HOYA wprowadza nową strategię marki i nawiązuje współpracę z Innspace
Wiedza, przewidywanie i troska o klienta
Strategia komunikacji „Dla Wizjonerów” to wyraz zaangażowania firmy Hoya w celebrowanie dokonań specjalistów ochrony wzroku. Zapewniają oni pacjentom właściwe widzenie i z perspektywy firmy Hoya są prawdziwymi wizjonerami.
Wzajemna współpraca i szacunek to najważniejsze czynniki, które inspirują firmę Hoya do działania
i umożliwiają specjalistom ochrony wzroku poprawę widzenia u swoich pacjentów poprzez zapewnienie im optymalnych rozwiązań. Hoya podziela ich wartości związane z wiedzą, przewidywaniem, oraz otaczaniem klientów opieką, a także stara się wspierać specjalistów ochrony wzroku w osiąganiu poprawy widzenia pacjentów na całym świecie. Dzięki obecnemu pozycjonowaniu Hoya zwiększa swoje zaangażowanie w kwestie uhonorowania i promowania specjalistów ochrony wzroku, co od zawsze stanowiło integralną część misji firmy.
Dla firmy Hoya specjaliści ochrony wzroku to cisi bohaterowie. Zapewniając najwyższy poziom opieki
i fachowych porad udzielanych swoim pacjentom zmieniają sposób, w jaki ludzie postrzegają świat,
a także umożliwiają im doznawanie najwyższej jakości wrażeń wzrokowych.
Rozwój kosmicznego projektu Innspace
Marka określa wizjonerów jako osoby odważnie patrzące w przyszłość, stosujące nietuzinkowe rozwiązania i wyprzedzające trendy, nie bojące się nowych wyzwań. Nowe technologie i wizjonerskie podejście w ich poszukiwaniu, to wartości bliskie marce Hoya. Dlatego w ramach działań CSR firma nawiązała współpracę z unikalnym w Polsce projektem Innspace.
- Zdecydowaliśmy się wesprzeć zespół młodych osób, zafascynowanych kosmosem, ponieważ wierzymy w wizjonerów i ich potencjał. Doceniamy wszystkich, którzy sięgają wzrokiem dalej i łamią schematy. Nasze działania będą wsparciem dla załogi Innspace, a w dalszej perspektywie być może uda nam się w ramach eksperymentu wysłać w stratosferę soczewkę okularową. – komentuje Maja Kornacka, Marketing Manager z Hoya.
Ta wyjątkowa inicjatywa została stworzona przez młodych ludzi, zafascynowanych najnowszymi technologiami, którzy tworzą realne rozwiązania, potrzebne do zmodernizowania podróży kosmicznych i życia na innych planetach. Zespół projektuje i promuje najnowsze środki kosmicznego transportu czy architekturę międzyplanetarną, możliwą do wykorzystania chociażby w marsjańskim środowisku.
Członkowie projektu posiadają różne, często uzupełniające się kompetencje. To inżynierowie, robotycy, ale przede wszystkim wizjonerzy, którzy w swoim portfolio maja projekty takie jak baza marsjańska, miasto na Marsie czy projekt kabiny załogowej w samolocie suborbitalnym. Grupa ma za sobą wiele osiągnięć i wyróżnień, w tym zwycięstwo w Student Aerospace Challenge, konkursie organizowanym w Paryżu, przez Astronaute Club Europeen. Ich projekt suborbitalnego samolotu został nagrodzony przez jury główną nagrodą – ESA Grand Prix.
Znaczącym wyróżnieniem dla Innspace było zakwalifikowanie się na „krótką listę” w konkursie First Colony on Mars, organizowanym przez Malezyjski Instytut Architektów, za projekt bazy marsjańskiej „Dome”. Taka baza mogłaby pomieścić 50 osób, a oprócz części mieszkalnej i sanitarnej badacze wyznaczyli miejsce na szklarnie, laboratoria i centra kontroli. Rozwiązania architektoniczne Innspace wykorzystują najnowsze technologie i materiały, przez co zdobywają uznanie naukowców na całym świecie. Najnowszym osiągnięciem Innspace jest tytuł Gold Winner w chińskim konkursie Future Mars Life, w którym wzięło udział 3000 zespołów.

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.