Evernex przejmuje brazylijskie Maminfo i wzmacnia swoją pozycję w Ameryce Połudn
- Evernex, wiodący gracz na globalnym rynku dostawców usług TPM dla IT i centrów danych, ogłosił przejęcie brazylijskiej firmy Maminfo.
- Maminfo, to założona w 2000 r. firma, która specjalizuje się w dostarczaniu usług sieciowych, głównie dla dużych operatorów telekomunikacyjnych.
Przejęcie południowoamerykańskiego potentata, jest kolejnym etapem strategii rozwoju i umacniania pozycji Evernex na globalnym rynku. Maminfo wykazała się zdolnością do adaptacji w dynamicznym sektorze IT i w ciągu ostatnich czterech lat podwoiła swoje przychody. Wniesie do francuskiej firmy specjalistyczną wiedzę o tamtejszym rynku sieciowym oraz swój ogólnokrajowy zasięg. Dzięki temu, Evernex umocni swoją pozycję dostawcy usług TPM dla operatorów telekomunikacyjnych oraz rozszerzy zakres usług dla innych branż, w tym finansowej i przemysłowej.
Stanislas Pilot, Prezes Grupy Evernex skomentował: – Dołączenie Maminfo do Evernex, jest naszym trzecim przejęciem w regionie LATAM, a drugim w Brazylii. Jesteśmy przekonani, że ten utalentowany zespół, znacznie poszerzy nasze możliwości w zakresie utrzymania sprzętu IT. Z radością witamy w rodzinie Evernex.
Kluczową rolę w procesie integracji, będzie odgrywał Adriano Marcelo, założyciel i dyrektor generalny Maminfo. Będzie on nadal zarządzał działalnością Maminfo jako części Evernex, a jego ekspercka wiedza na temat rynku telco, zapewni klientom w regionie LATAM wiele korzyści.
– Staliśmy się częścią światowego lidera, co otwiera przed nami nowe możliwości rozwoju. Jestem przekonany, że dzięki naszym wspólnym działaniom, umocnimy pozycję Evernex nie tylko na rynku LATAM, ale również w wymiarze globalnym – podkreślił Marcelo.
"To nie tylko wzmocnienie naszej obecności w Ameryce Łacińskiej, ale także podkreślenie zaangażowania Evernex w świadczenie kompleksowych usług IT dla różnych branż”. podsumował Mohamed Bella, Evernex EVP and Managing Director for LATAM and MEA – W dalszym ciągu będziemy z zainteresowaniem obserwować rynek w poszukiwaniu nowych możliwości współpracy i partnerstwa, które umożliwią nam dalszy rozwój naszej globalnej obecności.” – dodał.
Evernex jest globalnym dostawcą usług IT, przedłuża żywotność zasobów i oferuje kompleksową konserwację centrów danych rożnych dostawców. Dzięki temu maksymalizuje wydajność sprzętu i zwrot z inwestycji. Firma jest liderem na rynku usług serwisowych zewnętrznych dostawców o prawdziwie globalnym zasięgu. Działa w ponad 165 krajach w 45 biurach na całym świecie i jest niedościgniona pod względem zrównoważonego rozwoju i opłacalności. Codziennie wysyła jedną tonę metryczną części zamiennych na cały świat, aby utrzymać działanie centrów danych na najwyższym poziomie.
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.