Komunikaty PR

HUAWEI WATCH Ultimate, smartwatch dla biznesmenów i żądnych przygód odkrywców

2023-04-04  |  01:00
Biuro prasowe

Firma Huawei CBG Polska wprowadziła dziś na polski rynek swój najnowszy i najbardziej bezkompromisowy jak dotąd smartwatch, HUAWEI WATCH Ultimate. Ten przełomowy zegarek to perfekcyjne połączenie elegancji na najwyższym poziomie z ekstremalnym zacięciem sportowym. Stworzony został z zarezerwowanego dotąd jedynie dla luksusowych zegarków klasycznych, niebywale odpornego na uszkodzenia płynnego metalu, uzupełnionego nanoceramicznym stopem i szkłem szafirowym. Smartwatch wyposażono w duży wyświetlacz o wysokiej jakości oraz wiele funkcji monitorowania parametrów zdrowotnych. HUAWEI WATCH Ultimate oferuje nawet do dwóch tygodni pracy na jednym ładowaniu, jak również jest świetnym partnerem podczas wymagających aktywności sportowych, szczególnie dla miłośników ekspedycji i nurkowania. Do sprzedaży w Polsce trafiły dwie wersje: Voyage (w kolorze srebrzystym) oraz Expedition (w kolorze czarnym).

Nasze portfolio produktowe jest tak różnorodne, że każdy znajdzie w nim coś dla siebie. Dzięki temu jesteśmy liderem na rynku smartwatchy – średnio co piąty inteligentny zegarek sprzedany w Polsce w 2022 roku wyprodukowany był przez Huawei. Widząc zwiększające się zainteresowanie segmentem premium, wprowadzamy do Polski HUAWEI WATCH Ultimate – model zacierający granice między luksusowymi, klasycznymi zegarkami i innowacyjnymi smartwatchami. Ma wszystko, co niezbędne, aby odnieść sukces i na lata zagościć na nadgarstkach wielu Polaków: świetny design, przełomowe materiały i ekstremalne funkcje – mówi Martin Sun, Country Manager, HUAWEI CBG Polska.

Ekstremalnie klasyczny i twardszy od tytanu

Obudowę HUAWEI WATCH Ultimate wykonano z innowacyjnego stopu metali na bazie cyrkonu, który odznacza się wyjątkową trwałością jest 4,5-krotnie wytrzymalszy i 2,5-krotnie twardszy niż stop tytanu. Materiał ten idealnie uzupełnia się z nanoceramicznym bezelem i tarczą z szafirowego szkła, dzięki czemu zegarek jest wyjątkowo odporny na uszkodzenia. Dla zwiększenia wygody użytkowania smartwatch wyposażono w 3 przyciski, które nawiązują do schematu projektowania tradycyjnego, wysokiej klasy zegarka: obrotowa korona 3D, przycisk funkcyjny i dodatkowy przycisk do wykorzystania w trybie nurkowania i ekspedycyjnym.

Dwa nowe tryby pozwalają sięgać głębiej i dalej

HUAWEI WATCH Ultimate na nowo definiuje standardy wodoodporności wśród inteligentnych zegarków. Spełnia wymogi normy wodoodporności ISO 22810 i jako sprzęt do nurkowania według normy EN13319, co pozwala na wykorzystanie go jako komputera nurkowego do głębokości aż 100 metrów. A wszystko to za sprawą ponad 16 struktur, dzięki którym zegarek wytrzyma tak duże ciśnienie. Cztery różne tryby nurkowania (rekreacyjny, swobodny, techniczny i z akwalungiem) wykorzystują sprawdzony algorytm dekompresji Bühlmanna, dokładnie wskazując głębokość, prędkość oraz temperaturę podczas nurkowania, a także generując krzywe zanurzania i wynurzania.

W HUAWEI WATCH Ultimate po raz pierwszy pojawia się także unikalny tryb ekspedycyjny, który pozwala na precyzyjne monitorowanie najbardziej ekstremalnych aktywności, takich jak ultramaraton czy ultrabieg górski. Smartwatch umożliwia dokładne nawigowanie przez 30 godzin, a w trybie maksymalnego oszczędzania baterii pozwala na ciągłą analizę kluczowych parametrów treningowych i zdrowotnych nawet przez 50 godzin. Dzięki możliwościom precyzyjnego, dwuzakresowego pozycjonowania GNSS zegarek dokładnie rejestruje trajektorię ćwiczeń użytkownika, umożliwiając poszukiwaczom przygód łatwy powrót do punktu początkowego lub dowolnej poprzedniej lokalizacji.

Wytrwały asystent zdrowia na nadgarstku

HUAWEI WATCH Ultimate wyposażono w 1,5-calowy ekran AMOLED z wysoce wytrzymałą pokrywą ze szkła szafirowego. Dzięki odświeżaniu już od 1 Hz smartwatch pozwala na znaczne oszczędności energii przy ciągłym utrzymywaniu włączonego ekranu. Bateria cechuje się długą żywotnością – nawet do 14 dni pracy przy typowych scenariuszach dość intensywnego użytkowania. Gdy już się rozładuje, szybkie i bezprzewodowe naładowanie baterii do pełna zajmie jedynie około 60 minut.

HUAWEI WATCH Ultimate pozwala na pomiar EKG bez względu na miejsce, w którym znajdzie się jego użytkownik. Dzięki zaawansowanej technologii HUAWEI TruSeen™ 5.0+, precyzyjnie monitoruje tętno, natlenienie krwi oraz poziom stresu. Za szczegółową analizę snu odpowiada algorytm TruSleep™ 3.0, który pozwala na jeszcze dokładniejszą analizę snu, a w konsekwencji również poprawę jego jakości.

Dwie wersje do wyboru

Wersja Voyage – srebrzysta, wyposażona jest domyślnie w klasyczną, tytanową bransoletę. Dodatkowe paski w wersji standardowej oraz przedłużonej (służącej do zapięcia na kombinezon nurkowy) wykonane są z niealergizującego uwodornionego kauczuku (HNBR). Materiał te cechuje się wyższą wytrzymałością, elastycznością, lekkością i wygodą noszenia. Wersja Expedition – czarna, wyposażona jest w czarne paski z niealergizującego uwodornionego kauczuku – również w wersjach standardowej oraz przedłużonej.

Ekskluzywne, stworzone specjalnie dla HUAWEI WATACH Ultimate tarcze zegarków, pokazują czas z głównych miast w 24 strefach czasowych. Ta funkcja umożliwia użytkownikom śledzenie czasu bez wysiłku i intuicyjnie, bez względu na to, gdzie się znajdują. Do wyboru są również inne funkcjonalne tarcze, które można dopasować do swojego nastroju, aktywności lub ubioru.

Dostępność, ceny i promocja na start

Sugerowana cena detaliczna HUAWEI WATCH Ultimate w wersji Voyage (kolor srebrzysty) to 4199 zł, a w wersji Expedition (kolor czarny) to 3299 zł.

Od 3 do 23 kwietnia 2023 r. smartwatch dostępny jest w specjalnej ofercie przedsprzedażowej, w ramach której nabywcy otrzymają w prezencie słuchawki HUAWEI FreeBuds Pro 2 o wartości 799 zł. Zegarek dostępny będzie w oficjalnym sklepie huawei.pl, w strefie marki na Allegro oraz u wybranych Partnerów Biznesowych firmy – operatora sieci Plus oraz sieciach handlowych Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt oraz X‑kom.

W sklepie huawei.pl kupujący HUAWEI WATCH Ultimate poza słuchawkami otrzymają w prezencie wagę HUAWEI Scale 3 o wartości 149 zł, jak również będą mieć możliwość wydłużenia gwarancji o rok za pół ceny. W sklepie producenta dostępna będzie również wersja Expedition w wariancie z dodatkową, tytanową bransoletą, za 3699 zł. Zalogowani użytkownicy przy zakupie HUAWEI WATCH Ultimate mogą odebrać aż 5% wartości zamówienia w programie lojalnościowym w postaci Punktów Huawei, które można wymieniać na zniżki przy kolejnych zakupach. Tradycyjnie sklep huawei.pl oferuje również darmową, szybką dostawę oraz możliwość skorzystania z 20 rat z RRSO 0 %. Szczegóły oferty znajdują są pod adresem: https://consumer.huawei.com/pl/offer/nowosc/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.