IBA Group i Data Monsters zawierają partnerstwo
Monday
Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl
IBA Group, dostawca usług programistycznych oraz Data Monsters, partner firmy Nvidia specjalizujący się w dziedzinie sztucznej inteligencji, ogłosiły nawiązanie strategicznego partnerstwa. Współpraca pozwoli IBA Group poszerzyć swoje technologiczne możliwości poprzez wykorzystanie doświadczenia Data Monsters w rozwiązaniach opartych na Nvidia AI. Umowa obejmuje wszystkie kraje, w których oddziały ma IBA, w tym Polskę.
W ramach tego partnerstwa Grupa IBA będzie wspierać użytkowników w definiowaniu i wdrażaniu potencjalnych rozwiązań AI, integrować nowo opracowane aplikacje w infrastrukturze klienta oraz zapewniać wsparcie na wszystkich etapach testowania i wdrożenia, natomiast Data Monsters wniesie swoją wiedzę z dziedziny technologii AI opartych na systemach Nvidia. Połączenie 31-letniego doświadczenia technologicznego IBA Group oraz 15-letniego doświadczenia Data Monsters w zakresie sztucznej inteligencji oraz platform Nvidia, pozwoli dostarczać złożone rozwiązania AI dostosowane do potrzeb firm niezależnie od branży.
Każde większe zastosowanie sztucznej inteligencji wymaga znajomości zarówno technologii generatywnej AI, jak i złożonego środowiska IT klienta. IBA Group zajmuje się tą częścią projektów, które są związane z integracją AI w tym środowisku, a Data Monsters dostarcza wiedzę z zakresu GenAI. W rezultacie jesteśmy w stanie opracować rozwiązania GenAI dostosowane do konkretnych przedsiębiorstw. Dzięki Data Monsters, który ma status Elite Partner Nvidia, IBA Group oferuje klientom wdrażanie generatywnej AI na szeroką skalę w całej organizacji. – komentuje Tomasz Gołębiewski, Sales Director IBA Poland.
IBA Group specjalizuje się w implementacji rozwiązań IT dla klientów działających w sektorach o wysokim stopniu specjalizacji, takich jak branża naftowo-gazowa, telekomunikacja, energetyka, bankowość oraz wiele innych. Dla tych wymagających sektorów firma oferuje rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników, oparte na przemyślanych podejściach i rozwiązaniach dedykowanych. Firma od dłuższego czasu aktywnie działa na rynku rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji (AI), Automatyzacji Procesów Roboczych (RPA), integracji SAP oraz automatyzacji różnorodnych procesów biznesowych. Data Monsters, firma założona w Palo Alto w Kalifornii w 2009 r., koncentruje się na projektowaniu i wdrażaniu produktów AI.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Prawo
Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym
Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.