#FreshEnergy od Green Cell na targach CES 2020
Projekt Zero2
Kunickiego 5/214
30-134 Kraków
dominika|projektzero2.pl| |dominika|projektzero2.pl
739033040
www.projektzero2.pl
Najważniejsze i największe targi elektroniki użytkowej już za nami. Swoją obecność na nich zaznaczył również Green Cell, prezentując trzy nowe produkty.
Targi CES (Consumer Electronic Show) 2020 jak co roku odbyły się w Stanach Zjednoczonych, w Las Vegas, gromadząc tysiące producentów, startupów i innych firm prezentujących najciekawsze nowości z branży elektronicznej. Jedną z niewielu obecnych, polskich marek był Green Cell, który zaprezentował 3 premierowe produkty.
Pełne doładowanie z GC PowerPlay20
Pierwszym produktem jest power bank PowerPlay20, który powstał na fali popularności PowerPlay10. Green Cell wyciągnął z niego najlepsze cechy i podwoił pojemność z 10 000 mAh do 20 000 mAh. Prócz dużej pojemności PowerPlay20 może pochwalić się możliwością ładowania 3 urządzeń na raz. 2 porty USB z technologią Ultra Charge zapewniają nawet 3,5 raza szybsze ładowanie od standardowego. Z kolei port USB-C wspierany przez Power Delivery pomoże naładować konsolę lub tablet.
W podróż z GC PowerRide
Green Cell pomyślał także o kierowcach, przedstawiając najnowszą ładowarkę samochodową PowerRide. Została ona wyposażona w 3 porty 54W, które wykorzystują technologię Ultra Charge. Delikatne podświetlenie pozwoli znaleźć je nawet podczas nocnej podróży.
Bezprzewodowe ładowanie z GC AirJuice
Trzecią nowością jest ładowarka indukcyjna AirJuice 15W. Obsługuje ona FOD, czyli technologię Foreign Object Detection informującą użytkownika o ciałach obcych znajdujących się na powierzchni ładowarki. AirJuce może również ładować z mocą 7,5 W, dzięki czemu idealnie współpracuje z urządzeniami marki Apple.
Cena i dostępność
GC PowerPlay20, PowerRide oraz AirJuice będą miały swoją oficjalną premierę w lutym tego roku. Ich ceny będą wynosić:
-
PowerPlay20 - 189 zł
-
PowerRide - 89 zł
-
AirJuice - 129 zł
Finalne ceny znajdziecie na stronie producenta.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.