F5 integruje testy penetracyjne, zwiększając bezpieczeństwo w multicloud
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Do F5 Distributed Cloud Services zostanie wdrożone narzędzie automatycznie przeprowadzające testy bezpieczeństwa. Technologia pozyskana od Heyhack wzmacnia portfolio zabezpieczeń aplikacji wielochmurowych F5, umożliwiając klientom automatyczne wykrywanie luk w zabezpieczeniach.
Firma F5 dodała nowe automatyczne funkcje do rozpoznawania i testów penetracyjnych do F5 Distributed Cloud Services. Rozwiązanie, udostępnione dzięki przejęciu firmy Heyhack, ułatwią klientom ochronę rosnącej liczby aplikacji i interfejsów API we współczesnych środowiskach wielochmurowych.
Dzięki temu klienci korzystający z F5 Distributed Cloud Services mogą bez trudu skanować i odkrywać luki w zabezpieczeniach swoich aplikacji internetowych. W oparciu o wyniki automatycznego skanowania F5 Distributed Cloud będzie rekomendować reguły zapory aplikacji internetowej oraz inne środki zaradcze. Ta technologia dodatkowo wzmacnia ofertę zabezpieczeń aplikacji wielochmurowych F5, umożliwiając klientom automatyzację wykrywania luk w zabezpieczeniach.
Jesteśmy dumni z tego, że nasze rozwiązania przyczyniają się do podniesienia standardów bezpieczeństwa w branży. Dzięki możliwości wykrywania luk i monitorowania działania aplikacji i interfejsów API, nasi klienci mogą szybko identyfikować ewentualne problemy i podejmować skuteczne działania naprawcze - podkreśla Bartłomiej Anszperger, Solution engineering manager, F5 w Polsce. - To rozwiązanie to kolejny dowód na to jak F5 znacznie ułatwia użytkownikom zabezpieczanie dowolnej aplikacji, czy interfejsu API, w dowolnym miejscu. Jesteśmy gotowi wspierać naszych klientów i dostarczać im narzędzia, które są niezbędne do osiągnięcia ich celów biznesowych.
F5 nadal wprowadza nowe, zautomatyzowane funkcje do F5 Distributed Cloud Services. W ubiegłym miesiącu firma ogłosiła najbardziej kompleksowe i gotowe do pracy ze sztuczną inteligencją rozwiązanie mające na celu poprawę bezpieczeństwa interfejsów API w branży. Rozwiązanie to zostało uzupełnione o możliwość wykrywania luk w zabezpieczeniach oraz monitorowania, aby identyfikować ewentualne problemy w procesach rozwoju aplikacji.
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.