Komunikaty PR

Huawei FreeBuds Pro, słuchawki z inteligentną dynamiczną redukcją szumów

2020-10-07  |  14:00
Biuro prasowe

Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds Pro, pierwsze z funkcją inteligentnej dynamicznej redukcji szumów, pojawią się w sprzedaży w Polsce 15 października w rekomendowanej cenie detalicznej 849 zł. W okresie sprzedaży premierowej między 15 a 30 października, będzie można je kupić wraz z inteligentną opaską sportową Huawei Band 4 Pro.

Słuchawki będą dostępne w kolorze białym i czarnym. Pod koniec października w sprzedaży pojawi się także wersja srebrna. Huawei FreeBuds Pro z opaską Huawei Band 4 Pro będzie można kupić w oficjalnym sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie oraz w sklepach Komputronik, Media Expert, Media Markt, RTV Euro AGD, x-kom oraz w sieci Plus.

 

Pierwsza na świecie inteligentna dynamiczna redukcja szumów

Słuchawki Huawei FreeBuds Pro, zaprezentowane przez markę po raz pierwszy w połowie września podczas Huawei Developer Conference 2020, wyróżniają się funkcją inteligentnej dynamicznej redukcji szumów, która umożliwia zmniejszenie hałasu tła nawet do 40 dB dzięki 11-milimetrowemu przetwornikowi dynamicznemu. Inteligentna technologia identyfikuje rodzaj szumów wokół użytkownika, automatycznie dostosowuje poziom redukcji hałasu do środowiska i przełącza się na odpowiedni tryb. Trybami można zarządzać również z poziomu aplikacji AI Life, w której do wyboru są 4 tryby – dynamiczny, komfortowy, ogólny i najwyższy. Po włączeniu trybu „świadomość”, słuchawki odtwarzają muzykę w najwyższej jakości przepuszczając jednocześnie głosy z otoczenia, dzięki czemu użytkownik może słuchać muzyki na przykład podczas pracy w biurze i w tym samym czasie rozmawiać z innymi osobami. Słuchawki wyposażone są także w funkcję ochrony przed wiatrem, która zapewnia krystaliczny dźwięk nawet w trudnych warunkach pogodowych.

Z poziomu aplikacji AI Life, którą należy pobrać ze sklepu Huawei AppGallery, można również aktualizować oprogramowanie słuchawek.

Huawei FreeBuds Pro wyposażone są w podwójną antenę Bluetooth 5.2, która umożliwia łączenie słuchawek z dwoma urządzeniami na raz, dzięki czemu, na przykład, można słuchać muzyki z jednego smartfona i w tym samym czasie odebrać połączenie na drugim.

Długi czas pracy baterii i nowe gesty

Huawei FreeBuds Pro, używane razem z etui ładującym, umożliwiają aż 30 godzin słuchania muzyki, a bez użycia etui – do 7 godzin ciągłej pracy. Najnowsze słuchawki obsługują ładowanie bezprzewodowe Huawei SuperCharge, dzięki czemu w zaledwie 10 minut słuchawki mogą naładować się do 30% przewodowo i 18% bezprzewodowo.

Huawei FreeBuds Pro zyskały również nową, bardziej rozbudowaną nawigację za pomocą gestów – jednokrotne „uszczypnięcie” słuchawki pozwala odebrać lub zakończyć połączenie, a także wstrzymać lub odtwarzać muzykę. Dwukrotne uszczypnięcie odrzuca połączenie lub pozwala odtwarzać następny utwór, a trzykrotne – odtworzyć poprzedni utwór. Uszczypnięcie i przytrzymanie lewej lub prawej słuchawki umożliwia kontrolowanie trybów redukcji szumów, a przesunięcie w górę lub w dół po brzegu słuchawki pozwala regulować głośność odtwarzania.

Minimalistyczny i ekologiczny design

Podczas projektowania Huawei FreeBuds Pro wykorzystano wiele inteligentnych i ekologicznych rozwiązań, które pozwoliły na uzyskanie certyfikatu SGS Grade I potwierdzającego dbałość o jak najlepsze wrażenia konsumenckie. Słuchawki idealnie dopasowują się do użytkownika i są prawie niewyczuwalne podczas noszenia. Ich minimalistyczny i elegancki design sprawia, że słuchawki mogą stanowić doskonały dodatek do stylizacji.

Kampania marketingowa

Sprzedaż najnowszych słuchawek Huawei będzie wsparta kampanią marketingową – 15 października ruszy emisja dwóch spotów w największych stacjach radiowych. Kampania będzie miała swoją odsłonę w kanałach digital, a jej głównym elementem będzie wideo promocyjne z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego oraz aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej i fotografa Marcina Tyszki. Cała trójka wystąpiła również w niedawnej kampanii marki – sierpniowej kampanii Huawei Together 2020 promującej ekosystem produktów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.