Helpdesk Elocity działa 24/7. Kierowcy EV mogą liczyć na całodobowe wsparcie

Agnieszka Stefaniak-Zubko
Elocity sp z.o.o.
ul. Wolnica 13/10
31-060 Kraków
a.stefaniakzubko|elo.city| |a.stefaniakzubko|elo.city
663726101
elo.city
Każdego dnia z serwerami Elocity łączy się około 2500 stacji ładowania samochodów elektrycznych, a w tym samym czasie z aplikacji firmy korzysta ponad 50000 użytkowników. To ponad dwa razy więcej niż jeszcze rok wcześniej. Co miesiąc helpdesk Elocity obsługuje około 6000 kierowców elektryków. Od lipca z wyspecjalizowanym zespołem wsparcia technicznego firmy można skontaktować się 24 godziny na dobę.
Elocity jest jednym z liderów rynku elektromobilności. Polska spółka od 2017 roku rozwija autorskie oprogramowanie zarządzania stacjami ładowania i sprzedaży usług ładowania. Technologia Elocity wspiera firmy w migracji na elektromobilną flotę, dostarczając rozwiązania, które ułatwiają m.in. rozliczenia z pracownikami za ładowania służbowych aut na przydomowych stacjach. Z rozwiązań flotowych Elocity korzystają także wiodące firmy kurierskie czy centra dystrybucyjne. Aktualnie technologia spółki służy także blisko 20 firmom, które rozwijają własną sieć stacji ładowania EV w modelu White Label, korzystając z systemu Elocity do zarządzania infrastrukturą ładowania i aplikacji dla kierowców. Również ich użytkownicy mogą liczyć na wsparcie techniczne helpdesku Elocity. W efekcie software Elocity wspiera dziś co trzecią ogólnodostępną stację ładowania aut elektrycznych w Polsce. W praktyce oznacza to znaczne ułatwienie i wygodę dla kierowców samochodów EV.
Elocity to innowacyjna technologia i wsparcie techniczne na najwyższym poziomie
Rozwój technologii to nie jedyny priorytet Elocity. Firma za jeden z głównych celów stawia sobie także satysfakcję użytkowników i jak najszybsze odpowiedzi na ich pytania związane z obsługą i funkcjonowaniem stacji. Dotąd helpdesk Elocity funkcjonował przez cały tydzień od godziny 6.00 do północy. Od 1 lipca, w trosce o komfort elektromobilnych kierowców, support IT Elocity przeszedł w tryb pracy 24/7.
- Dynamiczny rozwój infrastruktury ładowania aut elektrycznych, stawia przed naszą organizacją zupełnie nowe wyzwania - przyznaje Marcin Gruszecki, Head of IT Support w Elocity. - Widzimy jak zmienia się podejście i zwyczaje kierowców, którzy elektrykami jeżdżą coraz częściej i coraz dalej. To oczywiste, że na odpowiednie wsparcie techniczne powinny liczyć również osoby podróżujące poza standardowymi godzinami. To m.in. z myślą o nich zdecydowaliśmy się na wydłużenie dotychczasowych godzin pracy helpdesku - zaznacza Marcin Gruszecki.
Wykwalifikowany zespół helpdesku Elocity to jeszcze lepsze wsparcie elektromobilnych
Sposób kontaktu ze wsparciem technicznym Elocity pozostaje bez zmian. Podobnie jak przed 1 lipca najszybszym sposobem uzyskania pomocy jest kontakt telefoniczny pod numerem +48 22 290 79 92, który można znaleźć również bezpośrednio w aplikacji (w zakładce “Kontakt”). Dla spraw, które nie wymagają pilnej reakcji konsultantów Elocity albo związane są z koniecznością przesłania np. screenów z aplikacji, czy innych załączników, pracownicy helpdesku zalecają kontakt mailowy pod adresem: support@elo.city.
- Użytkownicy aplikacji Elocity mogą być pewni, że po drugiej stronie słuchawki na ich zgłoszenia odpowiada wykwalifikowany zespół - zapewnia szef działu supportu Elocity. - Blisko 90% konsultantów to absolwenci szkół informatycznych. Mają odpowiednie kwalifikacje, by zdalnie komunikować się ze stacjami ładowania i diagnozować oraz usuwać ewentualne błędy techniczne online. Dążymy do tego, aby docelowo czas obsługi zgłoszeń reklamacyjnych nie przekraczał 24 godzin - dodaje.
Jak podkreśla ekspert, zespół supportu IT Elocity stale rozwija swoje kwalifikacje związane również z podnoszeniem jakości obsługi użytkowników. Dzięki ciągłemu poszerzaniu wiedzy coraz więcej zgłoszeń użytkowników rozwiązywanych jest już w trakcie pierwszego kontaktu. To jeden z kluczowych wskaźników dla helpdesku firmy.
Support Elocity. Gdy nowoczesna technologia spotyka się z ludźmi
Aby dodatkowo udrożnić i przyspieszyć proces reakcji na najczęściej pojawiające się proste pytania, Elocity testuje właśnie możliwości sztucznej inteligencji.
- Każde zgłoszenie użytkowników technologii Elocity jest dla nas równie ważne. Nie bagatelizujemy żadnego z nich. Zauważamy jednak, że część zgłoszeń, które do nas trafia, nie dotyczy kwestii technicznych, ale na przykład są to pytania o cenę ładowania, czy dostępność konkretnej stacji. Tę informację w każdej chwili można sprawdzić w aplikacji lub na miejscu. Zawsze odpowiadamy i na te pytania, wiemy jednak, że w tym czasie inne osoby mogą potrzebować bardziej zaawansowanego wsparcia technicznego. Dlatego chcemy, aby odpowiedziami na proste pytania zajmowała się specjalnie przeszkolona sztuczna inteligencja - wyjaśnia Gruszecki.
Wsparcie AI nie oznacza jednak, że po drugiej stronie słuchawki zamiast człowieka odezwie się bot. Wręcz przeciwnie: pomoc doświadczonych konsultantów będzie rozbudowywana, bo zdaniem Elocity oprócz doraźnego wsparcia w zakresie IT, support pełni również bardzo ważną rolę w edukowaniu kierowców aut elektrycznych.
- Osoby ładujące swojego pierwszego elektryka czy pierwszy raz korzystające z naszej aplikacji, zwracają się do nas na przykład z pytaniem o to, jak podłączyć się do stacji, czy jak rozpocząć pierwszą sesję ładowania. Widzimy, że nierzadko wiąże się to ze stresem i cieszę się, że możemy wspierać elektromobilnych w takich wyjątkowych dla nich sytuacjach - mówi ekspert. - Jednocześnie wiemy, że odpowiednie wyjaśnienie czy przeprowadzenie przez proces ładowania krok po kroku to wiedza, która zostaje z kierowcami na dłużej i procentuje w postaci większego komfortu w korzystaniu z aut zeroemisyjnych. To zdecydowanie jedna z najlepszych stron pracy w supporcie - podkreśla szef supportu Elocity.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.