Komunikaty PR

Fujitsu Partner Day 2023 - strategia wzajemnego wygrywania

2023-09-07  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt

Marcin Majerek
Linkleaders.pl

Piotrkowska 148/150/18.01
90-063 Łódź
marcin.majerek|linkleaders.pl| |marcin.majerek|linkleaders.pl
600255487
www.linkleaders.pl

13 września br. w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Fujitsu Partner Day – spotkania partnerów biznesowych firmy Fujitsu Polska. Celem imprezy jest m.in. wymiana doświadczeń, budowanie relacji z partnerami, a także prezentacja najnowszych osiągnięć i możliwości Fujitsu w wielu obszarach.

Podczas Fujitsu Partner Day 2023 uczestnicy porozmawiają m.in. o tym, jak budować wspólny ekosystem i realizować strategię biznesową opartą o ideę zrównoważonej transformacji. Nie zabraknie też informacji o nowoczesnych technologiach rozwijanych przez Fujitsu oraz ofercie produktów i usług. Szczególna uwaga zostanie zwrócona na program partnerski „Fujitsu SELECT Partner”, który pozwala na budowanie biznesu wspólnie z Fujitsu. Poza tym, odbędzie się prezentacja obecnej edycji programu lojalnościowego „Cyberbonus” (dla właścicieli i pracowników firm zajmujących się sprzedażą produktów Fujitsu Technology Solutions).

 - Wydarzenie to jest częścią nieustannych wysiłków Fujitsu na rzecz tworzenia silnych partnerstw i oferowania innowacyjnych usług i rozwiązań. Celem jest też dzielenie się wiedzą, nawiązywanie kontaktów i odkrywanie nowych możliwości współpracy. Podczas Fujitsu Partner Day dajemy wgląd w przyszłość technologii. Chcemy, aby uczestnicy jeszcze lepiej zrozumieli, w jaki sposób innowacje tworzą nowe możliwości dla bardziej zrównoważonej przyszłości - mówi Marcin Gwara, Channel Manager Fujitsu Polska.

W trakcie Fujitsu Partner Day 2023 Dariusz Kwieciński, CEO Fujitsu Polska, opowie o strategii Fujitsu i wyzwaniach dla biznesu, a Marcin Gwara przybliży uczestnikom plany rozwoju programu partnerskiego i całego ekosystemu Fujitsu. Przemysław Szabelak, Business Development Director Fujitsu Polska, pokaże natomiast innowacyjne partnerstwa oraz nakreśli wizję synergii w ekosystemie technologicznym. Piotr Kraś, Senior Manager, Solution Engineering w WMware, zaprezentuje z kolei wspólne rozwiązania Fujitsu i Vmware dla cyfrowej transformacji.

Gościem specjalnym wydarzenia będzie Christian Leutner, Head of European Platform Business w Fujitsu. Podczas swojego wystąpienia przybliży uczestnikom założenia europejskiej strategii firmy.

Podsumowaniem wystąpień będzie panel dyskusyjny – „Jak budować konkurencyjność na rynku we współpracy z Fujitsu”.  Michał Marzec, Wiceprezes Zarządu Filbico, oraz Artur Skoczylas, Członek Zarządu e-service, przybliżą historie wdrożeń rozwiązań Fujitsu z udziałem ich firm partnerskich, podzielą się swoimi doświadczeniami ze współpracy oraz opowiedzą jak radzą sobie z głównymi wyzwaniami w realizacji projektów. Ważną częścią dyskusji będzie też potencjał rozwoju biznesu w kooperacji z Fujitsu, w tym w zakresie tworzenia nowego oprogramowania i ekspansji zagranicznej.

Następnie uczestnicy spotkania wezmą udział w gali, podczas której nagrodzeni zostaną Partnerzy Fujitsu Poland za ich wyjątkowe osiągnięcia.

Partnerami technologicznymi wydarzenia są firmy: VMware i Microsoft. Patronaty medialne objęli: Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, magazyn ITReseller, oraz Fundacja Digital Poland.

Fujitsu Partner Day 2023
13 września 2023 | Start: 13:30 | Miejsce: Forteca Kręgliccy - ul. Zakroczymska 12, Warszawa.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Linkleaders.pl
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.