Komunikaty PR

Hydra Games z nowym tytułem w tym roku

2020-08-04  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.4 MB )

Hydra Games z nowym tytułem w tym roku

Ars Fabulae to tytuł produkcji studia Punk Notion, wydawanej przez Hydra Games. 31 lipca spółka nabyła prawa do gry. Dzięki temu spod jej szyldu wyjdzie tytuł, w którym na graczy czeka baśniowy świat kryjący wiele tajemnic i ukrytych wiadomości.

Premiera nowej produkcji planowana jest na wrzesień bieżącego roku i jest nostalgiczną podróżą w przeszłość bohaterów Aktorki i Reżysera. Ars Fabulae to studium mocy drzemiącej
w artystycznej ekspresji, przedstawione poprzez mieszaninę gatunków. Przemieszczając się po starym teatrze gracz bierze udział w spektaklach, odgrywając wydarzenia z przeszłości widziane okiem artysty. Odkryte w przedstawieniach historie, w których żaden detal nie jest przypadkowy dostarczą wielu wrażeń.  

Gra wydała się nam bardzo interesująca, a dodatkowo jest bardzo estetycznie zrobiona. Wzbogaca też ona nasze portfolio. Zakup tego tytułu jest zbieżny z naszym DNA. Zgodnie
z naszym modelem biznesowym jesteśmy hubem i skupiamy wokół siebie ambitnych twórców, którzy otrzymują od nas szerokie wsparcie. Obecnie testujemy grę, poprawiamy błędy i już wkrótce oddamy ją w ręce graczy–
mówi Kamil Kurkowski, Prezes Hydra Games.

Gra portowana będzie na PC, konsole Play Station, Nintendo oraz Xbox.

Spółka Hydra Games pracuje także nad ukończeniem zapowiadanego tytuły DON’T BE AFRAID, którego premierę przewiduje na przełom III i IV kwartału tego roku. Aktualnie wprowadzane są ostatnie udoskonalenia gry. Dodatek do głównego tytułu nadal jest bezpłatnie dostępny do pobrania na platformie Steam.

Po udostępnieniu darmowego prequela DON’T BE AFRAID THE FIRST TOY, którego ilość pobrań na platformie Steam przekroczyła 75.000 pobrań, nasze prognozy dotyczące sukcesu gry oraz dalszego rozwoju spółki są bardzo obiecujące – dodaje Kamil Kurkowski, Prezes Hydra Games.

 

 

Link do gry:

https://store.steampowered.com/app/1164060/Ars_Fabulae/

***

 

Hydra Games jest producentem gier wideo na komputery osobiste oraz konsole. Projekty spółki wyróżnia ciekawa fabuła, która odzwierciedla aktualnie popularne trendy w popkulturze, skupiając się m.in na tematyce społecznej.  Ich dystrybucja odbywa się w skali globalnej.

 

Hydra Games należy do RLTY Investments i realizuje sprawdzony model biznesowy, polegający na wieloetapowym procesie weryfikacji danego projektu i dywersyfikacji związanego z nim ryzyka.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.