Komunikaty PR

Game Island stawia na survival i bogatą fabułę

2020-08-28  |  08:12
Biuro prasowe
Kontakt
Julita Pacana
Me & My Friends

Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/

Michał Ojrzyński, prezes Game Island, ma w planach ekspansję na rynku gier związanych tematyką survivalu wzbogaconą o wyjątkową fabułę. Podstawowe mechaniki związane z survivalem zostaną wzbogacone o emocjonalne przeżywanie historii zawartych w grach. Do końca br. pojawią się co najmniej dwie zapowiedzi produkcji.

Notowany na NewConnect The Dust utworzył 24 lipca br. spółkę zależną Game Island, która będzie skupiona na produkcji własnych średniobudżetowych gier przeznaczonych na platformy PC i konsole. Wiodącym kierunkiem studia będzie tworzenie gier skupionych w obszarze survivalu.

"Razem z zespołem chcę tworzyć średniobudżetowe, ale ambitne gry. Tematyka survivalu bardzo nas ekscytuje i jest bardzo popularna wśród graczy, dlatego podjęliśmy decyzję o koncentracji na tym gatunku. Wybraliśmy niszę, w której wiemy, że będziemy czuć się swobodnie, a jednocześnie jesteśmy przekonani, że to bardzo duży potencjał biznesowy. Chcemy zapewnić ludziom 5-10 godzinny, bardzo emocjonalny i wciągający experience. Dlatego zależy nam na stworzeniu gier, które będą miały fabułę. Chcemy, aby wyróżniała nas immersyjność. Nie myślimy o prostym survivalu tylko w kontekście przetrwania na wyspie i zbudowania szałasu. Nasi gracze mają zagłębić się w historię w takim stopniu, że będą odczuwać prawdziwe emocje i niezapomniane przygody, do których będą chcieli wracać" - mówi Michał Ojrzyński, prezes Game Island.

„Survival i symulatory są bardzo blisko siebie. Jesteśmy pewni, że pewne mechaniki, które w swoich produkcjach wypracuje The Dust znajdą miejsce w nowych projektach Game Island. Pozwoli to w znaczący sposób przyspieszyć wydanie naszych gier. Perspektywa współpracy pomiędzy spółkami jest dla nas bardzo istotna. Zależy nam na tym, aby doświadczenie twórców i wypracowane przez nich technologie mogły swobodnie być wykorzystywane przez obydwa podmioty. ” – mówi Jakub Wolff, prezes The Dust.

The Dust wydawcą gier

The Dust, który będzie wydawcą gier Game Island, zapowiada, że najbardziej popularne tytuły będą miały swoje kontynuacje oraz dodatki. Taka strategia pozwoli zachować balans między kosztami, czasem tworzenia projektu i ryzykiem biznesowym, a możliwymi do uzyskania przychodami i stworzeniem możliwości rozwoju najlepszych projektów w czasie.

Do końca tego roku pojawią się przynajmniej dwie zapowiedzi gier oraz zespół rozpocznie pracę nad realizacją jednej produkcji.

Produkcjami zajmować się będzie zespół doświadczonych grafików i deweloperów. Pracę nad grami rozpoczęła już ośmioosobowa ekipa. Do końca pierwszego kwartału 2021 liczba osób zwiększy się do 15-20 osób, w zależności od potrzeb. Game Island będą wspierali również eksperci z The Dust.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Me & My Friends
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.