Komunikaty PR

IBA Group i Data Monsters zawierają partnerstwo

2024-06-26  |  01:00
Kontakt
Marta Trzepla
Monday

Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl

IBA Group, dostawca usług programistycznych oraz Data Monsters, partner firmy Nvidia specjalizujący się w dziedzinie sztucznej inteligencji, ogłosiły nawiązanie strategicznego partnerstwa. Współpraca pozwoli IBA Group poszerzyć swoje technologiczne możliwości poprzez wykorzystanie doświadczenia Data Monsters w rozwiązaniach opartych na Nvidia AI. Umowa obejmuje wszystkie kraje, w których oddziały ma IBA, w tym Polskę.

W ramach tego partnerstwa Grupa IBA będzie wspierać użytkowników w definiowaniu i wdrażaniu potencjalnych rozwiązań AI, integrować nowo opracowane aplikacje w infrastrukturze klienta oraz zapewniać wsparcie na wszystkich etapach testowania i wdrożenia, natomiast Data Monsters wniesie swoją wiedzę z dziedziny technologii AI opartych na systemach Nvidia. Połączenie 31-letniego doświadczenia technologicznego IBA Group oraz 15-letniego doświadczenia Data Monsters w zakresie sztucznej inteligencji oraz platform Nvidia, pozwoli dostarczać złożone rozwiązania AI dostosowane do potrzeb firm niezależnie od branży.

Każde większe zastosowanie sztucznej inteligencji wymaga znajomości zarówno technologii generatywnej AI, jak i złożonego środowiska IT klienta. IBA Group zajmuje się tą częścią projektów, które są związane z integracją AI w tym środowisku, a Data Monsters dostarcza wiedzę z zakresu GenAI. W rezultacie jesteśmy w stanie opracować rozwiązania GenAI dostosowane do konkretnych przedsiębiorstw. Dzięki Data Monsters, który ma status Elite Partner Nvidia, IBA Group oferuje klientom wdrażanie generatywnej AI na szeroką skalę w całej organizacji. – komentuje Tomasz Gołębiewski, Sales Director IBA Poland.

IBA Group specjalizuje się w implementacji rozwiązań IT dla klientów działających w sektorach o wysokim stopniu specjalizacji, takich jak branża naftowo-gazowa, telekomunikacja, energetyka, bankowość oraz wiele innych. Dla tych wymagających sektorów firma oferuje rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników, oparte na przemyślanych podejściach i rozwiązaniach dedykowanych. Firma od dłuższego czasu aktywnie działa na rynku rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji (AI), Automatyzacji Procesów Roboczych (RPA), integracji SAP oraz automatyzacji różnorodnych procesów biznesowych. Data Monsters, firma założona w Palo Alto w Kalifornii w 2009 r., koncentruje się na projektowaniu i wdrażaniu produktów AI.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.