DROGA DO DIGITALIZACJI: TEAM ENERGIE WDRAŻA TECHNOLOGIĘ PANASONIC ESL
Panasonic ogłasza podpisanie umowy ramowej z Team Energie w celu wdrożenia technologii ESL na 72 stacjach benzynowych w Niemczech.
Niemiecka firma energetyczna Team Energie nawiązała współpracę z Panasonic Connect Europe, aby wspierać innowacje w sklepach convenience na stacjach benzynowych poprzez instalację 800 elektronicznych etykiet półkowych (ESL), które będą płynnie zintegrowane za pomocą bezprzewodowego połączenia z scentralizowanym systemem punktu sprzedaży (POS). Łącznie 72 stacje benzynowe Team Energie w całych Niemczech oraz te działające pod marką Aral zostaną poddane modernizacji.
Systemy POS zostaną dostarczone przez długoletniego partnera Team Energie, firmę HUTH. Inżynierowie Panasonic będą współpracować z firmą, aby dostosować i zintegrować ESL-e z systemami back office nowego partnera. Podczas testów sklepy na stacjach benzynowych, które zostały wyposażone w ESL-e Panasonic, były gotowe do działania już w dniu instalacji.
Stacje benzynowe, podobnie jak cała branża energetyczna, stają przed wyzwaniami związanymi z rosnącymi kosztami operacyjnymi, narastającymi regulacjami i brakiem wykwalifikowanej kadry. Cyfryzacja systemów na terenie stacji benzynowych oraz w sklepach pomoże skutecznie zmierzyć się z tymi problemami i zapewnić klientom bardziej satysfakcjonujące doświadczenia, tłumaczy Volker Behn, Dyrektor Zarządzający w firmie Team Energie. Wiedza i świadomość Panasonic dotycząca obecnych oraz przyszłych trendów wpływających na branżę, a także skupienie na zrównoważonym rozwoju; nasze wspólne wartości; indywidualne rozwiązania; oraz zrozumienie naszej długoterminowej strategii digitalizacji, wszystko to miało kluczowe znaczenie przy wyborze Panasonic jako naszego partnera technologicznego.
ESL kluczowe dla szerszej strategii digitalizacji
Po udanym przeglądzie w sześciu lokalizacjach, w tym na nowoczesnej stacji benzynowej w Magdeburgu, instalacja ESL-ów na stacjach benzynowych Team Energie w całych Niemczech jest najnowszym etapem strategii digitalizacji, mającej na celu ulepszenie doświadczeń klientów.
Dla stacji benzynowych, które już zaimplementowały technologię bezpapierowej wyceny, ESL-e Panasonic od razu przyczyniają się do poprawy wydajności operacyjnej pracowników Team Energie. Poprzez eliminację zbędnych ręcznych zmian cen i automatyzację procesów, błędy w wycenie są zminimalizowane, co pozwala pracownikom stacji benzynowych zaoszczędzić nawet do 30 minut codziennie.
Dodatkowo, ESL-e Panasonic będą również wykorzystywane jako cyfrowe ekrany do przekazywania kampanii marketingowych i specjalnych ofert klientom na terenie stacji benzynowych, sklepów oraz barów.
Dział serwisowy Team Energie będzie odpowiedzialny za planowanie, instalację i utrzymanie ESL-ów w przyszłości, przy wsparciu inżynierów Panasonic, którzy będą świadczyć pomoc techniczną na miejscu oraz dostarczać części zamienne z centrów serwisowych w Hamburgu, Wiesbaden i Monachium, obejmujących całe Niemcy.
Team Energie nadal ustanawia standardy dla nowoczesnych stacji benzynowych. Instalacja ESL-ów Panasonic na swoich niemieckich lokalizacjach pokazuje, że wciąż posuwają się do przodu w dziedzinie technologii, dążąc do zwiększenia efektywności i oferowania najlepszych na rynku doświadczeń dla swoich klientów, dodaje Jens-Michael Pohl, Head of Sales Engineering w Panasonic.
Panasonic będzie prezentować swoje rozwiązanie ESL na targach UNITI w Stuttgarcie, w Niemczech, od 14 do 16 maja 2024 roku, w hali 1, na stoisku IC04.
Aby uzyskać dalsze informacje na temat pierwszej stacji benzynowej Team Energie wyposażonej w technologię ESL firmy Panasonic, kliknij tutaj: https://oc.connect.panasonic.com/nz/en/case-studies/full-throttle-petrol-station-team-energie
Sony na ISE 2025 – zrównoważony rozwój i najnowsze technologie
Wyższa Szkoła Telewizji i Filmu (HFF) zamówiła Sony Crystal VERONA
Bruce Owen zostaje nowym prezesem regionu EMEA w Equinix
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.