Huawei zaprezentował inteligentny głośnik klasy premium – Huawei Sound X
Podczas oficjalnej premiery smartfonów serii Huawei P40, która odbyła się 26 marca, Huawei zaprezentował inteligentny bezprzewodowy głośnik – Huawei Sound X.
Głośnik jest owocem współpracy Huawei z firmą Devialet – jednym z najbardziej cenionych w środowisku audiofilskim producentów sprzętu muzycznego. Huawei Sound X jest również pierwszym inteligentnym głośnikiem wyróżnionym prestiżowym certyfikatem Hi-Res, który przyznawany jest najlepszym urządzeniom do odtwarzania muzyki.
Głośnik Huawei Sound X to pierwszy głośnik premium marki, który łączy najlepsze wrażenia dźwiękowe z doskonałym designem, który został doceniony przez komitet iF Design Awards 2020. Głośnik pozwala na bezprzewodowe łączenie z telefonem przy pomocy NFC, a żeby rozpocząć odtwarzanie muzyki, wystarczy delikatnie przyłożyć smartfon do urządzenia.
Huawei Sound X wyposażony jest w dwa subwoofery o łącznej mocy 60 W, które umożliwiają najlepsze wrażenia dźwiękowe i basowe, zachowując jednocześnie przenośną i kompaktową wielkość urządzenia. Głośnik wyposażony jest również w opatentowaną przez firmę Devialet technologię przetwarzania sygnału SAM® (Speaker Active Matching), która jest w stanie dostosować sygnał wyjściowy do specyficznych cech głośnika i zminimalizować zniekształcenia dźwięku. Dzięki konstrukcji Push-Push, dwa głośniki dużej mocy umieszczone są symetrycznie, co oznacza, że siły wsteczne generowane w kierunku obudowy znoszą się wzajemnie. Podczas wydobywania się z głośnika bardzo niskich tonów, obudowa Huawei Sound X nie wibruje.
Konstrukcja głośnika, nagrodzona w konkursie iF Design Awards 2020, zapewnia dźwięk 360 stopni. Główna, błyszcząca część korpusu jest zbudowana w oparciu o zaawansowany proces galwanizacji próżniowej, co zapewnia wysoką jakość transmisji i odbioru sygnału. Dolna część głośnika to bezszwowa osłona, która dodatkowo umożliwia swobodną transmisję dźwięku. Na górze urządzenia znajduje się trójkolorowa lampka RGB.
Huawei Sound X odtwarza dźwięk poprzez połączenie WiFi, dzięki czemu kompresja danych jest znacznie mniejsza oraz jest mniej problemów z łączeniem lub opóźnieniami. Rozwiązanie to oparte jest na technologii Huawei – EMUI 10.1 Multi-Device Control Panel, który działa podobnie jak Airplay firmy Apple, i umożliwia przesyłanie wysokiej jakości dźwięku między urządzeniami. Głośnik ma również funkcję „Huawei Share”, która umożliwia bezprzewodowe połączenie NFC z głośnikiem jedynie poprzez przyłożenie telefonu do urządzenia.
Huawei Sound X wejdzie do sprzedaży w Polsce w lipcu tego roku.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.