Fujitsu Partner Day 2023 - strategia wzajemnego wygrywania


Marcin Majerek
Linkleaders.pl
Piotrkowska 148/150/18.01
90-063 Łódź
marcin.majerek|linkleaders.pl| |marcin.majerek|linkleaders.pl
600255487
www.linkleaders.pl
13 września br. w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Fujitsu Partner Day – spotkania partnerów biznesowych firmy Fujitsu Polska. Celem imprezy jest m.in. wymiana doświadczeń, budowanie relacji z partnerami, a także prezentacja najnowszych osiągnięć i możliwości Fujitsu w wielu obszarach.
Podczas Fujitsu Partner Day 2023 uczestnicy porozmawiają m.in. o tym, jak budować wspólny ekosystem i realizować strategię biznesową opartą o ideę zrównoważonej transformacji. Nie zabraknie też informacji o nowoczesnych technologiach rozwijanych przez Fujitsu oraz ofercie produktów i usług. Szczególna uwaga zostanie zwrócona na program partnerski „Fujitsu SELECT Partner”, który pozwala na budowanie biznesu wspólnie z Fujitsu. Poza tym, odbędzie się prezentacja obecnej edycji programu lojalnościowego „Cyberbonus” (dla właścicieli i pracowników firm zajmujących się sprzedażą produktów Fujitsu Technology Solutions).
- Wydarzenie to jest częścią nieustannych wysiłków Fujitsu na rzecz tworzenia silnych partnerstw i oferowania innowacyjnych usług i rozwiązań. Celem jest też dzielenie się wiedzą, nawiązywanie kontaktów i odkrywanie nowych możliwości współpracy. Podczas Fujitsu Partner Day dajemy wgląd w przyszłość technologii. Chcemy, aby uczestnicy jeszcze lepiej zrozumieli, w jaki sposób innowacje tworzą nowe możliwości dla bardziej zrównoważonej przyszłości - mówi Marcin Gwara, Channel Manager Fujitsu Polska.
W trakcie Fujitsu Partner Day 2023 Dariusz Kwieciński, CEO Fujitsu Polska, opowie o strategii Fujitsu i wyzwaniach dla biznesu, a Marcin Gwara przybliży uczestnikom plany rozwoju programu partnerskiego i całego ekosystemu Fujitsu. Przemysław Szabelak, Business Development Director Fujitsu Polska, pokaże natomiast innowacyjne partnerstwa oraz nakreśli wizję synergii w ekosystemie technologicznym. Piotr Kraś, Senior Manager, Solution Engineering w WMware, zaprezentuje z kolei wspólne rozwiązania Fujitsu i Vmware dla cyfrowej transformacji.
Gościem specjalnym wydarzenia będzie Christian Leutner, Head of European Platform Business w Fujitsu. Podczas swojego wystąpienia przybliży uczestnikom założenia europejskiej strategii firmy.
Podsumowaniem wystąpień będzie panel dyskusyjny – „Jak budować konkurencyjność na rynku we współpracy z Fujitsu”. Michał Marzec, Wiceprezes Zarządu Filbico, oraz Artur Skoczylas, Członek Zarządu e-service, przybliżą historie wdrożeń rozwiązań Fujitsu z udziałem ich firm partnerskich, podzielą się swoimi doświadczeniami ze współpracy oraz opowiedzą jak radzą sobie z głównymi wyzwaniami w realizacji projektów. Ważną częścią dyskusji będzie też potencjał rozwoju biznesu w kooperacji z Fujitsu, w tym w zakresie tworzenia nowego oprogramowania i ekspansji zagranicznej.
Następnie uczestnicy spotkania wezmą udział w gali, podczas której nagrodzeni zostaną Partnerzy Fujitsu Poland za ich wyjątkowe osiągnięcia.
Partnerami technologicznymi wydarzenia są firmy: VMware i Microsoft. Patronaty medialne objęli: Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, magazyn ITReseller, oraz Fundacja Digital Poland.
Fujitsu Partner Day 2023
13 września 2023 | Start: 13:30 | Miejsce: Forteca Kręgliccy - ul. Zakroczymska 12, Warszawa.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.