Komunikaty PR

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

2025-04-29  |  10:00
Biuro prasowe
Stock

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają, że przedsiębiorczość to ich mocna strona. Zobaczmy, co może im pomóc pokonywać aktualne bariery w branży.

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).*

Polki od lat udowadniają, że przedsiębiorczość to ich mocna strona. Zobaczmy, co może im pomóc pokonywać aktualne bariery w branży!

Polki w biznesie – siła przedsiębiorczości

Polki wykazują się ogromną zaradnością, innowacyjnością i determinacją. Współczesny świat stawia jednak przed przedsiębiorczyniami nowe wyzwania – digitalizację, automatyzację i konieczność budowania silnej obecności online. Tutaj z pomocą przychodzi sztuczna inteligencja.

AI jako wsparcie dla przedsiębiorczych kobiet

Nowoczesne technologie oparte na AI pozwalają rozwijać swoje biznesy szybciej i efektywniej. Oto kilka kluczowych sposobów, w jakie AI może pomóc:

  1. Automatyzacja zadań – AI pozwala zautomatyzować wiele powtarzalnych procesów, takich jak obsługa klienta, analiza danych czy zarządzanie finansami.
  2. Marketing i analiza trendów – inteligentne narzędzia pomagają w planowaniu strategii marketingowej, analizie konkurencji i dopasowywaniu ofert do potrzeb klientów.
  3. Tworzenie stron internetowych – dzięki AI można w prosty sposób stworzyć profesjonalną stronę dla swojego biznesu. Tu na scenę wkracza WebWave.


WebWave – kreator stron AI dla nowoczesnych bizneswomen

Obecność w internecie to dziś podstawa sukcesu każdej firmy. WebWave, polski kreator stron AI, pozwala przedsiębiorczyniom szybko i bez znajomości kodowania stworzyć profesjonalną stronę internetową.

Dlaczego warto skorzystać z WebWave?

  • Prostota obsługi – nie trzeba znać HTML ani CSS, AI podpowiada najlepsze rozwiązania.
  • Indywidualny design – sztuczna inteligencja dostosowuje wygląd strony do potrzeb biznesu.
  • Oszczędność czasu – zamiast godzin spędzonych na budowie strony, AI robi to w kilka chwil.
  • Wbudowane narzędzia SEO – pomagają w zdobywaniu klientów z Google.


Dzięki takim rozwiązaniom właścicielki małych i średnich biznesów mogą w pełni skoncentrować się na rozwoju firmy, nie martwiąc się o skomplikowane procesy technologiczne.

Podsumowanie

Polki to jedne z najbardziej przedsiębiorczych kobiet w całej Unii Europejskiej. Jeśli chcą zachować tę pozycję, powinny korzystać ze wszystkich usprawnień, które oferuje im obecna technologia. A wśród godnych polecenia narzędzi jest kreator stron od WebWave.

Czy już go wypróbowałaś?

*Wynika to z najnowszego raportu EFL “Kobiety w MŚP. Pod lupą” z 2024 r.

Źródło informacji: WebWave

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.