Game Island stawia na survival i bogatą fabułę
Me & My Friends
Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/
Michał Ojrzyński, prezes Game Island, ma w planach ekspansję na rynku gier związanych tematyką survivalu wzbogaconą o wyjątkową fabułę. Podstawowe mechaniki związane z survivalem zostaną wzbogacone o emocjonalne przeżywanie historii zawartych w grach. Do końca br. pojawią się co najmniej dwie zapowiedzi produkcji.
Notowany na NewConnect The Dust utworzył 24 lipca br. spółkę zależną Game Island, która będzie skupiona na produkcji własnych średniobudżetowych gier przeznaczonych na platformy PC i konsole. Wiodącym kierunkiem studia będzie tworzenie gier skupionych w obszarze survivalu.
"Razem z zespołem chcę tworzyć średniobudżetowe, ale ambitne gry. Tematyka survivalu bardzo nas ekscytuje i jest bardzo popularna wśród graczy, dlatego podjęliśmy decyzję o koncentracji na tym gatunku. Wybraliśmy niszę, w której wiemy, że będziemy czuć się swobodnie, a jednocześnie jesteśmy przekonani, że to bardzo duży potencjał biznesowy. Chcemy zapewnić ludziom 5-10 godzinny, bardzo emocjonalny i wciągający experience. Dlatego zależy nam na stworzeniu gier, które będą miały fabułę. Chcemy, aby wyróżniała nas immersyjność. Nie myślimy o prostym survivalu tylko w kontekście przetrwania na wyspie i zbudowania szałasu. Nasi gracze mają zagłębić się w historię w takim stopniu, że będą odczuwać prawdziwe emocje i niezapomniane przygody, do których będą chcieli wracać" - mówi Michał Ojrzyński, prezes Game Island.
„Survival i symulatory są bardzo blisko siebie. Jesteśmy pewni, że pewne mechaniki, które w swoich produkcjach wypracuje The Dust znajdą miejsce w nowych projektach Game Island. Pozwoli to w znaczący sposób przyspieszyć wydanie naszych gier. Perspektywa współpracy pomiędzy spółkami jest dla nas bardzo istotna. Zależy nam na tym, aby doświadczenie twórców i wypracowane przez nich technologie mogły swobodnie być wykorzystywane przez obydwa podmioty. ” – mówi Jakub Wolff, prezes The Dust.
The Dust wydawcą gier
The Dust, który będzie wydawcą gier Game Island, zapowiada, że najbardziej popularne tytuły będą miały swoje kontynuacje oraz dodatki. Taka strategia pozwoli zachować balans między kosztami, czasem tworzenia projektu i ryzykiem biznesowym, a możliwymi do uzyskania przychodami i stworzeniem możliwości rozwoju najlepszych projektów w czasie.
Do końca tego roku pojawią się przynajmniej dwie zapowiedzi gier oraz zespół rozpocznie pracę nad realizacją jednej produkcji.
Produkcjami zajmować się będzie zespół doświadczonych grafików i deweloperów. Pracę nad grami rozpoczęła już ośmioosobowa ekipa. Do końca pierwszego kwartału 2021 liczba osób zwiększy się do 15-20 osób, w zależności od potrzeb. Game Island będą wspierali również eksperci z The Dust.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.