Firma SOFTSWISS ogłasza międzynarodową inicjatywę charytatywną "Save Brazil"
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
SOFSWISS – międzynarodowa firma IT z dużymi placówkami w Warszawie i Poznaniu – aktywnie wspiera działające inicjatywy społecznie odpowiedzialne (ESG), a także uruchamia swoje własne. Na przykład przez cały czerwiec SOFTSWISS prowadzi zakrojoną na szeroką skalę kampanię charytatywną „Save Brazil”, która ma na celu wsparcie Brazylii, gdzie wiosną miały miejsca najgorsze od 80 lat powodzie.
Firma zapewniła już bezpośrednie wsparcie finansowe dla ofiar w wysokości 30 tysięcy dolarów. Część tej sumy została przekazana organizacjom charytatywnym w celu zapewnienia pomocy w nagłych wypadkach, takich jak szybkie dostawy żywności, odzieży czy wody. Dalsza część ma na celu rozwiązanie długoterminowych problemów z dostępem do czystej wody w regionie kataklizmem. Aktualnie trwają negocjacje z miejscowymi szkołami w celu zainstalowania systemów oczyszczania wody.
Ponadto, wraz z dyrektorem niewykonawczym na Amerykę Łacińską Rubensem Barrichello, firma SOFTSWISS opracowała listę wiarygodnych organizacji charytatywnych, udostępniając ich dane swoim pracownikom, którzy mogą teraz przekazywać darowizny bezpośrednio.
„Jestem bardzo szczęśliwy, że stałem się częścią zespołu SOFTSWISS, który angażuje się we wspieranie Brazylijczyków w tej trudnej sytuacji. Jestem też wdzięczny, że razem z SOFTSWISS mamy okazję pomóc tym, którzy potrzebują naszego wsparcia właśnie w tym momencie” – powiedział Rubens Barrichello, dyrektor niewykonawczy SOFTSWISS na Amerykę Łacińską.
SOFTSWISS zainicjował również kampanię informacyjną, której celem jest zaangażowanie społeczności iGamingowej we wsparcie regionu dotkniętego katastrofą. Do tej pory 11 firm związanych z iGamingiem wsparło kampanię i ulokowało ponad 35 banerów w swoich mediach społecznościowych, wzywając do pomocy.
Brazylia to szybko rozwijający się rynek w branży iGaming. To tutaj działają ważni partnerzy SOFTSWISS, a także regionalni współpracownicy firmy.
„Uznając Brazylię za kluczowy rynek, marka SOFTSWISS dokłada wszelkich starań, aby ugruntować tu swoją obecność. Nasz cel to stanie się wiarygodnym partnerem dla Brazylijczyków oraz wsparcie w rozwoju lokalnej branży. Mamy teraz swoich pracowników regionalnych, a biorąc pod uwagę ostatnie trudności w kraju, nie możemy przyglądać się temu z boku. Jesteśmy zaangażowani we wspieranie mieszkańców Brazylii w tym trudnym czasie. Zapewniamy doraźną pomoc finansową, współpracując z organizacjami, które mogą szybko dostarczyć żywność, odzież i wodę osobom dotkniętym powodzią. Ponadto rozwijamy długoterminową inicjatywę, która ma na celu instalowanie wyposażenia do oczyszczania wody w regionach dotkniętych powodzią” – powiedział Ivan Montik, założyciel SOFTSWISS.
Inicjatywa ta nie jest jedynym przypadkiem tego typu międzynarodowej działalności charytatywnej. Firma uważa, że ważne jest pomaganie tym, którzy znaleźli się w skomplikowanej sytuacji życiowej. Łącznie w SOFTSWISS przekazano 1,7 miliona euro na cele charytatywne na przestrzeni roku 2022.
O FIRMIE
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku świętuje swoje 15-lecie. Pięć centrów rozwoju firmy operuje w Polsce, na Malcie i w Gruzji. Liczba pracowników biurowych i zdalnych wynosi ponad 2000. SOFTSWISS to pierwsza na świecie firma, która stworzyła rozwiązanie kryptowalutowe dla rozrywki online. W 2024 roku firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® w Polsce, nagrodę Crypto Company of the Year oraz 9 innych wyróżnień.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.