Komunikaty PR

Hydra Games z nowym tytułem w tym roku

2020-08-04  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.4 MB )

Hydra Games z nowym tytułem w tym roku

Ars Fabulae to tytuł produkcji studia Punk Notion, wydawanej przez Hydra Games. 31 lipca spółka nabyła prawa do gry. Dzięki temu spod jej szyldu wyjdzie tytuł, w którym na graczy czeka baśniowy świat kryjący wiele tajemnic i ukrytych wiadomości.

Premiera nowej produkcji planowana jest na wrzesień bieżącego roku i jest nostalgiczną podróżą w przeszłość bohaterów Aktorki i Reżysera. Ars Fabulae to studium mocy drzemiącej
w artystycznej ekspresji, przedstawione poprzez mieszaninę gatunków. Przemieszczając się po starym teatrze gracz bierze udział w spektaklach, odgrywając wydarzenia z przeszłości widziane okiem artysty. Odkryte w przedstawieniach historie, w których żaden detal nie jest przypadkowy dostarczą wielu wrażeń.  

Gra wydała się nam bardzo interesująca, a dodatkowo jest bardzo estetycznie zrobiona. Wzbogaca też ona nasze portfolio. Zakup tego tytułu jest zbieżny z naszym DNA. Zgodnie
z naszym modelem biznesowym jesteśmy hubem i skupiamy wokół siebie ambitnych twórców, którzy otrzymują od nas szerokie wsparcie. Obecnie testujemy grę, poprawiamy błędy i już wkrótce oddamy ją w ręce graczy–
mówi Kamil Kurkowski, Prezes Hydra Games.

Gra portowana będzie na PC, konsole Play Station, Nintendo oraz Xbox.

Spółka Hydra Games pracuje także nad ukończeniem zapowiadanego tytuły DON’T BE AFRAID, którego premierę przewiduje na przełom III i IV kwartału tego roku. Aktualnie wprowadzane są ostatnie udoskonalenia gry. Dodatek do głównego tytułu nadal jest bezpłatnie dostępny do pobrania na platformie Steam.

Po udostępnieniu darmowego prequela DON’T BE AFRAID THE FIRST TOY, którego ilość pobrań na platformie Steam przekroczyła 75.000 pobrań, nasze prognozy dotyczące sukcesu gry oraz dalszego rozwoju spółki są bardzo obiecujące – dodaje Kamil Kurkowski, Prezes Hydra Games.

 

 

Link do gry:

https://store.steampowered.com/app/1164060/Ars_Fabulae/

***

 

Hydra Games jest producentem gier wideo na komputery osobiste oraz konsole. Projekty spółki wyróżnia ciekawa fabuła, która odzwierciedla aktualnie popularne trendy w popkulturze, skupiając się m.in na tematyce społecznej.  Ich dystrybucja odbywa się w skali globalnej.

 

Hydra Games należy do RLTY Investments i realizuje sprawdzony model biznesowy, polegający na wieloetapowym procesie weryfikacji danego projektu i dywersyfikacji związanego z nim ryzyka.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-19 | 09:00

Niby cała Polska żyje footballem, a jednak Polacy w czasie meczów reprezentacji

Mieszkańcy kraju nad Wisłą nadal są nieodzownymi fanami piłki nożnej. Obrazują to wyniki badania Mastercard[1], w którym aż 61% respondentów wskazało, że są najszczęśliwsi wtedy, gdy mogą oglądać swoją
IT i technologie Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu
2024-07-17 | 08:00

Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu

Podczas gdy eksperci przewidują znaczące pozytywne skutki gospodarcze rozwoju sztucznej inteligencji generatywnej, nastroje społeczne nie są tak optymistyczne. Allianz Trade przedstawia wyniki
IT i technologie Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
2024-07-17 | 01:00

Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux

DIALux jest nowoczesnym narzędziem, pozwalającym na projektowanie oświetlenia. To najchętniej wybierane oprogramowanie, umożliwiające zarówno rozlokowanie pojedynczych opraw, jak i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządowe budżety będą niezależne od rządowych zmian w podatkach. Nowe przepisy mają zacząć obowiązywać od 2025 roku

Obniżenie podatków, zwłaszcza PIT-u, zubożyło w ostatnich latach budżety polskich samorządów, szczególnie dużych miast. Nowy rząd po konsultacjach z jednostkami samorządu terytorialnego przedstawił w połowie lipca projekt nowej ustawy, zgodnie z którą dochody miast, gmin, powiatów i województw miałyby się opierać na udziale w dochodzie osób mieszkających i pracujących na danym obszarze, a nie w samych podatkach od osób fizycznych i prawnych. W ten sposób zmiany w opodatkowaniu nie będą się przekładać na wysokość wpływów do lokalnych budżetów i ułatwią planowanie inwestycji.

Finanse

Investors TFI: Hossa na giełdach nie skończy się przed 2026 rokiem. Wszystko będzie zależeć od trendu na Wall Street

Polska gospodarka w tym roku urośnie o 3–4 proc. po minimalnym wzroście w 2023 roku. To powinno się przełożyć na dobre wyniki polskich spółek, czyli również ich pozytywne notowania na giełdzie. Trend może zmienić jedynie wolta na Wall Street. Na nią jednak na razie się nie zanosi. Jednak za mniej więcej półtora roku amerykańscy przedsiębiorcy zaczną odczuwać skutki wysokich stóp procentowych, nawet jeśli Fed do tego czasu zdecyduje się na ich obniżki. Wtedy nastroje inwestorów mogą się odwrócić.

Konsument

Nie tylko Zielony, ale też Niebieski Ład. UE intensyfikuje wysiłki na rzecz ochrony zasobów wodnych

Europejski Komitet Regionów wezwał niedawno tworzącą się nową Komisję Europejską do prac nad Europejska Strategią Wodną i powołania komisarza odpowiedzialnego za zasoby wodne w UE. Impulsem do planowania zmian w tym obszarze ma być Blue Deal, czyli Niebieski Ład – inicjatywa stworzona w ubiegłym roku na wzór Zielonego Ładu. Przyspieszenie działań na rzecz ochrony zasobów wodnych to zdaniem ekspertów konieczność w obliczu coraz częstszych i poważniejszych susz, powodzi i problemów z dostępem do wody pitnej. Niebieski Ład ma być istotnym elementem dostosowywania się do zmian klimatu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.