Komunikaty PR

Firma OKI Europe wprowadza na rynek The Design Hub

2020-12-01  |  13:40
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe Oki
Oki Systems Polska

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
info|oki.com.pl| |info|oki.com.pl
22 44 86 500
www.oki.pl
Do pobrania zdjęcie ( 0.23 MB )

Firma OKI Europe wprowadza na rynek rozwiązanie w zakresie tworzenia oznakowań na żądanie, które umożliwia organizacjom szybkie dostosowanie się do zmieniających się potrzeb

Firma OKI Europe uruchomiła The Design Hub, przyjazne dla użytkownika oprogramowanie kreatywne, oparte na technologii Shoppa, służące do tworzenia komunikacji wizualnej i materiałów marketingowych we własnym zakresie, na żądanie. The Design Hub umożliwia firmom tworzenie, drukowanie i umieszczanie profesjonalnych oznakowań w ciągu kilku minut, oferując szybką i niedrogą alternatywę dla korzystania z usług zewnętrznych dostawców materiałów kreatywnych i usług druku.

Platforma The Design Hub umożliwia firmom szybkie reagowanie na nieoczekiwane sytuacje w miarę ich rozwoju, co jest szczególnie ważne w przypadku ciągłych zmian w wytycznych, zmiennych warunków handlowych i zmieniających się trendów rynkowych, które wpływają na zachowanie klientów. Firmy mogą szybko i łatwo tworzyć przyciągające wzrok oznakowanie wizualne i komunikaty dzięki obszernej bibliotece gotowych szablonów, które można dostosować za pomocą tekstu, obrazów i innych elementów projektowych, bez konieczności posiadania profesjonalnych umiejętności projektowych. Łatwa w obsłudze funkcja „przeciągnij i upuść” umożliwia użytkownikom natychmiastowe tworzenie i drukowanie materiałów promocyjnych, co pomaga utrzymać przewagę nad konkurencją i zaangażowanie klientów.

Biblioteka The Design Hub zawiera szeroki zakres materiałów, obrazów i szablonów do tworzenia oznakowań wszystkich rozmiarów, od A5 do banerów o długości 1,3 m, poprzez wstępnie cięte etykiety, naklejki, etykiety cenowe, opaski na nadgarstek, kołnierze na butelki, zawieszki na drzwi i wiele innych. Oprócz wstępnie zainstalowanych szablonów użytkownicy mogą importować i tworzyć niestandardowe szablony formatów, które spełniają ich konkretne potrzeby, a także dodawać lub modyfikować obrazy. Kody QR mogą być również generowane automatycznie, co sprzyja zaangażowaniu klientów dzięki komunikacji bezdotykowej, na przykład w przypadku naklejek na stół w restauracji umożliwiających dostęp do menu i składanie zamówień. Ponadto zasoby można w pełni spersonalizować za pomocą druku zmiennych danych.

Platforma The Design Hub została już doceniona za kompleksowe rozwiązanie do produkcji oznakowań w sklepie dla sprzedawców detalicznych, wygrywając niedawno prestiżową nagrodę Złote Innowacje Retail 2020 w kategorii zastosowań wspierających sprzedawców detalicznych. Jury skomentowało werdykt: „The Design Hub zapewnia sprzedawcom elastyczność kompleksowego rozwiązania, które pozwala na tworzenie profesjonalnych, spójnych i efektywnych komunikatów sklepowych na żądanie bez konieczności posiadania specjalistycznych umiejętności w zakresie projektowania i drukowania”.

The Design Hub współpracuje wyłącznie z wybranymi drukarkami firmy OKI. Drukowanie jest bardzo proste, dzięki niestandardowym plikom multimedialnym/profilom nośników osadzonym w ustawieniach drukowania. Zapewnia to łatwość drukowania za pomocą drukarek OKI każdego projektu bezpośrednio z platformy The Design Hub na szerokiej gamie nośników o różnych rozmiarach, gramaturach i typach. The Design Hub umożliwia również monitorowanie stanu drukarki firmy OKI, w tym poziomu materiałów eksploatacyjnych, oraz automatyczne wysyłanie powiadomienia o konieczności zastosowania nowych materiałów eksploatacyjnych. Dzięki linkom do autoryzowanych partnerów firmy OKI, odbiór materiałów eksploatacyjnych jest równie prosty co ich zakup, co pozwala na nieprzerwane i bezproblemowe drukowanie.

„Komunikacja wizualna ma kluczowe znaczenie dla zachęcenia, zaangażowania i poinformowania klientów, zwłaszcza w takich sektorach jak handel detaliczny i hotelarstwo, w których warunki ciągle się zmieniają” – mówi Javier Lopez, dyrektor generalny Vertical Solutions EMEA, OKI Europe Ltd. „Bardziej niż kiedykolwiek firmy muszą być w stanie szybko się dostosować i komunikować się z klientami w sposób profesjonalny, czytelny i opłacalny. The Design Hub umożliwia firmom tworzenie, drukowanie i umieszczanie wysokiej jakości oznakowań w ciągu kilku minut za jednym naciśnięciem przycisku, co pozwala na skuteczną personalizację na żądanie i oszczędność cennego czasu i pieniędzy”.

Firma OKI Europe, pomagając w ciągu ostatnich kilku miesięcy ponad 700 organizacjom w promowaniu dystansu społecznego poprzez dostarczanie im naklejek podłogowych i grafik, doskonale zdaje sobie sprawę z ciągłych wyzwań przed jakimi stoją firmy w zakresie dostosowywania się do zmieniających się okoliczności. W ramach kampanii „Adapt Today” firma OKI oferuje firmom bezpłatny* pakiet Business Agility Pack, który obejmuje 6-miesięczną subskrypcję** The Design Hub. Pakiet o przybliżonej wartości około 2200 PLN* jest dostępny dla klientów, którzy zakupią kolorową drukarkę OKI objętą kampanią i zestaw oryginalnych tonerów CYMK firmy OKI. Firmy, które posiadają już uprawnioną kolorową drukarkę firmy OKI, mogą odebrać swój pakiet po zakupie zestawu oryginalnych tonerów CMYK firmy OKI*.

Poza 6-miesięczną subskrypcją usługi The Design Hub klienci otrzymają także 6-miesięczną subskrypcję usługi ABBYY FineScanner Premium**, pierwszego inteligentnego skanera mobilnego wykorzystującego SI do skanowania dokumentów papierowych i tworzenia doskonałych kopii cyfrowych do przechowywania lub drukowania i przechowywania. Dzięki temu klienci mogą korzystać także z inteligentnego skanowania i nie muszą inwestować w duży skaner biurkowy lub urządzenie wielofunkcyjne.

Klienci otrzymają także różne nośniki do zastosowań specyficznych dla danego sektora, a także dostęp do wielu różnych szablonów i materiałów ilustracyjnych, które pomogą im szybko dostosować oznakowanie i komunikację z klientami, pozwalając uniezależnić się od kosztownych i nieterminowych usług dostawców zewnętrznych.

Organizacje, które chcą skorzystać z oferty, mogą odwiedzić stronę www.oki.com/pl

* Obowiązuje regulamin. Podane wartości są wartościami przybliżonymi.

** Wymagana rejestracja


Shoppa – informacje

Założona w 2004 roku firma Shoppa pomaga sprzedawcom detalicznym i firmom na całym świecie znacznie poprawiać zadowolenie klienta w sklepie dzięki dynamicznemu oprogramowaniu do oznakowań i obszernej ofercie usług. Firma Shoppa ma duże doświadczenie w branży detalicznej – wśród jej klientów znajdziemy ponad 90 sieci sprzedaży detalicznej i 20 000 użytkowników każdego dnia. Obecnie zajmuje wiodącą pozycję na rynku w krajach skandynawskich.

 

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.shoppa.com 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B Biuro prasowe
2024-05-09 | 10:00

Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B

SL-1200M7B sprzedawany będzie w zestawie z płytą winylową zawierającą dźwięki silnika V12 sześciu super sports cars Lamborghini, a także z matą antypoślizgową i naklejkami z
IT i technologie tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack
2024-05-08 | 12:00

tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack

Targi Warsaw Pack to wydarzenie dla branży opakowań, którego celem jest zgromadzenie czołowych firm, ekspertów i praktyków związanych z tym sektorem w Polsce i w całym
IT i technologie Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz
2024-05-08 | 10:10

Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz

Konsumenci stają się coraz bardziej otwarci na rozwiązania SMART, które – dzięki podłączeniu do sieci – umożliwiają zbieranie i przetwarzanie danych oraz podejmowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.