Huawei zaprezentował inteligentny głośnik klasy premium – Huawei Sound X
Podczas oficjalnej premiery smartfonów serii Huawei P40, która odbyła się 26 marca, Huawei zaprezentował inteligentny bezprzewodowy głośnik – Huawei Sound X.
Głośnik jest owocem współpracy Huawei z firmą Devialet – jednym z najbardziej cenionych w środowisku audiofilskim producentów sprzętu muzycznego. Huawei Sound X jest również pierwszym inteligentnym głośnikiem wyróżnionym prestiżowym certyfikatem Hi-Res, który przyznawany jest najlepszym urządzeniom do odtwarzania muzyki.
Głośnik Huawei Sound X to pierwszy głośnik premium marki, który łączy najlepsze wrażenia dźwiękowe z doskonałym designem, który został doceniony przez komitet iF Design Awards 2020. Głośnik pozwala na bezprzewodowe łączenie z telefonem przy pomocy NFC, a żeby rozpocząć odtwarzanie muzyki, wystarczy delikatnie przyłożyć smartfon do urządzenia.
Huawei Sound X wyposażony jest w dwa subwoofery o łącznej mocy 60 W, które umożliwiają najlepsze wrażenia dźwiękowe i basowe, zachowując jednocześnie przenośną i kompaktową wielkość urządzenia. Głośnik wyposażony jest również w opatentowaną przez firmę Devialet technologię przetwarzania sygnału SAM® (Speaker Active Matching), która jest w stanie dostosować sygnał wyjściowy do specyficznych cech głośnika i zminimalizować zniekształcenia dźwięku. Dzięki konstrukcji Push-Push, dwa głośniki dużej mocy umieszczone są symetrycznie, co oznacza, że siły wsteczne generowane w kierunku obudowy znoszą się wzajemnie. Podczas wydobywania się z głośnika bardzo niskich tonów, obudowa Huawei Sound X nie wibruje.
Konstrukcja głośnika, nagrodzona w konkursie iF Design Awards 2020, zapewnia dźwięk 360 stopni. Główna, błyszcząca część korpusu jest zbudowana w oparciu o zaawansowany proces galwanizacji próżniowej, co zapewnia wysoką jakość transmisji i odbioru sygnału. Dolna część głośnika to bezszwowa osłona, która dodatkowo umożliwia swobodną transmisję dźwięku. Na górze urządzenia znajduje się trójkolorowa lampka RGB.
Huawei Sound X odtwarza dźwięk poprzez połączenie WiFi, dzięki czemu kompresja danych jest znacznie mniejsza oraz jest mniej problemów z łączeniem lub opóźnieniami. Rozwiązanie to oparte jest na technologii Huawei – EMUI 10.1 Multi-Device Control Panel, który działa podobnie jak Airplay firmy Apple, i umożliwia przesyłanie wysokiej jakości dźwięku między urządzeniami. Głośnik ma również funkcję „Huawei Share”, która umożliwia bezprzewodowe połączenie NFC z głośnikiem jedynie poprzez przyłożenie telefonu do urządzenia.
Huawei Sound X wejdzie do sprzedaży w Polsce w lipcu tego roku.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.