Komunikaty PR

Dostawcy technologii odpowiadają na wyzwania korporacji

2020-07-03  |  07:15
Biuro prasowe
Kontakt
Piotr Hajdecki
Business Finland

c/o Ambasada Finlandii, ul. Chopina 4/8
00-559 Warszawa
piotr.hajdecki|businessfinland.fi| |piotr.hajdecki|businessfinland.fi
+48508983253
www.businessfinland.fi

30 spotkań z udziałem 17 firm technologicznych i 7 korporacji działających w Polsce - to bilans wydarzenia zorganizowanego przez Business Finland i Rebels Valley. Ich celem było pokazanie technologii, które mogą pomóc rozwiązać najbardziej palące wyzwania stojące przed korporacjami.​

Mniejsi, choć często bardzo innowacyjni dostawcy technologii, mają problem z dotarciem do korporacji, a w tym czasie te same korporacje szukają rozwiązań, które pomogą im rozwiązać ich aktualne bolączki. Wspólnie z Rebels Valley pomogliśmy się im znaleźć i rozpocząć rozmowy.” – mówi Piotr Hajdecki z Business Finland.

Korporacje doceniają taką możliwość zapoznania się w szybki i zorganizowany sposób z technologiami, które mogą pomóc im w rozwoju lub rozwiązaniu stojących przed nimi wyzwań. „W Santander Bank Polska stale poszukujemy innowacji. Jako międzynarodowa korporacja doceniamy różnorodną współpracę. Wierzymy, że dzięki takim spotkaniom mamy możliwość dostarczania klientom wyjątkowych rozwiązań, które zostały już przetestowane poza granicami naszego kraju. Tego typu wydarzenia to dla nas również ogromna szansa na poznanie nowych scaleUp’ów i nawiązanie nowych kontaktów.” - mówi Zuzanna Mazurek, Innovation Designer, Biuro Innowacji Cyfrowej, Santander Bank Polska.

Również dla dostawców technologii taka formuła jest atrakcyjna, pozwala bowiem uzysakć dostęp do dużych korporacji, potencjalnie atrakcyjnych partnerów: "Byłem naprawde pod wrażeniem jakości uczestniczących korporacji, a zwłaszcza ich zaawansowania w biznesie cyfrowym. Jestem przekonany, że Uplause jako rozwiązanie dobrze pasuje do polskiego rynku, gdyż jest wysoko zaawansowane technologicznie i cyfrowo.” – powiedział Heikki Aura, Executive Vice President, Uplause Ltd.

Tomasz Kowalczyk, Partner w Rebels Valley, organizacji wyspecjalizowanej w promowaniu współpracy korporacji z innowacyjnymi młodymi firmami technologicznymi, będącej operatorem przedsięwzięcia, podsumowując wydarzenie podkreśla: „To wydarzenie pokazało, jak istotnym dla młodych spółek technologicznych jest poznanie potrzeb potencjalnych klientów korporacyjnych. Z drugiej strony godne podkreślenia jest, jak otwarte okazują się duże firmy – chętnie dzielą się swoimi wyzwaniami. W efekcie obie strony znacznie efektywniej mogą ocenić korzyści wynikające z ewentualnej współpracy”.

Aleksandra Woszczyk, odpowiedzialna za komunikację i kwestie organizacyjne wydarzenia dodaje: ,,Dzięki wspólnym działaniom Business Finland i Rebels Valley mogliśmy z jednej strony dotrzeć do kluczowych na polskim rynku korporacji, z drugiej do perspektywicznych fińskich spółek. Ta współpraca obrazuje potencjał tych dwóch rynków, ich otwartość oraz elastyczność w dostosowaniu się do zachodzących zmian.

Wydarzenie przyczyniło się do popularyzacji technologii. O implementacjach, będących wynikiem spotkań, będziemy informować.

*****

Przypomnijmy, w ubiegłotygodniowym wydarzeniu wzięło udział 17 firm: Heliostorage Oy (magazynowanie energii), ionSign Oy (internet rzeczy), Cumucore Oy (rozwiązania dla operatorów mobilnych), Solteq Oyj (digitalizacja procesów), Semantum Oy (rozwiązania dla automatyki), Distence Oy (narzędzie do zarządzania aktywami przemysłowymi), Inscripta Oy (rozpoznawanie głosu), Greenpay Oy (płatności), Frosmo Oy (personalizacja w e-commerce), Digital Workforce Oy (robotyzacja procesów biznesowych), Smarp Oy (employee advocacy), Enable Banking Oy (rozwiązania dla open banking), Get Jenny Oy (chat boty), Zeroft Oy (archiwizowanie dokumentów) i Uplause Oy (zarządzanie zaangażowaniem konsumentów), FirstBeat Oy (analityka stresu i regeneracji organizmu), Emooter Oy (zdrowie psychiczne w miejscu pracy), DBC Global Oy (zdrowie w środowisku pracy).

Foto: zespół Uplause Ltd., którego przedstawiciel wypowiada się w tekście.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI Biuro prasowe
2024-04-26 | 15:00

Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI

Świat goni za AI, prywatne firmy prześcigają się w kolejnych osiągnięciach, a na polskich uczelniach w kwestii edukacji w zakresie sztucznej inteligencji wciąż pozostaje wiele do
IT i technologie Strategiczna współpraca AWS i Deloitte
2024-04-26 | 13:00

Strategiczna współpraca AWS i Deloitte

AWS (Amazon Web Services) i Deloitte, wiodący dostawca usług consultingowych, zawarły nową wieloletnią umowę o strategicznej współpracy, aby pomóc organizacjom na
IT i technologie Zalman Alpha2 36 — efektowne chłodzenie typu AiO
2024-04-26 | 10:10

Zalman Alpha2 36 — efektowne chłodzenie typu AiO

Firma Zalman zaprezentowała nowe systemy chłodzenia z linii Alpha2. Topowym modelem z tej serii jest Alpha2 36 z niemal 40-centymetrowym radiatorem i trzema wentylatorami. Zalman Alpha2 36 to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.