HOYA wprowadza nową strategię marki i nawiązuje współpracę z Innspace
Wiedza, przewidywanie i troska o klienta
Strategia komunikacji „Dla Wizjonerów” to wyraz zaangażowania firmy Hoya w celebrowanie dokonań specjalistów ochrony wzroku. Zapewniają oni pacjentom właściwe widzenie i z perspektywy firmy Hoya są prawdziwymi wizjonerami.
Wzajemna współpraca i szacunek to najważniejsze czynniki, które inspirują firmę Hoya do działania
i umożliwiają specjalistom ochrony wzroku poprawę widzenia u swoich pacjentów poprzez zapewnienie im optymalnych rozwiązań. Hoya podziela ich wartości związane z wiedzą, przewidywaniem, oraz otaczaniem klientów opieką, a także stara się wspierać specjalistów ochrony wzroku w osiąganiu poprawy widzenia pacjentów na całym świecie. Dzięki obecnemu pozycjonowaniu Hoya zwiększa swoje zaangażowanie w kwestie uhonorowania i promowania specjalistów ochrony wzroku, co od zawsze stanowiło integralną część misji firmy.
Dla firmy Hoya specjaliści ochrony wzroku to cisi bohaterowie. Zapewniając najwyższy poziom opieki
i fachowych porad udzielanych swoim pacjentom zmieniają sposób, w jaki ludzie postrzegają świat,
a także umożliwiają im doznawanie najwyższej jakości wrażeń wzrokowych.
Rozwój kosmicznego projektu Innspace
Marka określa wizjonerów jako osoby odważnie patrzące w przyszłość, stosujące nietuzinkowe rozwiązania i wyprzedzające trendy, nie bojące się nowych wyzwań. Nowe technologie i wizjonerskie podejście w ich poszukiwaniu, to wartości bliskie marce Hoya. Dlatego w ramach działań CSR firma nawiązała współpracę z unikalnym w Polsce projektem Innspace.
- Zdecydowaliśmy się wesprzeć zespół młodych osób, zafascynowanych kosmosem, ponieważ wierzymy w wizjonerów i ich potencjał. Doceniamy wszystkich, którzy sięgają wzrokiem dalej i łamią schematy. Nasze działania będą wsparciem dla załogi Innspace, a w dalszej perspektywie być może uda nam się w ramach eksperymentu wysłać w stratosferę soczewkę okularową. – komentuje Maja Kornacka, Marketing Manager z Hoya.
Ta wyjątkowa inicjatywa została stworzona przez młodych ludzi, zafascynowanych najnowszymi technologiami, którzy tworzą realne rozwiązania, potrzebne do zmodernizowania podróży kosmicznych i życia na innych planetach. Zespół projektuje i promuje najnowsze środki kosmicznego transportu czy architekturę międzyplanetarną, możliwą do wykorzystania chociażby w marsjańskim środowisku.
Członkowie projektu posiadają różne, często uzupełniające się kompetencje. To inżynierowie, robotycy, ale przede wszystkim wizjonerzy, którzy w swoim portfolio maja projekty takie jak baza marsjańska, miasto na Marsie czy projekt kabiny załogowej w samolocie suborbitalnym. Grupa ma za sobą wiele osiągnięć i wyróżnień, w tym zwycięstwo w Student Aerospace Challenge, konkursie organizowanym w Paryżu, przez Astronaute Club Europeen. Ich projekt suborbitalnego samolotu został nagrodzony przez jury główną nagrodą – ESA Grand Prix.
Znaczącym wyróżnieniem dla Innspace było zakwalifikowanie się na „krótką listę” w konkursie First Colony on Mars, organizowanym przez Malezyjski Instytut Architektów, za projekt bazy marsjańskiej „Dome”. Taka baza mogłaby pomieścić 50 osób, a oprócz części mieszkalnej i sanitarnej badacze wyznaczyli miejsce na szklarnie, laboratoria i centra kontroli. Rozwiązania architektoniczne Innspace wykorzystują najnowsze technologie i materiały, przez co zdobywają uznanie naukowców na całym świecie. Najnowszym osiągnięciem Innspace jest tytuł Gold Winner w chińskim konkursie Future Mars Life, w którym wzięło udział 3000 zespołów.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.