IBA Group i Data Monsters zawierają partnerstwo
Monday
Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl
IBA Group, dostawca usług programistycznych oraz Data Monsters, partner firmy Nvidia specjalizujący się w dziedzinie sztucznej inteligencji, ogłosiły nawiązanie strategicznego partnerstwa. Współpraca pozwoli IBA Group poszerzyć swoje technologiczne możliwości poprzez wykorzystanie doświadczenia Data Monsters w rozwiązaniach opartych na Nvidia AI. Umowa obejmuje wszystkie kraje, w których oddziały ma IBA, w tym Polskę.
W ramach tego partnerstwa Grupa IBA będzie wspierać użytkowników w definiowaniu i wdrażaniu potencjalnych rozwiązań AI, integrować nowo opracowane aplikacje w infrastrukturze klienta oraz zapewniać wsparcie na wszystkich etapach testowania i wdrożenia, natomiast Data Monsters wniesie swoją wiedzę z dziedziny technologii AI opartych na systemach Nvidia. Połączenie 31-letniego doświadczenia technologicznego IBA Group oraz 15-letniego doświadczenia Data Monsters w zakresie sztucznej inteligencji oraz platform Nvidia, pozwoli dostarczać złożone rozwiązania AI dostosowane do potrzeb firm niezależnie od branży.
Każde większe zastosowanie sztucznej inteligencji wymaga znajomości zarówno technologii generatywnej AI, jak i złożonego środowiska IT klienta. IBA Group zajmuje się tą częścią projektów, które są związane z integracją AI w tym środowisku, a Data Monsters dostarcza wiedzę z zakresu GenAI. W rezultacie jesteśmy w stanie opracować rozwiązania GenAI dostosowane do konkretnych przedsiębiorstw. Dzięki Data Monsters, który ma status Elite Partner Nvidia, IBA Group oferuje klientom wdrażanie generatywnej AI na szeroką skalę w całej organizacji. – komentuje Tomasz Gołębiewski, Sales Director IBA Poland.
IBA Group specjalizuje się w implementacji rozwiązań IT dla klientów działających w sektorach o wysokim stopniu specjalizacji, takich jak branża naftowo-gazowa, telekomunikacja, energetyka, bankowość oraz wiele innych. Dla tych wymagających sektorów firma oferuje rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników, oparte na przemyślanych podejściach i rozwiązaniach dedykowanych. Firma od dłuższego czasu aktywnie działa na rynku rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji (AI), Automatyzacji Procesów Roboczych (RPA), integracji SAP oraz automatyzacji różnorodnych procesów biznesowych. Data Monsters, firma założona w Palo Alto w Kalifornii w 2009 r., koncentruje się na projektowaniu i wdrażaniu produktów AI.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.