Komunikaty PR

Helpdesk Elocity działa 24/7. Kierowcy EV mogą liczyć na całodobowe wsparcie

2024-07-08  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka Stefaniak-Zubko
Elocity sp z.o.o.

ul. Wolnica 13/10
31-060 Kraków
a.stefaniakzubko|elo.city| |a.stefaniakzubko|elo.city
663726101
elo.city

Każdego dnia z serwerami Elocity łączy się około 2500 stacji ładowania samochodów elektrycznych, a w tym samym czasie z aplikacji firmy korzysta ponad 50000 użytkowników. To ponad dwa razy więcej niż jeszcze rok wcześniej. Co miesiąc helpdesk Elocity obsługuje około 6000 kierowców elektryków. Od lipca z wyspecjalizowanym zespołem wsparcia technicznego firmy można skontaktować się 24 godziny na dobę. 

Elocity jest jednym z liderów rynku elektromobilności. Polska spółka od 2017 roku rozwija autorskie oprogramowanie zarządzania stacjami ładowania i sprzedaży usług ładowania. Technologia Elocity wspiera firmy w migracji na elektromobilną flotę, dostarczając rozwiązania, które ułatwiają m.in. rozliczenia z pracownikami za ładowania służbowych aut na przydomowych stacjach. Z rozwiązań flotowych Elocity korzystają także wiodące firmy kurierskie czy centra dystrybucyjne. Aktualnie technologia spółki służy także blisko 20 firmom, które rozwijają własną sieć stacji ładowania EV w modelu White Label, korzystając z systemu Elocity do zarządzania infrastrukturą ładowania i aplikacji dla kierowców. Również ich użytkownicy mogą liczyć na wsparcie techniczne helpdesku Elocity. W efekcie software Elocity wspiera dziś co trzecią ogólnodostępną stację ładowania aut elektrycznych w Polsce. W praktyce oznacza to znaczne ułatwienie i wygodę dla kierowców samochodów EV.

Elocity to innowacyjna technologia i wsparcie techniczne na najwyższym poziomie

Rozwój technologii to nie jedyny priorytet Elocity. Firma za jeden z głównych celów stawia sobie także satysfakcję użytkowników i jak najszybsze odpowiedzi na ich pytania związane z obsługą i funkcjonowaniem stacji. Dotąd helpdesk Elocity funkcjonował przez cały tydzień od godziny 6.00 do północy. Od 1 lipca, w trosce o komfort elektromobilnych kierowców, support IT Elocity przeszedł w tryb pracy 24/7.

- Dynamiczny rozwój infrastruktury ładowania aut elektrycznych, stawia przed naszą organizacją zupełnie nowe wyzwania - przyznaje Marcin Gruszecki, Head of IT Support w Elocity. - Widzimy jak zmienia się podejście i zwyczaje kierowców, którzy elektrykami jeżdżą coraz częściej i coraz dalej. To oczywiste, że na odpowiednie wsparcie techniczne powinny liczyć również osoby podróżujące poza standardowymi godzinami. To m.in. z myślą o nich  zdecydowaliśmy się na wydłużenie dotychczasowych godzin pracy helpdesku - zaznacza Marcin Gruszecki.

Wykwalifikowany zespół helpdesku Elocity to jeszcze lepsze wsparcie elektromobilnych

Sposób kontaktu ze wsparciem technicznym Elocity pozostaje bez zmian. Podobnie jak przed 1 lipca najszybszym sposobem uzyskania pomocy jest kontakt telefoniczny pod numerem +48 22 290 79 92, który można znaleźć również bezpośrednio w aplikacji (w zakładce “Kontakt”). Dla spraw, które nie wymagają pilnej reakcji konsultantów Elocity albo związane są z koniecznością przesłania np. screenów z aplikacji, czy innych załączników, pracownicy helpdesku zalecają kontakt mailowy pod adresem: support@elo.city.

- Użytkownicy aplikacji Elocity mogą być pewni, że po drugiej stronie słuchawki na ich zgłoszenia odpowiada wykwalifikowany zespół - zapewnia szef działu supportu Elocity. - Blisko 90% konsultantów to absolwenci szkół informatycznych. Mają odpowiednie kwalifikacje, by zdalnie komunikować się ze stacjami ładowania i diagnozować oraz usuwać ewentualne błędy techniczne online. Dążymy do tego, aby docelowo czas obsługi zgłoszeń reklamacyjnych nie przekraczał 24 godzin - dodaje.

Jak podkreśla ekspert, zespół supportu IT Elocity stale rozwija swoje kwalifikacje związane również z podnoszeniem jakości obsługi użytkowników. Dzięki ciągłemu poszerzaniu wiedzy coraz więcej zgłoszeń użytkowników rozwiązywanych jest już w trakcie pierwszego kontaktu. To jeden z kluczowych wskaźników dla helpdesku firmy.

Support Elocity. Gdy nowoczesna technologia spotyka się z ludźmi

Aby dodatkowo udrożnić i przyspieszyć proces reakcji na najczęściej pojawiające się proste pytania, Elocity testuje właśnie możliwości sztucznej inteligencji.

- Każde zgłoszenie użytkowników technologii Elocity jest dla nas równie ważne. Nie bagatelizujemy żadnego z nich. Zauważamy jednak, że część zgłoszeń, które do nas trafia, nie dotyczy kwestii technicznych, ale na przykład są to pytania o cenę ładowania, czy dostępność konkretnej stacji. Tę informację w każdej chwili można sprawdzić w aplikacji lub na miejscu. Zawsze odpowiadamy i na te pytania, wiemy jednak, że w tym czasie inne osoby mogą potrzebować bardziej zaawansowanego wsparcia technicznego. Dlatego chcemy, aby odpowiedziami na proste pytania zajmowała się specjalnie przeszkolona sztuczna inteligencja - wyjaśnia Gruszecki.

Wsparcie AI nie oznacza jednak, że po drugiej stronie słuchawki zamiast człowieka odezwie się bot. Wręcz przeciwnie: pomoc doświadczonych konsultantów będzie rozbudowywana, bo zdaniem Elocity oprócz doraźnego wsparcia w zakresie IT, support pełni również bardzo ważną rolę w edukowaniu kierowców aut elektrycznych.

- Osoby ładujące swojego pierwszego elektryka czy pierwszy raz korzystające z naszej aplikacji, zwracają się do nas na przykład z pytaniem o to,  jak podłączyć się do stacji, czy jak rozpocząć pierwszą sesję ładowania. Widzimy, że nierzadko wiąże się to ze stresem i cieszę się, że możemy wspierać elektromobilnych w takich wyjątkowych dla nich sytuacjach - mówi ekspert. - Jednocześnie wiemy, że odpowiednie wyjaśnienie czy przeprowadzenie przez proces ładowania krok po kroku to wiedza, która zostaje z kierowcami na dłużej i procentuje w postaci większego komfortu w korzystaniu z aut zeroemisyjnych. To zdecydowanie jedna z najlepszych stron pracy w supporcie - podkreśla szef supportu Elocity.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Elocity sp z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.