Firma SOFTSWISS zebrała ponad 1500 pracowników z całego świata na VALUES FEST
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Międzynarodowa firma informatyczna SOFTSWISS zorganizowała globalne spotkanie swoich pracowników, którzy mieszkają i pracują na całym świecie. Spotkanie odbyło się na tureckim wybrzeżu w pobliżu miejscowości Antalya. Około 1500 profesjonalistów z 40 krajów przyleciało nad morze na trzydniowy event Values Fest, który był poświęcony wartościom firmy. Dla pracowników zespołu IT jest to okazja do osobistego poznania się, komunikacji na tematy zawodowe, wymiany doświadczeń i spędzenia czasu w nieformalnej atmosferze z kolegami, którzy najczęściej widzą się tylko na ekranach monitorów podczas spotkań roboczych.
Globalny producent oprogramowania wielokrotnie podkreślał, że jego pracownicy zawsze mają wybór – pracować w pełni zdalnie, w wygodnych biurach lub w formacie hybrydowym, łącząc pracę online i offline. Pod względem geograficznym zasięg specjalistów SOFTSWISS jest imponujący – Malta, Gruzja, Bułgaria, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Meksyk, Indonezja, Portugalia, a także Polska, gdzie otwarto dwa centra rozwoju – w Poznaniu i Warszawie. Dlatego też tego typu globalne spotkania z kolegami stały się tradycją. To już drugi wyjazd w tym roku, wiosną ponad 1000 pracowników SOFTSWISS spędziło cztery dni w słynnym mieście drapaczy chmur: w Dubaju.
Wiodącym tematem Values Fest było pięć wartości firmy. Są to: We see people, We care, We embrace changes, We push for customer success, We excel. Wszelkie działania zostały zorganizowane z myślą o wymienionych koncepcjach, w tym także konferencja korporacyjna, podczas której każdy, kto chciał podzielić się swoją wiedzą z kolegami, mógł wejść w buty mówcy na dużej scenie. Wystąpienia na tematy techniczne poruszały kwestie bezpieczeństwa i umiejętności zawodowych programistów. Natomiast ogólny blok konferencji poświęcony był dyskusji na temat umiejętności miękkich. Mówiono przykładowo o niewykorzystanym potencjale generatywnej sztucznej inteligencji: korzyściach biznesowych, kluczowych trendach i możliwościach monetyzacji, drodze do wspólnego sukcesu, badaniach UX w celu poprawy jakości produktu, tworzeniu treści na LinkedIn, zasadach zarządzania czasem, a także uwalnianiu swojego potencjału.
Oprócz programu szkoleniowego, każdy dzień festiwalu był wypełniony treściami integracyjnymi, które pomogły zespołowi pracowników lepiej zjednoczyć się ze sobą, jak też z kierownictwem. Na jednej z imprez, na której obowiązywał biały dress code, o atmosferę muzyczną zadbali sami pracownicy firmy, którzy lubią zajmować się didżejką. Nawet założyciel SOFTSWISS Ivan Montik stanął za pulpitem, a wieczór w bieli zakończyły światowe gwiazdy z zespołu Global Deejays. Trzydniowy festiwal zakończył się pięknym, przytulnym zebraniem na plaży przy ognisku i dźwiękach koncertu akustycznego.
– W naszej firmie na całym świecie zatrudnionych jest ponad 2000 pracowników, a jedna czwarta z nich pracuje w polskich biurach, gdyż jest to dla nas priorytetowy rynek. Specjaliści SOFTSWISS są przedstawicielami różnych kultur i narodowości, mieszkają w różnych stronach świata. Łączy nas nie tylko wspólna praca zawodowa, ale także wartości, o których tak dużo rozmawialiśmy podczas spotkania w Turcji. Każda z nich ma głębokie znaczenie. Są fundamentem i drogowskazem zarówno dla obecnego zespołu, jak i dla potencjalnych pracowników. Z tymi przesłaniami żyjemy każdego dnia pracy, świadcząc usługi dla naszych klientów na rynku IT" – mówi Valentina Bagniya, Dyrektor Marketingu w SOFTSWISS.
Wielu pracowników mogło wziąć udział w Values Fest praktycznie bez odrywania się od swoich obowiązków zawodowych. Z myślą o firmowym zespole wsparcia zorganizowano przestrzeń coworkingową, aby specjaliści mogli nadal szybko odpowiadać na wszystkie pytania pomimo napiętego programu festiwalu.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.