Hisense TV w czołówce światowego rynku telewizorów w Q1 2024 r.
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Hisense, światowy lider w dziedzinie elektroniki użytkowej i urządzeń gospodarstwa domowego, umacnia swoją pozycję na globalnym rynku telewizorów. Najnowsze dane Omdia, wiodącego międzynarodowego instytutu badań rynkowych, wskazują, że w Q1 2024 r. globalne dostawy telewizorów Hisense osiągnęły 6,32 mln egzemplarzy, co stanowi 13,6% udziału w globalnym wolumenie sprzedaży. To pozwoliło Hisense utrzymać 2. miejsce na światowym rynku telewizorów, osiągając przychody z dostaw na poziomie 12,1%.
Hisense nie tylko zajmuje czołową pozycję nie tylko w globalnym wolumenie dostaw telewizorów, ale również jako lider w kategorii 100-calowych telewizorów oraz telewizorów laserowych. W pierwszym kwartale 2024 roku Hisense osiągnęła 53,4% udziału w globalnym rynku telewizorów laserowych, utrzymując tę pozycję od 2023 roku.
Hisense jest oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™ po raz trzeci z rzędu. W ramach tego partnerstwa firma rozpoczęła kampanię „BEYOND GLORY” z udziałem legendarnych bramkarzy Ikera Casillasa i Manuela Neuera, globalnych ambasadorów marki.
Specjalnie dla fanów sportu, Hisense zaprojektowała Mini-LED ULED U7N, oficjalny telewizor UEFA EURO 2024™. Ten model przenosi oglądanie piłki nożnej na nowy poziom dzięki wysokiej częstotliwości odświeżania 240 Hz oraz trybowi 120 Hz Ultra Motion i AI Sports, które zapewniają widzom niesamowite wrażenia, przenosząc ich w samo serce gry.
O Hisense
Hisense to globalna marka obecna w ponad 160 krajach, specjalizująca się w urządzeniach multimedialnych, sprzęcie AGD oraz inteligentnych systemach IT. Firma zyskała reputację dzięki pionierskim rozwiązaniom oraz nieustannemu dążeniu do doskonałości. Hisense nie tylko spełnia najwyższe standardy jakości, ale także nieustannie wprowadza innowacje, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom konsumentów. Dzięki ciągłym innowacjom i zaangażowaniu w doskonałość, Hisense umacnia swoją pozycję jako wiodący globalny gracz na rynku elektroniki użytkowej i sprzętu gospodarstwa domowego.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.