nominacją Dominica Kurtaza w regionie EuroCentral nastąpiły także inne zmiany: w dziale sprzedaży Jeroen Buring objął funkcję dyrektora zespołu Customer Role Experience, Dieter Sauer objął funkcję dyrektora zespołu Customer Process Experience, a Christian Matzen jest odpowiedzialny za działania sprzedażowe w ramach zespołu Customer Solution Experience.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.