HOYA wprowadza nową strategię marki i nawiązuje współpracę z Innspace
Wiedza, przewidywanie i troska o klienta
Strategia komunikacji „Dla Wizjonerów” to wyraz zaangażowania firmy Hoya w celebrowanie dokonań specjalistów ochrony wzroku. Zapewniają oni pacjentom właściwe widzenie i z perspektywy firmy Hoya są prawdziwymi wizjonerami.
Wzajemna współpraca i szacunek to najważniejsze czynniki, które inspirują firmę Hoya do działania
i umożliwiają specjalistom ochrony wzroku poprawę widzenia u swoich pacjentów poprzez zapewnienie im optymalnych rozwiązań. Hoya podziela ich wartości związane z wiedzą, przewidywaniem, oraz otaczaniem klientów opieką, a także stara się wspierać specjalistów ochrony wzroku w osiąganiu poprawy widzenia pacjentów na całym świecie. Dzięki obecnemu pozycjonowaniu Hoya zwiększa swoje zaangażowanie w kwestie uhonorowania i promowania specjalistów ochrony wzroku, co od zawsze stanowiło integralną część misji firmy.
Dla firmy Hoya specjaliści ochrony wzroku to cisi bohaterowie. Zapewniając najwyższy poziom opieki
i fachowych porad udzielanych swoim pacjentom zmieniają sposób, w jaki ludzie postrzegają świat,
a także umożliwiają im doznawanie najwyższej jakości wrażeń wzrokowych.
Rozwój kosmicznego projektu Innspace
Marka określa wizjonerów jako osoby odważnie patrzące w przyszłość, stosujące nietuzinkowe rozwiązania i wyprzedzające trendy, nie bojące się nowych wyzwań. Nowe technologie i wizjonerskie podejście w ich poszukiwaniu, to wartości bliskie marce Hoya. Dlatego w ramach działań CSR firma nawiązała współpracę z unikalnym w Polsce projektem Innspace.
- Zdecydowaliśmy się wesprzeć zespół młodych osób, zafascynowanych kosmosem, ponieważ wierzymy w wizjonerów i ich potencjał. Doceniamy wszystkich, którzy sięgają wzrokiem dalej i łamią schematy. Nasze działania będą wsparciem dla załogi Innspace, a w dalszej perspektywie być może uda nam się w ramach eksperymentu wysłać w stratosferę soczewkę okularową. – komentuje Maja Kornacka, Marketing Manager z Hoya.
Ta wyjątkowa inicjatywa została stworzona przez młodych ludzi, zafascynowanych najnowszymi technologiami, którzy tworzą realne rozwiązania, potrzebne do zmodernizowania podróży kosmicznych i życia na innych planetach. Zespół projektuje i promuje najnowsze środki kosmicznego transportu czy architekturę międzyplanetarną, możliwą do wykorzystania chociażby w marsjańskim środowisku.
Członkowie projektu posiadają różne, często uzupełniające się kompetencje. To inżynierowie, robotycy, ale przede wszystkim wizjonerzy, którzy w swoim portfolio maja projekty takie jak baza marsjańska, miasto na Marsie czy projekt kabiny załogowej w samolocie suborbitalnym. Grupa ma za sobą wiele osiągnięć i wyróżnień, w tym zwycięstwo w Student Aerospace Challenge, konkursie organizowanym w Paryżu, przez Astronaute Club Europeen. Ich projekt suborbitalnego samolotu został nagrodzony przez jury główną nagrodą – ESA Grand Prix.
Znaczącym wyróżnieniem dla Innspace było zakwalifikowanie się na „krótką listę” w konkursie First Colony on Mars, organizowanym przez Malezyjski Instytut Architektów, za projekt bazy marsjańskiej „Dome”. Taka baza mogłaby pomieścić 50 osób, a oprócz części mieszkalnej i sanitarnej badacze wyznaczyli miejsce na szklarnie, laboratoria i centra kontroli. Rozwiązania architektoniczne Innspace wykorzystują najnowsze technologie i materiały, przez co zdobywają uznanie naukowców na całym świecie. Najnowszym osiągnięciem Innspace jest tytuł Gold Winner w chińskim konkursie Future Mars Life, w którym wzięło udział 3000 zespołów.
Wyjątkowe doświadczanie światła i designu - Lena Lighting zaprasza projektantów
Pogromca flagowców realme GT 6: pierwszy smartfon realme z AI
TomTom prezentuje nowy GO Navigator 7”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Polska kolejny rok z rzędu boryka się z suszą. Problemy mają rolnicy w 13 województwach
W Polsce 13 województw zmaga się z suszą rolniczą, która już spowodowała poważne straty w uprawach. Szacuje się, że w niektórych regionach rolnicy mogą się spodziewać nawet o 20 proc. mniejszych plonów, a najgorsza sytuacja występuje na Nizinie Mazowieckiej, Nizinie Podlaskiej i Polesiu. Jednak wzrost częstotliwości i skali suszy to coraz bardziej palący problem w skali całego kraju, który pojawia się już niemal z każdym rokiem. Jego przyczyną są przede wszystkim zmiany klimatu, objawiające się wzrostem średniej temperatury powietrza i zmianą charakterystyki występowania opadów. Sytuację pogarszają m.in. niewystarczająca retencja i fakt, że Polska jest i tak uboga w zasoby wodne.
Edukacja
Rusza pierwszy w Polsce kierunek studiów podyplomowych dotyczący przygotowania i eksploatacji schronów. Zapotrzebowanie na takie kompetencje będzie rosło
W Polsce pojawia się coraz więcej inicjatyw, które mają na celu rozbudowę sieci profesjonalnych, w pełni wyposażonych schronów i ukryć. Angażują się w to m.in. samorządy, które przygotowują swoje pakiety działań i inwestycji. Toczą się również prace nad ustawami, które mają uporządkować definicje i wytyczne dotyczące budowli takich obiektów, wymogów technicznych czy finansowania. W związku z rosnącym zainteresowaniem tematem Wojskowa Akademia Techniczna uruchamia od października pierwszy w Polsce kierunek studiów dotyczący miejsc ukrycia i schronów.
Problemy społeczne
Bajkoterapia może być skutecznym narzędziem edukacyjnym. Wspiera rozwój emocjonalny u dziecka i pomaga mu radzić sobie z codziennymi problemami
Czytanie dziecku bajek to nie tylko sposób na wspólne spędzenie czasu, ale i pierwszy krok bajkoterapii. Gdy za tym idą rozmowy o bohaterach i ich przeżyciach, a także wspólne zabawy odnoszące się do przeczytanej bajki, mamy do czynienia z jednym z najbardziej skutecznych narzędzi edukacyjnych. Bajkoterapia buduje osobiste zasoby dziecka, pokazuje wzorce zachowań, które mogą być wsparciem w trudnej emocjonalnie sytuacji, uczy samoświadomości, współpracy, nazywania i regulacji emocji. Co ważne, korzystać mogą na tym także dorośli.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.