Dzięki motoroli razr 5G żyj chwilą obecną, zachowując kontakt z tym, co ważne
Motorola wprowadziła przełomowe rozwiązania konstrukcyjne w pierwszym na świecie składanym telefonie, a ewolucja modelu razr obejmująca między innymi łączność 5G była też okazją do dalszych udoskonaleń wzornictwa i mechaniki urządzenia. Główną rolę w procesie projektowania wprowadzonego niedawno na rynek modelu razr 5G odegrały opinie użytkowników poprzedniej generacji. Dzięki temu powstało niezrównane połączenie kultowego wzornictwa oraz funkcjonalności kompaktowego telefonu.
Na smartfonach polegamy w większym stopniu niż kiedykolwiek przedtem — szczególnie w obecnych, niepewnych czasach, gdy przechodzimy do „nowej normalności”. Użytkownicy czują się przywiązani do swoich urządzeń i chcą zachować łączność, a jednocześnie wciąż żyć chwilą obecną. Doskonałym rozwiązaniem jest razr 5G o nowej, składanej konstrukcji z zaawansowanym i przyciągającym uwagę ekranem zewnętrznym Quick View.
Wyświetlacz Quick View w razr 5G umożliwia między innymi przeglądanie powiadomień, nawiązywanie połączeń, robienie selfie czy odtwarzanie muzyki. Wszystko to można robić bez otwierania telefonu, a zatem i bez odwracania uwagi od ważnych rzeczy dziejących się w danej chwili.
Intuicyjny ekran główny umożliwia szybkie przewijanie powiadomień oraz decydowanie o tym, czym trzeba się zająć natychmiast, a co może poczekać. Na wyświetlaczu Quick View można od razu nawiązać połączenie lub odpowiedzieć na wiadomość, a jeśli chcesz poświęcić na to więcej czasu, możesz skorzystać z wewnętrznego ekranu FlexView. Funkcja ta ma ułatwiać obsługę smartfonu, ale też usprawnić korzystanie z niego — kiedy razr 5G jest zamknięty utrzymujemy koncentrację na tym, co ważne i nie jesteśmy rozpraszani przez inne aplikacje.
Aparat o rozdzielczości 48 MP1 z technologią Quad Pixel zapewni piękne zdjęcia pełne szczegółów o nasyconych kolorach niezależnie od warunków oświetleniowych. W sytuacji, gdy mamy nieco gorsze światło z pomocą przyjdzie nam technologia Quad Pixel łącząca 4 piksele w jeden oraz tryb nocnych zdjęć, który za sprawą dedykowanego oprogramowania pozowli wydobyć obrazy z mroku. Kiedy telefon jest zamknięty może też pełnić funkcje najbardziej zaawansowanego aparatu do selfie na rynku2, a to właśnie dzięki wyświetlaczowi Quick View, który zapewni nam podgląd wykonywanego autoportretu.
Dwa ekrany w razr 5G to nie tylko jedyne takie rozwiązanie na rynku z perspektywy designu, ale także wiele atrakcyjnych funkcji aparatu, które są po prostu niemożliwe na innych urządzeniach:
- Animacja aparatu pomaga utrzymać uwagę modela, pokazując mu zabawną animację na ekranie Quick View, gdy aplikacja aparatu jest otwarta na głównym wyświetlaczu Flex View. Funkacja ta jest szczególnie przydatna dla rodziców, którym trudno jest uchwycić dziecko patrzące w obiektyw kamery.
- Funkcja Natychmiastowy podgląd wyświetla podgląd zrobionego zdjęcia na ekranie Quick View, a także możliwość przejścia do jego dalszej edycji.
- Podgląd zewnętrzny odzwierciedla obraz z wizjera na ekranie Quick View, dzięki czemu fotografowane osoby mogą zobaczyć zdjęcie, zanim zostanie zrobione.
Razr 5G zapewnia użytkownikom pełną kontrolę nad swoim działaniem poprzez dostosowanie funkcji wyświetlacza Quick View. Przy użyciu panelu aplikacji można bezpośrednio z wyświetlacza Quick View otwierać dowolne pobrane aplikacje bez konieczności otwierania telefonu. MyUX, czyli oprogramowanie własne marki Motorola pozwala dodatkowo na stworzenie osobistych motywów przy użyciu unikatowych fontów, kolorów i ikon, dzięki czemu telefon będzie naprawdę niepowtarzalny.
Nawet gdy razr 5G jest zamknięty, za pomocą wyświetlacza Quick View swobodnie odtworzymy muzykę, uzyskamy wskazówki dojazdu, zapłacimy jednym dotknięciem i skorzystamy z Asystenta Google.
Razr 5G to kultowy telefon z klapką w nowoczesnym wydaniu, który dowodzi, że największe możliwości mogą się kryć w najmniejszych urządzeniach. Jest kieszonkowy, ale jednocześnie w pełni funkcjonalny. Minimalistyczny, ale potężny w swoich możliwościach. Dzięki wszystkim tym i wielu innym funkcjom nie odrywa Cię od chwili obecnej. Razr 5G to zupełnie nowy sposób interakcji z telefonem, który zmienia dotychczasowe przyzwyczajenia i kreuje nowe.
Dostępność
Motorola razr 5G jest dostępna w sprzedaży w Polsce w sugerowanej cenie detalicznej 6499 zł w ofertach RTV Euro AGD, Media Expert, x-kom, Media Markt; oraz operatorów Plus i T-Mobile, a także na stronie www.motorola.com/pl. Obecnie dostępny jest jeden wariant kolorystyczny – Polished Graphite (czarny); w przyszłości pojawią się również wersje Blush Gold (różowe złoto) i Liquid Mercury (srebrny).
Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji
Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu
Szpitale i przychodnie chronią zdrowie, ale nie chronią PESEL-i pacjentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.