Firma SOFTSWISS zebrała ponad 1500 pracowników z całego świata na VALUES FEST
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Międzynarodowa firma informatyczna SOFTSWISS zorganizowała globalne spotkanie swoich pracowników, którzy mieszkają i pracują na całym świecie. Spotkanie odbyło się na tureckim wybrzeżu w pobliżu miejscowości Antalya. Około 1500 profesjonalistów z 40 krajów przyleciało nad morze na trzydniowy event Values Fest, który był poświęcony wartościom firmy. Dla pracowników zespołu IT jest to okazja do osobistego poznania się, komunikacji na tematy zawodowe, wymiany doświadczeń i spędzenia czasu w nieformalnej atmosferze z kolegami, którzy najczęściej widzą się tylko na ekranach monitorów podczas spotkań roboczych.
Globalny producent oprogramowania wielokrotnie podkreślał, że jego pracownicy zawsze mają wybór – pracować w pełni zdalnie, w wygodnych biurach lub w formacie hybrydowym, łącząc pracę online i offline. Pod względem geograficznym zasięg specjalistów SOFTSWISS jest imponujący – Malta, Gruzja, Bułgaria, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Meksyk, Indonezja, Portugalia, a także Polska, gdzie otwarto dwa centra rozwoju – w Poznaniu i Warszawie. Dlatego też tego typu globalne spotkania z kolegami stały się tradycją. To już drugi wyjazd w tym roku, wiosną ponad 1000 pracowników SOFTSWISS spędziło cztery dni w słynnym mieście drapaczy chmur: w Dubaju.
Wiodącym tematem Values Fest było pięć wartości firmy. Są to: We see people, We care, We embrace changes, We push for customer success, We excel. Wszelkie działania zostały zorganizowane z myślą o wymienionych koncepcjach, w tym także konferencja korporacyjna, podczas której każdy, kto chciał podzielić się swoją wiedzą z kolegami, mógł wejść w buty mówcy na dużej scenie. Wystąpienia na tematy techniczne poruszały kwestie bezpieczeństwa i umiejętności zawodowych programistów. Natomiast ogólny blok konferencji poświęcony był dyskusji na temat umiejętności miękkich. Mówiono przykładowo o niewykorzystanym potencjale generatywnej sztucznej inteligencji: korzyściach biznesowych, kluczowych trendach i możliwościach monetyzacji, drodze do wspólnego sukcesu, badaniach UX w celu poprawy jakości produktu, tworzeniu treści na LinkedIn, zasadach zarządzania czasem, a także uwalnianiu swojego potencjału.
Oprócz programu szkoleniowego, każdy dzień festiwalu był wypełniony treściami integracyjnymi, które pomogły zespołowi pracowników lepiej zjednoczyć się ze sobą, jak też z kierownictwem. Na jednej z imprez, na której obowiązywał biały dress code, o atmosferę muzyczną zadbali sami pracownicy firmy, którzy lubią zajmować się didżejką. Nawet założyciel SOFTSWISS Ivan Montik stanął za pulpitem, a wieczór w bieli zakończyły światowe gwiazdy z zespołu Global Deejays. Trzydniowy festiwal zakończył się pięknym, przytulnym zebraniem na plaży przy ognisku i dźwiękach koncertu akustycznego.
– W naszej firmie na całym świecie zatrudnionych jest ponad 2000 pracowników, a jedna czwarta z nich pracuje w polskich biurach, gdyż jest to dla nas priorytetowy rynek. Specjaliści SOFTSWISS są przedstawicielami różnych kultur i narodowości, mieszkają w różnych stronach świata. Łączy nas nie tylko wspólna praca zawodowa, ale także wartości, o których tak dużo rozmawialiśmy podczas spotkania w Turcji. Każda z nich ma głębokie znaczenie. Są fundamentem i drogowskazem zarówno dla obecnego zespołu, jak i dla potencjalnych pracowników. Z tymi przesłaniami żyjemy każdego dnia pracy, świadcząc usługi dla naszych klientów na rynku IT" – mówi Valentina Bagniya, Dyrektor Marketingu w SOFTSWISS.
Wielu pracowników mogło wziąć udział w Values Fest praktycznie bez odrywania się od swoich obowiązków zawodowych. Z myślą o firmowym zespole wsparcia zorganizowano przestrzeń coworkingową, aby specjaliści mogli nadal szybko odpowiadać na wszystkie pytania pomimo napiętego programu festiwalu.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.