Hardis Group otwiera oddział w Polsce
Hardis Group, firma konsultingowa, świadcząca usługi cyfrowe i niezależny dostawca oprogramowania, otwiera w Polsce spółkę Hardis Group Polska z siedzibą w Warszawie, umacniając swoją pozycję lidera rozwiązań logistycznych na europejskim rynku. Hardis Group chce zaznaczyć swoją obecność w Europie Środkowej, gdzie oprogramowanie do zarządzania magazynami – Reflex WMS jest już używane przez międzynarodowych dostawców usług logistycznych.
Reflex rozwiązania do zarządzania logistyką
Pakiet oprogramowania Reflex optymalizuje wszystkie operacje logistyczne w fabrykach, magazynach i punktach sprzedaży detalicznej. Z rozwiązań Hardis Group na całym świecie korzysta 320 firm w 1100 magazynach. Ponadto oprogramowanie zostało uznane przez firmę Gartner za jedno z wiodących rozwiązań na europejskim rynku wśród narzędzi do zarządzania magazynem. Służy do optymalizacji wyzwań logistycznych najbardziej dynamicznych sektorów biznesu, takich jak e-commerce, dostawcy usług logistycznych, handel detaliczny, FMCG, przemysł farmaceutyczny i rolno-spożywczy. Pakiet Reflex to ponad 25 lat badań, rozwoju i wdrożeń. Jest modułowy i w pełni konfigurowalny, pomagając zapewnić przewagę konkurencyjną w logistyce.
Polska: niezwykle dynamiczny rynek
Wybór Polski wynika z silnej dynamiki gospodarczej kraju, jego strategicznej pozycji w Europie oraz wiodącej pozycji w dziedzinie logistyki. Dla Hardis Group Polska jest już znanym rynkiem. Grupa współpracuje z największymi międzynarodowymi dostawcami usług logistycznych, takimi jak FM Logistic, dla których Reflex WMS jest rdzeniem logistycznego systemu informatycznego.
Nowa polska lokalizacja Grupy Hardis wpisuje się w strategię rozwoju działań wokół oprogramowania Reflex na arenie międzynarodowej. Strategia zapoczątkowana w 2017 r. opiera się przede wszystkim na rozszerzeniu zakresu funkcjonalnego oferowanych przez nią rozwiązań: poprzez szczególnie znaczące prace badawczo-rozwojowe (14% sprzedaż w 2020 r. i podobna prognoza na 2021 r.).
Nowa siedziba Hardis Group w Polsce to kolejny krok w kierunku rozwoju europejskiej działalności firmy, bazujący na pozytywnej obserwacji poziomu dojrzałości spółek Hardis Group.
„Podczas gdy rok 2020 zamknął się stabilnym wolumenem biznesowym w Hiszpanii, pomimo podpisania nowych dużych kontraktów, holenderska spółka zależna odnotowała przyspieszenie o 57% i stanowi prawie jedną czwartą potencjału projektów łańcucha dostaw w ramach grupy. To dobry wynik. Mamy ambicje iść dalej i otwierać nowe oddziały” - podsumowuje Nicolas Odet, prezes Hardis Group.
Łańcuch dostaw: pionierska ekspansja Grupy Hardis w Europie
Głównym celem tej nowej lokalizacji, podobnie jak poprzednio w Hiszpanii i Holandii, jest przede wszystkim zacieśnienie współpracy z polskimi klientami poprzez stworzenie możliwości lokalnego zarządzania projektami. Działy operacyjne, sprzedażowe i marketingowe, które będą odpowiedzialne za budowanie marki, rozwój jej działań handlowych i budowanie polskiego zespołu, zostaną zatem powierzone lokalnym zespołom.
„Aktywnie rekrutujemy, szczególnie konsultantów, którzy pomagają naszym klientom we wdrażaniu naszych rozwiązań w Polsce” - wyjaśnia Cécile Arnaud, dyrektor ds. rozwoju międzynarodowego w firmie Hardis Group.
O Hardis Group
Hardis Group, firma konsultingowa, świadcząca usługi cyfrowe i niezależny dostawca oprogramowania, jest zaangażowana w przyspieszenie transformacji cyfrowej łańcuchów wartości, systemów informatycznych
i łańcucha dostaw swoich klientów.
Jej zespoły wspierają strategiczne, organizacyjne i technologiczne transformacje firm w celu zwiększenia ich przewagi konkurencyjnej. Projektują, rozwijają i integrują zróżnicowane rozwiązania, wykorzystując najbardziej innowacyjne technologie (chmura, platformy, sztuczna inteligencja, IoT, robotyka itp.). Pakiet oprogramowania Reflex Grupy Hardis i dron do inwentaryzacji Eyesee umożliwiają międzynarodowym firmom sprostanie wyzwaniom związanym z wydajnymi operacjami logistycznymi w magazynach, fabrykach i sklepach na całym świecie.
Założona w 1984 roku, Hardis Group działa w oparciu o kreatywność i rozwój swoich 1200 pracowników,
a także długoterminowe zaufanie 2500 klientów. Grupa Hardis osiągnęła przychody w wysokości 119,4 mln euro w 2020 roku. Posiada biura w Grenoble (siedziba główna), Paryżu, Lyonie, Lille, Nantes, Bordeaux, Madrycie, Utrechcie i Warszawie.
www.hardis-group.com/en
www.reflex-logistics.com/en

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.