Komunikaty PR

Huawei Sound – nowy głośnik premium w portfolio marki

2020-10-22  |  15:20
Biuro prasowe

Huawei Sound to kolejny, obok Sound X, model głośnika premium w portfolio marki, stworzony we współpracy z firmą Devialet. Głośnik łączy kompaktową obudowę z doskonałymi wrażeniami dźwiękowymi i eleganckim designem. Huawei Sound został zaprezentowany dziś podczas globalnej premiery najnowszych flagowych smartfonów z serii Huawei Mate 40.

 

Doskonała jakość dźwięku w kompaktowej obudowie

Huawei Sound to drugi model głośnika stworzony we współpracy z jednym z najbardziej cenionych producentów sprzętu audio na świecie, firmą Devialet. Głośnik wykorzystuje nowatorską, czterogłośnikową konstrukcję akustyczną – wyposażony jest 4-calowy głośnik niskotonowy 40 W oraz trzy pełnozakresowe głośniki 5 W. Symetryczna konstrukcja Push-Push pozwala niwelować powstałe wibracje, dzięki czemu wydobywający się z głośnika dźwięk jest czysty i bez zniekształceń, nawet przy ustawieniach głośności do 90 dB.

 

Głośnik wyposażony jest również w opatentowaną przez firmę Devialet technologię przetwarzania sygnału SAM® 2.0 oraz pierwszą w historii konstrukcję „1 głośnik niskotonowy + 2 jednostki pasywne”. Ten skomplikowany model akustyczny kontroluje przemieszczanie się głośnika niskotonowego i jednostek pasywnych, aby wydobyć jak najgłębsze basy bez zniekształceń.

 

Trzy rozmieszczone równomiernie, pełnozakresowe głośniki wysokotonowe oraz technologia Devialet SPACE™ zapewniają doskonałej jakości dźwięk przestrzenny 360°, wypełniający całe pomieszczenie. Rozmieszczone pod kątem 120 stopni głośniki wydobywają z siebie dźwięk, który „otacza” słuchacza bez konieczności rozmieszczania głośników w różnych miejscach pokoju. Dodatkowo, użytkownik może wybrać spośród czterech efektów dźwiękowych, które wzbogacą wrażenia muzyczne. Efekty można wybrać i skonfigurować w aplikacji Huawei AI Life.

 

Design pasujący do każdego pomieszczenia

Huawei Sound, podobnie jak jego poprzednik, większy w rozmiarze Sound X, wyróżnia się eleganckim, minimalistycznym designem. Górna, owalna część wykonana jest z błyszczącego tworzywa, a dolna część korpusu pokryta jest siateczką z włókien, która umożliwia łatwe przenoszenie dźwięku oraz ochronę przed wnikaniem kurzu czy wody.

 

Łatwe łączenie za pomocą Huawei Share

Smartfon można połączyć z głośnikiem za pomocą funkcji Huawei Share, która umożliwia bezprzewodowe łączenie NFC jedynie poprzez przyłożenie telefonu do urządzenia. Połączenie z głośnikiem możliwe jest również za pomocą Bluetooth (prędkość przesyłania do 990 kbps) czy AUX.

 

Informacje o dostępności Huawei Sound na lokalnych rynkach będą podawane na bieżąco.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-03-29 | 11:00

Niezdrowe praktyki mobilnych aplikacji zdrowotnych. Czy dbają o nasze dane?

Informacje o kolejnych wyciekach danych medycznych elektryzują opinię publiczną. Warto w tym kontekście wspomnieć o innym,  potencjalnym scenariuszu niebezpiecznych incydentów.  Aplikacje monitorujące zdrowie i dobrostan to
IT i technologie Zalman CNPS13X Black — cichy i gustowny cooler dla wymagających użytkowników
2024-03-28 | 15:00

Zalman CNPS13X Black — cichy i gustowny cooler dla wymagających użytkowników

Standardowe zestawy chłodzenia dodawane do procesorów zazwyczaj nie spełniają wymagań graczy i użytkowników wymagających lepszej kultury pracy. Na szczęście porządny, a przy
IT i technologie Trendy w technologii wizualnej, których nie sposób przeoczyć
2024-03-28 | 15:00

Trendy w technologii wizualnej, których nie sposób przeoczyć

Chad Kunimoto z Panasonic Connect wyjaśnia, w jaki sposób innowacje w dziedzinie technologii obrazu przyczyniają się do zwiększenia interakcji i zainteresowania wśród

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.