Huawei Band 6 – nowa opaska sportowa, dostępna w atrakcyjnej ofercie za 199 zł
Najnowsza w portfolio Huawei inteligentna opaska sportowa, Huawei Band 6, dostępna jest od dzisiaj do 25 kwietnia w atrakcyjnej ofercie w rekomendowanej cenie 199 zł. W opasce zastosowano duży ekran 1,47 cala oraz wydajną baterię, dzięki której urządzenie może pracować nawet do dwóch tygodni na jednym ładowaniu. Huawei Band 6 umożliwia m.in. całodobowy monitoring natlenienia krwi SpO2, analizę tętna, a także pomiar efektów treningów. Konsumenci mogą wybierać między dwoma kolorami opaski, różowym i czarnym.
Huawei Band 6 w atrakcyjnej ofercie dostępny jest w sklepie internetowym huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia (z powodu obostrzeń związanych z pandemią, sklep jest tymczasowo zamknięty), w sklepach Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD, Komputronik, Decathlon i x-kom. Oferta może różnić się w zależności od partnerów, szczegóły dostępne są w sklepach. Regularna sprzedaż nowej opaski ruszy 26 kwietnia.
Duży wyświetlacz FullView
Nowy Huawei Band 6 został wyposażony w dotykowy ekran AMOLED o przekątnej 1,47 cala, który jest aż o 148 procent większy od wyświetlacza zastosowanego w poprzedniej wersji urządzenia – Huawei Band 4. Wysokie wrażenia wizualne potęguje również zastosowanie cienkich ramek wokół wyświetlacza. Wyraziste kolory i duży kontrast dodatkowo poprawiają widoczność i czytelność.
Zdrowie i sport pod kontrolą
Huawei Band 6 to opaska sportowa, która umożliwia całodniowy monitoring natlenienia krwi SpO2. W przypadku zarejestrowania nieprawidłowych wartości, np. saturacji krwi niższej niż 90%, urządzenie automatycznie powiadomi użytkownika, włączając alarm dźwiękowy. W nowej opasce zastosowano technologię Huawei TruSeenTM 4.0, wspomaganą przez algorytmy sztucznej inteligencji, która umożliwia monitorowanie tętna w czasie rzeczywistym. Gdy puls zaczyna rosnąć i zbyt długo pozostaje wysoki, urządzenie powiadomi o tym użytkownika. Opaska pozwala również kontrolować poziom stresu oraz cykl menstruacyjny.
Ponadto, Huawei Band 6 oferuje 11 profesjonalnych planów treningowych, które można wykonać samodzielnie w domu oraz na zewnątrz. Użytkownik może wybierać spośród bazy 85 dedykowanych trybów sportowych, m.in. biegi, jazda na rowerze, orbitrek czy pływanie, które umożliwiają dokładny pomiar efektów danego treningu. Wszystkie dane gromadzone są w aplikacji Huawei Zdrowie, która umożliwia również monitorowanie i analizę wszystkich zbieranych przez opaskę parametrów.
Wydajna bateria
Huawei Band 6 wyposażony jest w wydajny procesor oraz zaawansowane algorytmy oszczędzania energii. Urządzenie po jednym pełnym naładowaniu działa nawet do dwóch tygodni. Co więcej, opaska obsługuje szybkie ładowanie za pomocą ładowarki magnetycznej – już pięć minut ładowania pozwala na korzystanie z urządzenia przez dwa dni.
Osobisty asystent
Huawei Band 6 pełni również funkcję osobistego asystenta – przypomina o aktywnościach, połączeniach, wiadomościach SMS, powiadomieniach, pozwala również znaleźć smartfon dzięki funkcji „Znajdź telefon”. Dzięki opasce można sterować odtwarzaniem muzyki na słuchawkach sparowanych ze smartfonem, urządzenie może też służyć jako wyzwalacz aparatu fotograficznego w telefonie.
Użytkownik Huawei Band 6 ma możliwość wyboru dowolnego zdjęcia jako tarczy na ekranie oraz określenia, jakie dane mają być wyświetlane na głównym ekranie urządzenia. Sprzęt oferuje również dostęp do ponad 100 stylowych tarcz poprzez aplikację Huawei Zdrowie.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.