Komunikaty PR

Flagowe produkty Huawei i sklep AppGallery w nowych kampaniach marketingowych

2020-11-20  |  17:00
Biuro prasowe

Huawei startuje z nowymi kampaniami promującymi flagowe produkty z różnych kategorii oraz należący do marki sklep z aplikacjami AppGallery. 21 listopada rozpocznie się kampania promująca najnowszy smartfon Mate 40 Pro, a z początkiem grudnia ruszy kampania „Najlepsze na święta, najlepsze dla bliskich” z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego, inspirująca do zakupów świątecznych. Równolegle do tych działań, Huawei będzie prowadził kolejną kampanię promującą AppGallery, połączoną z ofertą unikalnych benefitów dla użytkowników sklepu. W ciągu ostatniego roku świadomość marki AppGallery w Polsce wzrosła znacząco i wynosi obecnie 48% – oznacza to, że co drugi Polak zna już sklep z aplikacjami Huawei.

 

- Liczne kampanie marketingowe pokazują, jak dużo dzieje się w Huawei. Mamy do zaoferowania nie tylko innowacyjne produkty, które mogą stać się wyjątkowym prezentem świątecznym dla bliskich, ale też kolejne, unikalne oferty dla użytkowników naszego sklepu z aplikacjami AppGallery. Polecam zaglądać na huawei.pl – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.

 

Bohaterem piewszej kampanii, startującej 21 listopada w kanałach digital i social media, będzie Mate 40 Pro, najnowszy, flagowy smartfon marki. Huawei zaprezentuje spot produktowy o możliwościach fotograficznych i wideograficznych tego najpotężniejszego smartfona w historii marki. Od 1 grudnia działania marketingowe zostaną wzmocnione emisją 30-sekundowego spotu reklamowego w największych stacjach telewizyjnych w kraju. Spot dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=PZymmQUxA7k&feature=youtu.be

 

Na początku grudnia Huawei rozpocznie kampanię świąteczną „Najlepsze na święta, najlepsze dla bliskich”, która ma inspirować Polaków do poszukiwania świątecznych prezentów w ofercie marki. Robert Lewandowski będzie kierował uwagę konsumentów na trzy produkty: smartfon Mate 40 Pro, najnowszy smartwatch Watch GT 2 Pro z funkcją monitorowania treningów i stanu zdrowia, w tym saturacji krwi, a także na bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro z funkcją aktywnej redukcji szumów. Materiały wideo w kanałach digital, a także komunikacja na nośnikach OOH w największych miastach w kraju będą głównymi elementami tej kampanii. Będzie ona widoczna także w kanałach społecznościowych Huawei i w działaniach PR.

 

Również w grudniu Huawei będzie prowadził kampanię marketingową promującą sklep z aplikacjami AppGallery. Komunikowana będzie różnorodność i bogactwo oferty sklepu oraz obecność ważnych dla konsumentów aplikacji z czterech kategorii: zakupy, gry, muzyka i nawigacja. Jak w wielu poprzednich kampaniach promujących AppGallery, konsumenci korzystający ze sklepu otrzymają ofertę unikalnych benefitów. Szczegóły oferty zostaną ogłoszone niebawem. Obecnie w sklepie AppGallery znajduje się 96 tysięcy aplikacji, w tym ponad tysiąc polskich.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Firma OKI Europe wprowadza na rynek The Design Hub Biuro prasowe
2020-12-01 | 13:40

Firma OKI Europe wprowadza na rynek The Design Hub

Firma OKI Europe wprowadza na rynek rozwiązanie w zakresie tworzenia oznakowań na żądanie, które umożliwia organizacjom szybkie dostosowanie się do zmieniających się potrzeb Firma OKI Europe uruchomiła The Design Hub, przyjazne dla użytkownika oprogramowanie kreatywne, oparte na technologii Shoppa, służące do tworzenia komunikacji wizualnej i materiałów marketingowych we własnym zakresie, na żądanie. The Design Hub umożliwia firmom tworzenie, drukowanie i umieszczanie profesjonalnych oznakowań w ciągu kilku minut, oferując szybką i niedrogą alternatywę dla korzystania z usług zewnętrznych dostawców materiałów kreatywnych i usług druku. Platforma The Design Hub umożliwia firmom szybkie reagowanie na nieoczekiwane sytuacje w miarę ich rozwoju, co jest szczególnie ważne w przypadku ciągłych zmian w wytycznych, zmiennych warunków handlowych i zmieniających się trendów rynkowych, które wpływają na zachowanie klientów. Firmy mogą szybko i łatwo tworzyć przyciągające wzrok oznakowanie wizualne i komunikaty dzięki obszernej bibliotece gotowych szablonów, które można dostosować za pomocą tekstu, obrazów i innych elementów projektowych, bez konieczności posiadania profesjonalnych umiejętności projektowych. Łatwa w obsłudze funkcja „przeciągnij i upuść” umożliwia użytkownikom natychmiastowe tworzenie i drukowanie materiałów promocyjnych, co pomaga utrzymać przewagę nad konkurencją i zaangażowanie klientów. Biblioteka The Design Hub zawiera szeroki zakres materiałów, obrazów i szablonów do tworzenia oznakowań wszystkich rozmiarów, od A5 do banerów o długości 1,3 m, poprzez wstępnie cięte etykiety, naklejki, etykiety cenowe, opaski na nadgarstek, kołnierze na butelki, zawieszki na drzwi i wiele innych. Oprócz wstępnie zainstalowanych szablonów użytkownicy mogą importować i tworzyć niestandardowe szablony formatów, które spełniają ich konkretne potrzeby, a także dodawać lub modyfikować obrazy. Kody QR mogą być również generowane automatycznie, co sprzyja zaangażowaniu klientów dzięki komunikacji bezdotykowej, na przykład w przypadku naklejek na stół w restauracji umożliwiających dostęp do menu i składanie zamówień. Ponadto zasoby można w pełni spersonalizować za pomocą druku zmiennych danych. Platforma The Design Hub została już doceniona za kompleksowe rozwiązanie do produkcji oznakowań w sklepie dla sprzedawców detalicznych, wygrywając niedawno prestiżową nagrodę Złote Innowacje Retail 2020 w kategorii zastosowań wspierających sprzedawców detalicznych. Jury skomentowało werdykt: „The Design Hub zapewnia sprzedawcom elastyczność kompleksowego rozwiązania, które pozwala na tworzenie profesjonalnych, spójnych i efektywnych komunikatów sklepowych na żądanie bez konieczności posiadania specjalistycznych umiejętności w zakresie projektowania i drukowania”. The Design Hub współpracuje wyłącznie z wybranymi drukarkami firmy OKI. Drukowanie jest bardzo proste, dzięki niestandardowym plikom multimedialnym/profilom nośników osadzonym w ustawieniach drukowania. Zapewnia to łatwość drukowania za pomocą drukarek OKI każdego projektu bezpośrednio z platformy The Design Hub na szerokiej gamie nośników o różnych rozmiarach, gramaturach i typach. The Design Hub umożliwia również monitorowanie stanu drukarki firmy OKI, w tym poziomu materiałów eksploatacyjnych, oraz automatyczne wysyłanie powiadomienia o konieczności zastosowania nowych materiałów eksploatacyjnych. Dzięki linkom do autoryzowanych partnerów firmy OKI, odbiór materiałów eksploatacyjnych jest równie prosty co ich zakup, co pozwala na nieprzerwane i bezproblemowe drukowanie. „Komunikacja wizualna ma kluczowe znaczenie dla zachęcenia, zaangażowania i poinformowania klientów, zwłaszcza w takich sektorach jak handel detaliczny i hotelarstwo, w których warunki ciągle się zmieniają” – mówi Javier Lopez, dyrektor generalny Vertical Solutions EMEA, OKI Europe Ltd. „Bardziej niż kiedykolwiek firmy muszą być w stanie szybko się dostosować i komunikować się z klientami w sposób profesjonalny, czytelny i opłacalny. The Design Hub umożliwia firmom tworzenie, drukowanie i umieszczanie wysokiej jakości oznakowań w ciągu kilku minut za jednym naciśnięciem przycisku, co pozwala na skuteczną personalizację na żądanie i oszczędność cennego czasu i pieniędzy”. Firma OKI Europe, pomagając w ciągu ostatnich kilku miesięcy ponad 700 organizacjom w promowaniu dystansu społecznego poprzez dostarczanie im naklejek podłogowych i grafik, doskonale zdaje sobie sprawę z ciągłych wyzwań przed jakimi stoją firmy w zakresie dostosowywania się do zmieniających się okoliczności. W ramach kampanii „Adapt Today” firma OKI oferuje firmom bezpłatny* pakiet Business Agility Pack, który obejmuje 6-miesięczną subskrypcję** The Design Hub. Pakiet o przybliżonej wartości około 2200 PLN* jest dostępny dla klientów, którzy zakupią kolorową drukarkę OKI objętą kampanią i zestaw oryginalnych tonerów CYMK firmy OKI. Firmy, które posiadają już uprawnioną kolorową drukarkę firmy OKI, mogą odebrać swój pakiet po zakupie zestawu oryginalnych tonerów CMYK firmy OKI*. Poza 6-miesięczną subskrypcją usługi The Design Hub klienci otrzymają także 6-miesięczną subskrypcję usługi ABBYY FineScanner Premium**, pierwszego inteligentnego skanera mobilnego wykorzystującego SI do skanowania dokumentów papierowych i tworzenia doskonałych kopii cyfrowych do przechowywania lub drukowania i przechowywania. Dzięki temu klienci mogą korzystać także z inteligentnego skanowania i nie muszą inwestować w duży skaner biurkowy lub urządzenie wielofunkcyjne. Klienci otrzymają także różne nośniki do zastosowań specyficznych dla danego sektora, a także dostęp do wielu różnych szablonów i materiałów ilustracyjnych, które pomogą im szybko dostosować oznakowanie i komunikację z klientami, pozwalając uniezależnić się od kosztownych i nieterminowych usług dostawców zewnętrznych. Organizacje, które chcą skorzystać z oferty, mogą odwiedzić stronę www.oki.com/pl * Obowiązuje regulamin. Podane wartości są wartościami przybliżonymi. ** Wymagana rejestracja
IT i technologie Noctiluca w drodze na NewConnect
2020-12-01 | 01:00

Noctiluca w drodze na NewConnect

W 2021 r. do grona spółek notowanych na NewConnect planuje dołączyć Noctiluca - jeden z trzech graczy na świecie rozwijających technologię emiterów OLED nowej generacji,
IT i technologie Infobip zamierza przejąć OpenMarket
2020-12-01 | 01:00

Infobip zamierza przejąć OpenMarket

Infobip, jeden z globalnych liderów w obszarze komunikacji w chmurze, zawarł porozumienie z Amdocs Inc. (NasdaqGS: DOX) w sprawie przejęcia OpenMarket,  czołowego dostawcy mobilnych

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Transport

Warszawskie tramwaje przechodzą cyfrową rewolucję. Jedno z rozwiązań będzie nowatorskie w skali europejskiej

Miejski transport stawia na innowacje. W Warszawie pasażerowie komunikacji zbiorowej mogą już sprawdzić w smartfonie rzeczywisty czas przyjazdu tramwaju. Wystarczy zeskanować kod QR albo tag NFC. W planach są kolejne technologiczne udogodnienia, m.in. aplikacja mobilna dla osób niedowidzących, która głosowo przedstawi rozkład jazdy, czy zdalne udostępnianie informacji o nadjeżdżającym tramwaju. – Pod względem innowacji nie ustępujemy korporacjom – podkreślają przedstawiciele Działu Badań i Rozwoju Tramwajów Warszawskich, spółki nagrodzonej niedawno za innowacyjny projekt zielonej fali dla tramwajów, który skraca czas przejazdów.

Problemy społeczne

Na koronakryzysie najmocniej ucierpi młode pokolenie dopiero wchodzące na rynek pracy. Rządy już dziś powinny pracować nad planem pomocy

Po kryzysie lat 2007–2008 bezrobocie wzrosło w większości krajów UE, najmocniej na południu Europy. Jednak obecny koronakryzys uderzył w rynek pracy nawet 10 razy mocniej niż poprzedni. W najgorszej sytuacji znalazła się generacja wchodząca dopiero na rynek pracy. Ten fakt będzie rzutował na całe ich życie zawodowe. Dlatego też, zdaniem Andrzeja Kubisiaka z Polskiego Instytutu Ekonomicznego, już teraz powinny powstać programy wsparcia dla młodych.

 

Zdrowie

Przez pandemię do lekarzy trafia więcej pacjentów z zaawansowanym rakiem prostaty. Wcześniejsza diagnoza pozwala na skuteczne leczenie m.in. za pomocą robota da Vinci

Rak prostaty jest najczęstszym nowotworem złośliwym wśród mężczyzn, ale wielu z nich przed zgłoszeniem się do lekarza powstrzymuje wstyd i strach. Pandemia wpłynęła na dodatkowe opóźnienia w diagnostyce tego nowotworu – podkreślają urolodzy. Tymczasem wykrycie raka prostaty w początkowym stadium daje dużą szansę na całkowite wyleczenie i pozwala zastosować u pacjenta nowoczesne, mniej inwazyjne metody, takie jak operacje robotyczne. Zabiegi w asyście robota chirurgicznego da Vinci są bardziej precyzyjne i w większości przypadków pozwalają pacjentom na powrót do normalnego funkcjonowania, ograniczając liczbę komplikacji.

 
 

Konsument

Pompy ciepła coraz popularniejsze w polskich domach. W tym roku padły rekordy sprzedaży takich urządzeń

Na koniec ubiegłego roku w polskich domach było zainstalowanych 128 tys. pomp ciepła, które pracowały na potrzeby centralnego ogrzewania i podgrzewania wody. W optymistycznym wariancie ich liczba do 2030 roku może wrosnąć już do prawie 2,1 mln – wynika z szacunków Polskiej Organizacji Rozwoju Technologii Pomp Ciepła. Rozwojowi rynku sprzyjają m.in. rządowy program Czyste Powietrze, wzrost świadomości ekologicznej Polaków, unijne regulacje ukierunkowane na energooszczędne budownictwo i realne korzyści tej technologii, które przekładają się na wymierną oszczędność. W ubiegłym półroczu wzrost sprzedaży takich urządzeń w kilku segmentach rynku pobił wyniki za cały 2019 rok.