Komunikaty PR

HOYA wprowadza nową strategię marki i nawiązuje współpracę z Innspace

2021-01-05  |  11:00
Biuro prasowe

Wiedza, przewidywanie i troska o klienta

Strategia komunikacji „Dla Wizjonerów” to wyraz zaangażowania firmy Hoya w celebrowanie dokonań specjalistów ochrony wzroku. Zapewniają oni pacjentom właściwe widzenie i z perspektywy firmy Hoya są prawdziwymi wizjonerami.

Wzajemna współpraca i szacunek to najważniejsze czynniki, które inspirują firmę Hoya do działania
i umożliwiają specjalistom ochrony wzroku poprawę widzenia u swoich pacjentów poprzez zapewnienie im optymalnych rozwiązań. Hoya podziela ich wartości związane z wiedzą, przewidywaniem, oraz otaczaniem klientów opieką, a także stara się wspierać specjalistów ochrony wzroku w osiąganiu poprawy widzenia pacjentów na całym świecie. Dzięki obecnemu pozycjonowaniu Hoya zwiększa swoje zaangażowanie w kwestie uhonorowania i promowania specjalistów ochrony wzroku, co od zawsze stanowiło integralną część misji firmy.

Dla firmy Hoya specjaliści ochrony wzroku to cisi bohaterowie. Zapewniając najwyższy poziom opieki
i fachowych porad udzielanych swoim pacjentom zmieniają sposób, w jaki ludzie postrzegają świat,
a także umożliwiają im doznawanie najwyższej jakości wrażeń wzrokowych.

Rozwój kosmicznego projektu Innspace

Marka określa wizjonerów jako osoby odważnie patrzące w przyszłość, stosujące nietuzinkowe rozwiązania i wyprzedzające trendy, nie bojące się nowych wyzwań. Nowe technologie i wizjonerskie podejście w ich poszukiwaniu, to wartości bliskie marce Hoya. Dlatego w ramach działań CSR firma nawiązała współpracę z unikalnym w Polsce projektem Innspace.

- Zdecydowaliśmy się wesprzeć zespół młodych osób, zafascynowanych kosmosem, ponieważ wierzymy w wizjonerów i ich potencjał. Doceniamy wszystkich, którzy sięgają wzrokiem dalej i łamią schematy. Nasze działania będą wsparciem dla załogi Innspace, a w dalszej perspektywie być może uda nam się w ramach eksperymentu wysłać w stratosferę soczewkę okularową. – komentuje Maja Kornacka,  Marketing Manager z Hoya.

 Ta wyjątkowa inicjatywa została stworzona przez młodych ludzi, zafascynowanych najnowszymi technologiami, którzy tworzą realne rozwiązania, potrzebne do zmodernizowania podróży kosmicznych i życia na innych planetach. Zespół projektuje i promuje najnowsze środki kosmicznego transportu czy architekturę międzyplanetarną, możliwą do wykorzystania chociażby w marsjańskim środowisku.

Członkowie projektu posiadają różne, często uzupełniające się kompetencje. To inżynierowie, robotycy, ale przede wszystkim wizjonerzy, którzy w swoim portfolio maja projekty takie jak baza marsjańska, miasto na Marsie czy projekt kabiny załogowej w samolocie suborbitalnym. Grupa ma za sobą wiele osiągnięć i wyróżnień, w tym zwycięstwo w Student Aerospace Challenge, konkursie organizowanym w Paryżu, przez Astronaute Club Europeen. Ich projekt suborbitalnego samolotu został nagrodzony przez jury główną nagrodą – ESA Grand Prix.

Znaczącym wyróżnieniem dla Innspace było zakwalifikowanie się na „krótką listę” w konkursie First Colony on Mars, organizowanym przez  Malezyjski Instytut Architektów, za projekt bazy marsjańskiej „Dome”. Taka baza mogłaby pomieścić 50 osób, a oprócz części mieszkalnej i sanitarnej badacze wyznaczyli miejsce na szklarnie, laboratoria i centra kontroli. Rozwiązania architektoniczne Innspace wykorzystują najnowsze technologie i materiały, przez co zdobywają uznanie naukowców na całym świecie. Najnowszym osiągnięciem Innspace jest tytuł Gold Winner w chińskim konkursie Future Mars Life, w którym wzięło udział 3000 zespołów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie IPOsystem - cyfrowy robot sprawdził się w Mennicy Polskiej Biuro prasowe
2021-09-22 | 16:00

IPOsystem - cyfrowy robot sprawdził się w Mennicy Polskiej

Mennica Polska jest jedną z trzech najbardziej zaawansowanych technologicznie mennic na świecie. Jej pozycja wynika z nie tylko z inwestycji w najnowocześniejsze technologie produkcji, ale też
Technologie W 2024 asystentów głosowych AI będzie więcej, niż ludności świata
2021-09-21 | 13:24

W 2024 asystentów głosowych AI będzie więcej, niż ludności świata

Zdaniem ekspertów pandemia przyspieszyła rewolucję cyfrową o 7 lat, a wartość globalnego rynku sztucznej inteligencji do 2025 r. wzrośnie do 190 mld dolarów. Polski SentiOne
Technologie Eksperci opowiedzą o innowacjach w branży kolejowej
2021-09-16 | 16:08

Eksperci opowiedzą o innowacjach w branży kolejowej

Firma Meritus Systemy Informatyczne organizuje seminarium poświęcone tematowi innowacyjnych rozwiązań IT dla branży kolejowej. Wydarzenie zostało przygotowane z myślą o firmach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Motoryzacja

Kamery w samochodach coraz powszechniejsze. Do Polski wchodzi właśnie lider w produkcji takich urządzeń

Polscy kierowcy coraz częściej montują w samochodach kamery, które rejestrują, co się dzieje w trakcie jazdy przed samochodem i w jego pobliżu. Taki sprzęt okazuje się przydatny np. w razie stłuczki, kiedy trzeba udowodnić czyjąś winę, a nagraniami – o ile są wysokiej jakości – często posiłkują się też policja i sądy. Na polski rynek wchodzi właśnie lider w produkcji takich urządzeń. Brytyjski Nextbase, który w Europie ma już ponad 60-proc. udział w sprzedaży, wprowadzi do Polski serię urządzeń naszpikowanych zaawansowanymi, inteligentnymi technologiami i dodatkowymi opcjami, które wspierają bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów.

Handel

Dzięki Expo w Dubaju Polska chce zwiększyć wymianę handlową z rynkami azjatyckimi. Będzie także zachęcać inwestorów do lokowania biznesów nad Wisłą

2,5 tys. polskich firm weźmie udział w Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju, a mocną stroną mają być m.in. branże sadownicza, spożywcza i meblarska. Trwające pół roku wydarzenie, podczas którego Polska zorganizuje blisko tysiąc wydarzeń, będzie dobrą okazją do wypromowania rodzimych przedsiębiorstw na rynkach azjatyckich, ale też wśród afrykańskich partnerów. Celem aktywności w Dubaju będzie też zaprezentowanie warunków inwestycyjnych w Polsce na arenie międzynarodowej.

Farmacja

Nowelizacja ustawy refundacyjnej nie poprawi dostępu do innowacyjnych terapii w Polsce. Problemem ponownie zbyt niskie finansowanie

Prawie połowa leków onkologicznych przeanalizowanych przez Fundację Onkologiczną Alivia okazała się w Polsce nierefundowana. Pomimo ostatnich zmian na listach refundacyjnych Polsce wciąż daleko do międzynarodowych standardów leczenia nowotworów. Ekspert kancelarii Baker McKenzie Juliusz Krzyżanowski wskazuje, że sytuacji nie poprawi też projektowana nowelizacja ustawy refundacyjnej, która ma się pojawić w Sejmie na początku przyszłego roku. Część jej zapisów może wręcz utrudnić finansowanie i pogorszyć dostęp do nowoczesnych, innowacyjnych terapii. 

Konsument

Zapaść w światowej turystyce trwa już drugi rok. Restart zmieni branżę na bardziej przyjazną środowisku

Największy kryzys w historii turystyki trwa już drugi rok. Jak wynika z danych Światowej Organizacji Turystyki, między styczniem a majem tego roku liczba międzynarodowych podróży turystycznych była o 65 proc. niższa niż w tym samym okresie rok wcześniej i o 85 proc. niższa niż dwa lata temu. To nie oznacza jednak, że konsumenci spędzają czas wolny w domu. Spragnieni wyjazdów przez pandemię częściej decydują się na podróże krajowe, lokalne, chętniej wybierają prywatne domki czy kampery, łączą też pracę zdalną z wypoczynkiem. Te trendy mogą zyskiwać na popularności również ze względu na kwestie środowiskowe. – Odbicie w branży powinno uwzględniać turystykę bardziej przyjazną planecie – oceniają eksperci przy okazji przypadającego na 27 września Światowego Dnia Turystyki.