Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce i innowacjom w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 14–15 maja 2025 roku w Poznaniu i zgromadzi kilka tysięcy uczestników, w tym decydentów, liderów opinii, przedstawicieli rządu, świata nauki oraz największych firm i startupów z Polski i zagranicy.
Impact to miejsce łączące wiedzę, doświadczenie i inspirację. W ramach wydarzenia odbędzie się kilkaset wystąpień i dyskusji prowadzonych równolegle na dziesięciu interaktywnych scenach tematycznych. Emitel, jako Partner Technologiczny, już po raz drugi odpowiada za stworzenie i utrzymanie zaawansowanego zaplecza infrastrukturalnego niezbędnego do profesjonalnej obsługi technicznej tak złożonego wydarzenia.
Współpraca Emitel z Impact rozpoczęła się w 2024 roku, kiedy spółka po raz pierwszy znalazła się na liście technologicznych dostawców technologii dla organizatorów wydarzenia. W tym roku zakres świadczonych usług znacznie się zwiększył - Emitel zapewni bowiem transmisję na żywo wszystkich kluczowych wystąpień – nawet do 40 równoległych kanałów streamingu – oraz przygotuje i udostępni treści w formule VOD.
Multiplikacja kanałów zapewni możliwość symultanicznych tłumaczeń i transkrypcji w różnych językach z uwagi na międzynarodowy charakter wystąpień prelegentów. Wydarzenie będzie obsługiwane przez dedykowany odtwarzacz webowy, którego hosting oraz dystrybucja materiałów będzie realizowana przez sieć CDN Emitel. Nagrania z konferencji będą również przechowywane na bezpiecznej przestrzeni chmurowej spółki i udostępniane przez kolejne miesiące po zakończeniu wydarzenia.
Emitel mierząc się ponownie z tak dużą skalą projektu stworzył wirtualne środowisko testowe dla organizatora i zapewnił możliwość sprawdzenia wszystkich kluczowych elementów i integracji infrastruktury jeszcze przed wydarzeniem.
Na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich zostanie przygotowana specjalna wewnętrzna sieć teletechniczna, w tym sieć IP, umożliwiająca stały nadzór wszystkich scen, reżyserki, oraz elementów audiowizualnych wykorzystywanych podczas wydarzenia. Emitel dostarczy także niezawodne łącze światłowodowe oraz Internet szerokopasmowy oparty o technologię radiową, zapewniając odpowiednią przepustowość i jakość usług.
Na miejscu obecni będą inżynierowie Emitel, którzy będą czuwali nad bezpieczeństwem technicznym systemu i natychmiastową reakcją w razie potrzeby, a usługi dostarczane przez Emitel na potrzeby konferencji będą także przez 24 godziny na dobę zdalnie monitorowane przez Centrum Zarządzania Siecią spółki znajdujące się na krakowskich Krzemionkach.
– Cieszymy się, że jako Partner Technologiczny możemy wspierać tak istotne wydarzenie jak Impact’25. To nie tylko okazja do zaprezentowania naszych możliwości technologicznych, ale przede wszystkim współtworzenia przestrzeni do rozmowy o przyszłości, innowacjach i odpowiedzialnym rozwoju. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tego projektu – powiedział Maciej Pilipczuk – Prezes Zarządu Emitel S.A.
Zaangażowanie Emitel w Impact’25 to nie tylko kwestia dostarczenia nowoczesnych rozwiązań technologicznych. To wyraz głębszego zobowiązania firmy do aktywnego uczestnictwa w przemianach, które kształtują cyfrową przyszłość Polski i regionu. Jako integrator infrastruktury przyszłości, Emitel nie tylko buduje i utrzymuje nowoczesne systemy przesyłu danych, ale również wspiera inicjatywy, które pobudzają innowacje, wspomagają transformację cyfrową i łączą światy technologii, gospodarki i społeczeństwa.
KONTAKT:
Agnieszka Sobucka
Dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji, Rzecznik Prasowy
tel. kom. +48 507 710 701
e-mail: Agnieszka.Sobucka|emitel.pl| |Agnieszka.Sobucka|emitel.pl
Źródło informacji: Emitel

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.