Komunikaty PR

Firmy muszą nauczyć się zachowywać umiar w komunikacji z klientami

2024-08-05  |  11:10
Biuro prasowe
Kontakt
PR Solutions
Agencja PR

ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl

81% konsumentów rezygnuje z subskrypcji wiadomości od firm, jeśli te nie potrafią zachować umiaru w komunikacji marketingowej. Z kolei ponad połowa konsumentów deklaruje, że chce otrzymywać mniej komunikatów od swoich ulubionych brandów. To tylko niektóre z ustaleń z najnowszego raportu Optimove Insights, które rzucają światło na narastający problem zmęczenia marketingowego wśród konsumentów.

Nadmiar komunikacji marketingowej, bombardowanie ofertami i promocjami – to wszystko może przynieść odwrotny skutek do zamierzonego. Zamiast zachęcać do zakupów, irytuje i zniechęca klientów. Według badań Optimove Insights, aż 54% konsumentów otwiera maile marketingowe tylko wtedy, gdy są one spersonalizowane i odpowiadają ich potrzebom.

"Konsumenci oczekują aktualnych, trafnych wiadomości, które pomogą im podczas zakupów. Kluczem do sukcesu jest umiar i personalizacja" – komentuje wyniki badań Krzysztof Lewiński, CEO Armatis Polska, wiodącego outsourcera obsługi klienta i sprzedaży.

Podkreśla on, że kluczem do sukcesu w komunikacji marketingowej i sprzedażowej jest znalezienie złotego środka, a umiar w komunikacji z klientem to nie tylko kwestia ilości, ale także jakości przekazu. Komunikaty powinny być jasne, zwięzłe i konkretne. Warto unikać żargonu branżowego i skupić się na korzyściach, jakie klient może odnieść z produktu lub usługi.

„Pamiętajmy, że komunikacja z klientem to nie sprint, ale maraton. Budowanie długotrwałych relacji wymaga czasu, cierpliwości i przede wszystkim szacunku dla potrzeb i preferencji klienta. Dlatego warto inwestować w komunikację, która jest nie tylko skuteczna, ale także etyczna i odpowiedzialna” – dodaje przedstawiciel Armatis.

Badanie Optimove Insights zostało zrealizowane na podstawie badania przeprowadzonego w styczniu 2024 roku na próbie 305 obywateli USA. Respondenci byli w wieku 18+, 49% stanowili mężczyźni, a 51% kobiety.

Dodatkowe informacje o Armatis

Armatis to firma wywodząca się z Francji, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dla przedsiębiorstw. Dotyczą one wielokanałowego wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku oraz innych rozwiązań B2C i B2B, które są dostarczane w ponad 14 językach i zgodnie z wizją zawartą w haśle „Your customer first”. Ofertę Armatis wyróżnia przede wszystkim elastyczność, która umożliwia klientom łatwe i szybkie skalowanie zespołu obsługi klienta i sprzedaży stosowanie do potrzeb, ale także know-how wynikający z ponad 30 lat działalności na rynku, innowacyjność i wypracowane procesy zarządzania. Armatis aktualnie zatrudnia na całym świecie ok. 9000 osób, a w Polsce ok. 2000. Dodatkowe informacje na temat Armatis Polska są dostępne na stronie: https://www.armatis.com/pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Jason Statham w World of Tanks Biuro prasowe
2024-12-03 | 15:00

Jason Statham w World of Tanks

Jason Statham w nowej roli jako dowódca czołgu w Operacjach świątecznych 2025 w World of Tanks Czas uzbroić się na święta! Studio Wargaming ogłasza dziś, że znany na całym
IT i technologie Motorola sypie prezentami. Kup smartfon i odbierz słuchawki lub voucher
2024-12-02 | 12:30

Motorola sypie prezentami. Kup smartfon i odbierz słuchawki lub voucher

Warszawa, 2 grudnia 2024 r.: Wystartowała świąteczna promocja Motorola, w której zakup wybranych modeli smartfonów z rodziny edge oraz razr premiowany jest wartościowym
IT i technologie Nowe partnerstwo DXC Technology i SAP dla szybszego wdrażania innowacji w Polsce
2024-12-02 | 10:25

Nowe partnerstwo DXC Technology i SAP dla szybszego wdrażania innowacji w Polsce

DXC Technology, wiodący globalny dostawca usług IT oraz SAP, globalny lider w dziedzinie aplikacji dla przedsiębiorstw i sztucznej inteligencji biznesowej, ogłosili nawiązanie nowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.