Efektywna ochrona sygnalistów przyjazna dla firmowego budżetu
Od 25 września br. podmioty publiczne i prywatne zatrudniające powyżej 50 pracowników oraz wszystkie organizacje finansowe bez względu na liczbę zatrudnionych są zobowiązane wdrożyć kanał do przyjmowania poufnych zgłoszeń nieprawidłowości w firmie. W odpowiedzi na ten wymóg whiblo – zaawansowana aplikacja stworzona przez firmę braf.tech, umożliwiająca zarządzanie zgłoszeniami naruszeń – została wzbogacona o nowy pakiet Mała Firma przeznaczony dla małych i średnich organizacji.
Kluczowe zalety pakietu Mała Firma
Whiblo to innowacyjne rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw umożliwiające efektywne oraz ekonomiczne wdrożenie systemów ochrony sygnalistów. Cały proces implementacji, włącznie z akceptacją regulaminu i umowy powierzenia danych, odbywa się w pełni cyfrowo i automatycznie. Pakiet pozwala na pełne wdrożenie systemu sygnalistów za jedyne 129 zł miesięcznie przy subskrypcji na 1 rok. Klienci mogą elastycznie wybierać okres korzystania z usługi na dowolną liczbę miesięcy. Mała Firma, trzeci już pakiet whiblo, obejmuje: profil jednego koordynatora, możliwość dostosowania kolorystyki narzędzia, instrukcję obsługi, 5 GB bazy danych oraz szablon Procedury Zgłoszeń Wewnętrznych dla subskrypcji na 6 i 12 miesięcy.
Pakiet Mała Firma został stworzony z myślą o potrzebach małych organizacji, które stoją przed wyzwaniem wdrożenia przepisów dla sygnalistów w krótkim czasie. Zdajemy sobie sprawę, że dla wielu przedsiębiorców czas i koszty są kluczowe, dlatego oferujemy kompleksowe rozwiązanie dostępne od ręki, bezpieczne, proste do wdrożenia i obsługi, w najniższej cenie na polskim rynku. Nasze narzędzie umożliwia nawet najmniejszym podmiotom pełne dostosowanie się do nowych wymogów prawnych bez obciążania budżetu i angażowania dodatkowych zasobów – podkreśla Rafał Barański, współtwórca whiblo, prezes braf.tech.
Idealne rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorców
Pakiet powstał przede wszystkim z myślą o firmach zatrudniających poniżej 50 pracowników, które chcą wdrożyć efektywny kanał przyjmowania zgłoszeń od sygnalistów. System doskonale sprawdza się także w przedsiębiorstwach liczących do 250 pracowników oraz wszystkich podmiotach finansowych, dla których wdrożenie takich rozwiązań jest obligatoryjne. Platforma stanowi optymalne rozwiązanie dla jednostek publicznych dysponujących ograniczonym budżetem, umożliwiając im pełne dostosowanie się do wymogów prawnych przy zachowaniu kontroli nad kosztami. Dodatkowo w ramach pakietu, klienci mogą kupić za symboliczną złotówkę komplet dokumentacji niezbędnej do wdrożenia odpowiednich procedur w organizacji. Użytkownicy w tej cenie otrzymają również krótki poradnik RODO, który precyzyjnie opisuje wszystkie obowiązki związane z przestrzeganiem przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, wzór klauzuli obowiązku informacyjnego oraz wskazówki, jak z niego korzystać. Dokument został przygotowany przez kancelarię prawną Tomasza Osieja.
O whiblo
Whiblo to zaawansowana aplikacja, umożliwiająca bezpieczne zarządzanie anonimowymi zgłoszeniami naruszeń prawa i niepożądanych sytuacji wewnątrz organizacji. Narzędzie zapewnia bezpieczeństwo oraz pełną anonimowość użytkowników, jest zgodne z obowiązującymi przepisami: dyrektywą Unii Europejskiej o ochronie sygnalistów oraz polskimi przepisami dotyczącymi AML i RODO. Bezpieczeństwo whiblo zostało potwierdzone przez rygorystyczne testy penetracyjne. Każdy klient otrzymuje wydzieloną bazę danych oraz osobne klucze, do jej zabezpieczenia, co gwarantuje najwyższy poziom ochrony i poufności informacji. Dodatkowo whiblo działa w modelu SaaS, co ułatwia implementację bez obciążania infrastruktury IT. Obecnie z systemu korzysta m.in. UOKiK, LPP, Panattoni, Comarch czy Polska Grupa Lotnicza. Dla potrzeb większych organizacji dostępne są bardziej rozbudowane pakiety Standard i Premium.
Więcej informacji na temat nowego pakietu whiblo firmy braf.tech można znaleźć na stronie https://kup.whiblo.pl/pl/

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.