Komunikaty PR

Firma SOFTSWISS zebrała ponad 1500 pracowników z całego świata na VALUES FEST

2023-11-08  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0.02 MB )

Międzynarodowa firma informatyczna SOFTSWISS zorganizowała globalne spotkanie swoich pracowników, którzy mieszkają i pracują na całym świecie. Spotkanie odbyło się na tureckim wybrzeżu w pobliżu miejscowości Antalya. Około 1500 profesjonalistów z 40 krajów przyleciało nad morze na trzydniowy event Values Fest, który był poświęcony wartościom firmy. Dla pracowników zespołu IT jest to okazja do osobistego poznania się, komunikacji na tematy zawodowe, wymiany doświadczeń i spędzenia czasu w nieformalnej atmosferze z kolegami, którzy najczęściej widzą się tylko na ekranach monitorów podczas spotkań roboczych.

Globalny producent oprogramowania wielokrotnie podkreślał, że jego pracownicy zawsze mają wybór – pracować w pełni zdalnie, w wygodnych biurach lub w formacie hybrydowym, łącząc pracę online i offline. Pod względem geograficznym zasięg specjalistów SOFTSWISS jest imponujący – Malta, Gruzja, Bułgaria, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Meksyk, Indonezja, Portugalia, a także Polska, gdzie otwarto dwa centra rozwoju – w Poznaniu i Warszawie. Dlatego też tego typu globalne spotkania z kolegami stały się tradycją. To już drugi wyjazd w tym roku, wiosną ponad 1000 pracowników SOFTSWISS spędziło cztery dni w słynnym mieście drapaczy chmur: w Dubaju.

Wiodącym tematem Values Fest było pięć wartości firmy. Są to: We see people, We care, We embrace changes, We push for customer success, We excel. Wszelkie działania zostały zorganizowane z myślą o wymienionych koncepcjach, w tym także konferencja korporacyjna, podczas której każdy, kto chciał podzielić się swoją wiedzą z kolegami, mógł wejść w buty mówcy na dużej scenie. Wystąpienia na tematy techniczne poruszały kwestie bezpieczeństwa i umiejętności zawodowych programistów. Natomiast ogólny blok konferencji poświęcony był dyskusji na temat umiejętności miękkich. Mówiono przykładowo o niewykorzystanym potencjale generatywnej sztucznej inteligencji: korzyściach biznesowych, kluczowych trendach i możliwościach monetyzacji, drodze do wspólnego sukcesu, badaniach UX w celu poprawy jakości produktu, tworzeniu treści na LinkedIn, zasadach zarządzania czasem, a także uwalnianiu swojego potencjału.

Oprócz programu szkoleniowego, każdy dzień festiwalu był wypełniony treściami integracyjnymi, które pomogły zespołowi pracowników lepiej zjednoczyć się ze sobą, jak też z kierownictwem. Na jednej z imprez, na której obowiązywał biały dress code, o atmosferę muzyczną zadbali sami pracownicy firmy, którzy lubią zajmować się didżejką. Nawet założyciel SOFTSWISS Ivan Montik stanął za pulpitem, a wieczór w bieli zakończyły światowe gwiazdy z zespołu Global Deejays. Trzydniowy festiwal zakończył się pięknym, przytulnym zebraniem na plaży przy ognisku i dźwiękach koncertu akustycznego.


– W naszej firmie na całym świecie zatrudnionych jest ponad 2000 pracowników, a jedna czwarta z nich pracuje w polskich biurach, gdyż jest to dla nas priorytetowy rynek. Specjaliści SOFTSWISS są przedstawicielami różnych kultur i narodowości, mieszkają w różnych stronach świata. Łączy nas nie tylko wspólna praca zawodowa, ale także wartości, o których tak dużo rozmawialiśmy podczas spotkania w Turcji. Każda z nich ma głębokie znaczenie. Są fundamentem i drogowskazem zarówno dla obecnego zespołu, jak i dla potencjalnych pracowników. Z tymi przesłaniami żyjemy każdego dnia pracy, świadcząc usługi dla naszych klientów na rynku IT" – mówi Valentina Bagniya, Dyrektor Marketingu w SOFTSWISS.


Wielu pracowników mogło wziąć udział w Values Fest praktycznie bez odrywania się od swoich obowiązków zawodowych. Z myślą o firmowym zespole wsparcia zorganizowano przestrzeń coworkingową, aby specjaliści mogli nadal szybko odpowiadać na wszystkie pytania pomimo napiętego programu festiwalu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SmartContent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic Biuro prasowe
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że
IT i technologie SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
2024-07-23 | 10:00

SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie

SOFTSWISS, międzynarodowa firma IT z biurami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, obchodzi 21 lipca 15-lecie swojej działalności. Na przestrzeni tych lat firma osiągnęła znaczące sukcesy i nadal
IT i technologie realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży
2024-07-23 | 06:00

realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży

Główny aparat realme 12 o rozdzielczości 50MP oraz matryca SONY LYT-600 z optyczną stabilizacją obrazu (OIS) zapewnia doskonałą jakość zdjęć, zwłaszcza w warunkach słabego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.