Genesis Pallad 450 Camo - plecak dla graczy w militarnym stylu

Genesis Pallad 450 Camo to propozycja dla mobilnych graczy, którzy cenią sobie porządek i lubią mieć wszystko “pod ręką”. Utrzymany w wojskowych barwach plecak ma nie tylko skutecznie chronić przenoszony sprzęt, lecz także stanowić sposób na wyrażenie swojej pasji dla fanów gier wojennych.
Genesis Pallad 450 Camo to plecak gamingowy na laptopy z ekranami do 15,6”, utrzymany w militarnych barwach. Producent zachwala, że jest to trwała i mocna konstrukcja, wykonana z wodoodpornego materiału. W połączeniu z ergonomicznym tyłem, profilowanymi paskami na ramiona i pasami piersiowym i biodrowym, ma on zapewnić wysoki komfort noszenia i sprawdzić się zarówno w mieście jak i terenie.
Genesis Pallad 450 Camo oferuje dwie przegrody główne. Komora na laptop posiada specjalną kieszeń, która ma zabezpieczać go przed przesuwaniem się i wstrząsami. Z kolei w głównej projektanci przygotowali liczne przegródki, m.in. na myszkę, powerbank czy pozostałe peryferia. Z przodu znalazły się dwie kolejne kieszenie oraz panel z organizerem na akcesoria biurowe. Po bokach do dyspozycji są siatkowe kieszonki.
Całość jest osłonięta klapą zamykaną na klamrę, która ma kolejne dwie kieszenie na dodatkowy sprzęt i linkę ze ściągaczem. Plecak Genesis Pallad 450 Camo ma możliwość kompresji za pomocą regulowanych, bocznych pasów zapinanych na klamry. Z kolei system Molle pozwala na przytwierdzanie dowolnych naszywek, umożliwiając graczowi personalizację plecaka i tym samym jeszcze lepsze wyrażenie siebie.
Cena Genesis Pallad 450 Camo została ustalona na poziomie około 200 zł.
Dane techniczne:
- model: Pallad 450
- typ plecaka: gamingowy
- materiał: poliester
- maksymalny rozmiar laptopa: 15,6”
- komory główne: 2
- na laptop
- na myszkę, powerbank i pozostałe akcesoria
- kieszenie zewnętrzne: 6
- wymiary: 450 x 300 x 195 mm
- objętość: 28 litrów

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.