Firma SOFTSWISS ogłasza międzynarodową inicjatywę charytatywną "Save Brazil"
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
SOFSWISS – międzynarodowa firma IT z dużymi placówkami w Warszawie i Poznaniu – aktywnie wspiera działające inicjatywy społecznie odpowiedzialne (ESG), a także uruchamia swoje własne. Na przykład przez cały czerwiec SOFTSWISS prowadzi zakrojoną na szeroką skalę kampanię charytatywną „Save Brazil”, która ma na celu wsparcie Brazylii, gdzie wiosną miały miejsca najgorsze od 80 lat powodzie.
Firma zapewniła już bezpośrednie wsparcie finansowe dla ofiar w wysokości 30 tysięcy dolarów. Część tej sumy została przekazana organizacjom charytatywnym w celu zapewnienia pomocy w nagłych wypadkach, takich jak szybkie dostawy żywności, odzieży czy wody. Dalsza część ma na celu rozwiązanie długoterminowych problemów z dostępem do czystej wody w regionie kataklizmem. Aktualnie trwają negocjacje z miejscowymi szkołami w celu zainstalowania systemów oczyszczania wody.
Ponadto, wraz z dyrektorem niewykonawczym na Amerykę Łacińską Rubensem Barrichello, firma SOFTSWISS opracowała listę wiarygodnych organizacji charytatywnych, udostępniając ich dane swoim pracownikom, którzy mogą teraz przekazywać darowizny bezpośrednio.
„Jestem bardzo szczęśliwy, że stałem się częścią zespołu SOFTSWISS, który angażuje się we wspieranie Brazylijczyków w tej trudnej sytuacji. Jestem też wdzięczny, że razem z SOFTSWISS mamy okazję pomóc tym, którzy potrzebują naszego wsparcia właśnie w tym momencie” – powiedział Rubens Barrichello, dyrektor niewykonawczy SOFTSWISS na Amerykę Łacińską.
SOFTSWISS zainicjował również kampanię informacyjną, której celem jest zaangażowanie społeczności iGamingowej we wsparcie regionu dotkniętego katastrofą. Do tej pory 11 firm związanych z iGamingiem wsparło kampanię i ulokowało ponad 35 banerów w swoich mediach społecznościowych, wzywając do pomocy.
Brazylia to szybko rozwijający się rynek w branży iGaming. To tutaj działają ważni partnerzy SOFTSWISS, a także regionalni współpracownicy firmy.
„Uznając Brazylię za kluczowy rynek, marka SOFTSWISS dokłada wszelkich starań, aby ugruntować tu swoją obecność. Nasz cel to stanie się wiarygodnym partnerem dla Brazylijczyków oraz wsparcie w rozwoju lokalnej branży. Mamy teraz swoich pracowników regionalnych, a biorąc pod uwagę ostatnie trudności w kraju, nie możemy przyglądać się temu z boku. Jesteśmy zaangażowani we wspieranie mieszkańców Brazylii w tym trudnym czasie. Zapewniamy doraźną pomoc finansową, współpracując z organizacjami, które mogą szybko dostarczyć żywność, odzież i wodę osobom dotkniętym powodzią. Ponadto rozwijamy długoterminową inicjatywę, która ma na celu instalowanie wyposażenia do oczyszczania wody w regionach dotkniętych powodzią” – powiedział Ivan Montik, założyciel SOFTSWISS.
Inicjatywa ta nie jest jedynym przypadkiem tego typu międzynarodowej działalności charytatywnej. Firma uważa, że ważne jest pomaganie tym, którzy znaleźli się w skomplikowanej sytuacji życiowej. Łącznie w SOFTSWISS przekazano 1,7 miliona euro na cele charytatywne na przestrzeni roku 2022.
O FIRMIE
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku świętuje swoje 15-lecie. Pięć centrów rozwoju firmy operuje w Polsce, na Malcie i w Gruzji. Liczba pracowników biurowych i zdalnych wynosi ponad 2000. SOFTSWISS to pierwsza na świecie firma, która stworzyła rozwiązanie kryptowalutowe dla rozrywki online. W 2024 roku firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® w Polsce, nagrodę Crypto Company of the Year oraz 9 innych wyróżnień.
Sony na ISE 2025 – zrównoważony rozwój i najnowsze technologie
Wyższa Szkoła Telewizji i Filmu (HFF) zamówiła Sony Crystal VERONA
Bruce Owen zostaje nowym prezesem regionu EMEA w Equinix
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.