Genesis Rhod 250 - gamingowy twardziel na każdą kieszeń
Genesis Rhod 250 to klawiatura dla graczy, która ma być praktyczna i wytrzymała. Producent postawił na laserowo grawerowane symbole, odporność na zachlapania i 19-klawiszowy anti-ghosting. A to wszystko w cenie, która może pozytywnie zaskoczyć.
Czarno-czerwona konstrukcja Rhod 250 została oparta na membranach, które mają zapewnić wysoką trwałość. Mechanizm anti-ghostingu ma zaś skutecznie radzić sobie z kombinacjami do 19 przycisków włącznie, pozwalając na granie w duetach. Kapsle posiadają grawerowane laserowo symbole, dzięki czemu nie powinny się wycierać w wyniku długotrwałego, intensywnego użytkowania.
Klawiatura Genesis Rhod 250 umożliwia zamianę funkcji klawiszy strzałek i WSAD. Na pokładzie znalazły się także przyciski do sterowania multimediami, a niektóre z nich wzbogacono o grafiki symbolizujące elementy ekwipunku z gier. Całość jest odporna na zachlapania, co podnosi walory praktyczne sprzętu. Nie zabrakło również standardu w postaci blokady klawisza Windows czy antypoślizgowych, składanych stopek.
Przyciski w klawiaturze dla graczy Genesis Rhod 250 charakteryzują się punktem aktywacji na poziomie 2,5 milimetra oraz siłą nacisku równą 55 gramów. Urządzenie łączy się z komputerem przy pomocy kabla USB i zapewnia czas reakcji na poziomie ośmiu milisekund. Sprzęt trafi do sklepowych ofert w ciągu kilku najbliższych dni. Sugerowana cena detaliczna dla klawiatury Genesis Rhod 250 wynosi około 54,9 zł.
Dane techniczne:
- model: Rhod 250
- typ klawiatury: gamingowa
- przełączniki: membranowe
- siła nacisku: 55 g
- punkt aktywacji: 2,5 mm
- czas reakcji: 8 ms
- liczba klawiszy: 104
- liczba klawiszy multimedialnych: 12
- wymiary: 466 x 161 x 33 mm
- interfejs: przewód USB o długości 1,75 m
- obsługiwane systemy operacyjne: Windows XP/Vista/7/8/10, Linux, Android

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.