Hiksemi wchodzi do gry. Nowa, ale znana marka na rynku pamięci i dysków
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Hikvision, gigant rynku sprzętu do monitoringu, który zatrudnia na całym świecie ponad 34 tys. pracowników, zdecydował się na wyodrębnienie nowej marki - Hiksemi, która przejmie dział podzespołów komputerowych od Hikstorage.
Hikstorage, które dotychczas odpowiadało za nośniki pamięci i RAM marki Hikvision, posiada własną fabrykę podzespołów, co gwarantuje pełną kontrolę nad jakością produkowanych komponentów i rozbudowanego działu R&D. To podstawa działania firmy, która od 2017 roku poświęca się tworzeniu niezawodnych rozwiązań w zakresie nośników danych i pamięci RAM dla najbardziej wymagających użytkowników.
Owocem tego nieustannego rozwoju firmy, która sukcesywnie zwiększa swoje portfolio pamięci RAM i dysków SSD, jest nowo utworzona marka Hiksemi. Wyodrębnienie nowego podmiotu, który w całości koncentrować będzie się na podzespołach, pozwolić ma na celowane inwestycje w dział badawczo-rozwojowy, a tym samym szybszy rozwój jeszcze lepszych produktów.
Od teraz bogata oferta dysków SSD, kart pamięci, nośników USB Flash oraz pamięci RAM będzie dostępna - również w Polsce - pod marką Hiksemi.
Przy okazji Hiksemi dzieli się także ambitnymi planami na najbliższą przyszłość, obejmującymi intensywny rozwój segmentu gamingowego, ale o wszelkich nowościach będziemy informować w osobnych komunikatach.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.