Fujitsu Partner Day 2023 - strategia wzajemnego wygrywania
Marcin Majerek
Linkleaders.pl
Piotrkowska 148/150/18.01
90-063 Łódź
marcin.majerek|linkleaders.pl| |marcin.majerek|linkleaders.pl
600255487
www.linkleaders.pl
13 września br. w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Fujitsu Partner Day – spotkania partnerów biznesowych firmy Fujitsu Polska. Celem imprezy jest m.in. wymiana doświadczeń, budowanie relacji z partnerami, a także prezentacja najnowszych osiągnięć i możliwości Fujitsu w wielu obszarach.
Podczas Fujitsu Partner Day 2023 uczestnicy porozmawiają m.in. o tym, jak budować wspólny ekosystem i realizować strategię biznesową opartą o ideę zrównoważonej transformacji. Nie zabraknie też informacji o nowoczesnych technologiach rozwijanych przez Fujitsu oraz ofercie produktów i usług. Szczególna uwaga zostanie zwrócona na program partnerski „Fujitsu SELECT Partner”, który pozwala na budowanie biznesu wspólnie z Fujitsu. Poza tym, odbędzie się prezentacja obecnej edycji programu lojalnościowego „Cyberbonus” (dla właścicieli i pracowników firm zajmujących się sprzedażą produktów Fujitsu Technology Solutions).
- Wydarzenie to jest częścią nieustannych wysiłków Fujitsu na rzecz tworzenia silnych partnerstw i oferowania innowacyjnych usług i rozwiązań. Celem jest też dzielenie się wiedzą, nawiązywanie kontaktów i odkrywanie nowych możliwości współpracy. Podczas Fujitsu Partner Day dajemy wgląd w przyszłość technologii. Chcemy, aby uczestnicy jeszcze lepiej zrozumieli, w jaki sposób innowacje tworzą nowe możliwości dla bardziej zrównoważonej przyszłości - mówi Marcin Gwara, Channel Manager Fujitsu Polska.
W trakcie Fujitsu Partner Day 2023 Dariusz Kwieciński, CEO Fujitsu Polska, opowie o strategii Fujitsu i wyzwaniach dla biznesu, a Marcin Gwara przybliży uczestnikom plany rozwoju programu partnerskiego i całego ekosystemu Fujitsu. Przemysław Szabelak, Business Development Director Fujitsu Polska, pokaże natomiast innowacyjne partnerstwa oraz nakreśli wizję synergii w ekosystemie technologicznym. Piotr Kraś, Senior Manager, Solution Engineering w WMware, zaprezentuje z kolei wspólne rozwiązania Fujitsu i Vmware dla cyfrowej transformacji.
Gościem specjalnym wydarzenia będzie Christian Leutner, Head of European Platform Business w Fujitsu. Podczas swojego wystąpienia przybliży uczestnikom założenia europejskiej strategii firmy.
Podsumowaniem wystąpień będzie panel dyskusyjny – „Jak budować konkurencyjność na rynku we współpracy z Fujitsu”. Michał Marzec, Wiceprezes Zarządu Filbico, oraz Artur Skoczylas, Członek Zarządu e-service, przybliżą historie wdrożeń rozwiązań Fujitsu z udziałem ich firm partnerskich, podzielą się swoimi doświadczeniami ze współpracy oraz opowiedzą jak radzą sobie z głównymi wyzwaniami w realizacji projektów. Ważną częścią dyskusji będzie też potencjał rozwoju biznesu w kooperacji z Fujitsu, w tym w zakresie tworzenia nowego oprogramowania i ekspansji zagranicznej.
Następnie uczestnicy spotkania wezmą udział w gali, podczas której nagrodzeni zostaną Partnerzy Fujitsu Poland za ich wyjątkowe osiągnięcia.
Partnerami technologicznymi wydarzenia są firmy: VMware i Microsoft. Patronaty medialne objęli: Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, magazyn ITReseller, oraz Fundacja Digital Poland.
Fujitsu Partner Day 2023
13 września 2023 | Start: 13:30 | Miejsce: Forteca Kręgliccy - ul. Zakroczymska 12, Warszawa.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.