#FreshEnergy od Green Cell na targach CES 2020
Projekt Zero2
Kunickiego 5/214
30-134 Kraków
dominika|projektzero2.pl| |dominika|projektzero2.pl
739033040
www.projektzero2.pl
Najważniejsze i największe targi elektroniki użytkowej już za nami. Swoją obecność na nich zaznaczył również Green Cell, prezentując trzy nowe produkty.
Targi CES (Consumer Electronic Show) 2020 jak co roku odbyły się w Stanach Zjednoczonych, w Las Vegas, gromadząc tysiące producentów, startupów i innych firm prezentujących najciekawsze nowości z branży elektronicznej. Jedną z niewielu obecnych, polskich marek był Green Cell, który zaprezentował 3 premierowe produkty.
Pełne doładowanie z GC PowerPlay20
Pierwszym produktem jest power bank PowerPlay20, który powstał na fali popularności PowerPlay10. Green Cell wyciągnął z niego najlepsze cechy i podwoił pojemność z 10 000 mAh do 20 000 mAh. Prócz dużej pojemności PowerPlay20 może pochwalić się możliwością ładowania 3 urządzeń na raz. 2 porty USB z technologią Ultra Charge zapewniają nawet 3,5 raza szybsze ładowanie od standardowego. Z kolei port USB-C wspierany przez Power Delivery pomoże naładować konsolę lub tablet.
W podróż z GC PowerRide
Green Cell pomyślał także o kierowcach, przedstawiając najnowszą ładowarkę samochodową PowerRide. Została ona wyposażona w 3 porty 54W, które wykorzystują technologię Ultra Charge. Delikatne podświetlenie pozwoli znaleźć je nawet podczas nocnej podróży.
Bezprzewodowe ładowanie z GC AirJuice
Trzecią nowością jest ładowarka indukcyjna AirJuice 15W. Obsługuje ona FOD, czyli technologię Foreign Object Detection informującą użytkownika o ciałach obcych znajdujących się na powierzchni ładowarki. AirJuce może również ładować z mocą 7,5 W, dzięki czemu idealnie współpracuje z urządzeniami marki Apple.
Cena i dostępność
GC PowerPlay20, PowerRide oraz AirJuice będą miały swoją oficjalną premierę w lutym tego roku. Ich ceny będą wynosić:
-
PowerPlay20 - 189 zł
-
PowerRide - 89 zł
-
AirJuice - 129 zł
Finalne ceny znajdziecie na stronie producenta.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić
65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.
Transport
Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów
Polska jest jednym z najważniejszym rynków dla Ryanaira. Irlandzka linia w letnim rozkładzie lotów na 2025 roku będzie obsługiwał ponad 300 tras, w tym 23 nowe kierunki, przede wszystkim na południe Europy. Rekordowy letni rozkład lotów Ryanair w Polsce będą obsługiwać 44 samoloty bazujące na polskich lotniskach. W tym roku, pierwszy raz w historii, przewoźnik oferuje ponad 20 milionów miejsc.
Polityka
M. Gosiewska: Na Białorusi znowu odbędą się pseudowybory. Należy zaostrzyć sankcje uderzające w reżim i firmy europejskie tam obecne
Alaksandr Łukaszenka rządzi Białorusią już 30 lat, 26 stycznia będzie się ubiegał o siódmą kadencję. W nadchodzących wyborach nie będzie niezależnych obserwatorów i demokratycznych kandydatów opozycji. Poprzednie wybory, w 2020 roku, zakończyły się masowymi protestami i olbrzymimi represjami, a w 2024 roku przybrały jeszcze na sile. – Tylko twarda i zdecydowana postawa jest w stanie zmienić sytuację u naszego wschodniego sąsiada – ocenia europosłanka Małgorzata Gosiewska.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.