Hiksemi wchodzi do gry. Nowa, ale znana marka na rynku pamięci i dysków
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Hikvision, gigant rynku sprzętu do monitoringu, który zatrudnia na całym świecie ponad 34 tys. pracowników, zdecydował się na wyodrębnienie nowej marki - Hiksemi, która przejmie dział podzespołów komputerowych od Hikstorage.
Hikstorage, które dotychczas odpowiadało za nośniki pamięci i RAM marki Hikvision, posiada własną fabrykę podzespołów, co gwarantuje pełną kontrolę nad jakością produkowanych komponentów i rozbudowanego działu R&D. To podstawa działania firmy, która od 2017 roku poświęca się tworzeniu niezawodnych rozwiązań w zakresie nośników danych i pamięci RAM dla najbardziej wymagających użytkowników.
Owocem tego nieustannego rozwoju firmy, która sukcesywnie zwiększa swoje portfolio pamięci RAM i dysków SSD, jest nowo utworzona marka Hiksemi. Wyodrębnienie nowego podmiotu, który w całości koncentrować będzie się na podzespołach, pozwolić ma na celowane inwestycje w dział badawczo-rozwojowy, a tym samym szybszy rozwój jeszcze lepszych produktów.
Od teraz bogata oferta dysków SSD, kart pamięci, nośników USB Flash oraz pamięci RAM będzie dostępna - również w Polsce - pod marką Hiksemi.
Przy okazji Hiksemi dzieli się także ambitnymi planami na najbliższą przyszłość, obejmującymi intensywny rozwój segmentu gamingowego, ale o wszelkich nowościach będziemy informować w osobnych komunikatach.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.