IBA Group i Data Monsters zawierają partnerstwo
Monday
Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl
IBA Group, dostawca usług programistycznych oraz Data Monsters, partner firmy Nvidia specjalizujący się w dziedzinie sztucznej inteligencji, ogłosiły nawiązanie strategicznego partnerstwa. Współpraca pozwoli IBA Group poszerzyć swoje technologiczne możliwości poprzez wykorzystanie doświadczenia Data Monsters w rozwiązaniach opartych na Nvidia AI. Umowa obejmuje wszystkie kraje, w których oddziały ma IBA, w tym Polskę.
W ramach tego partnerstwa Grupa IBA będzie wspierać użytkowników w definiowaniu i wdrażaniu potencjalnych rozwiązań AI, integrować nowo opracowane aplikacje w infrastrukturze klienta oraz zapewniać wsparcie na wszystkich etapach testowania i wdrożenia, natomiast Data Monsters wniesie swoją wiedzę z dziedziny technologii AI opartych na systemach Nvidia. Połączenie 31-letniego doświadczenia technologicznego IBA Group oraz 15-letniego doświadczenia Data Monsters w zakresie sztucznej inteligencji oraz platform Nvidia, pozwoli dostarczać złożone rozwiązania AI dostosowane do potrzeb firm niezależnie od branży.
Każde większe zastosowanie sztucznej inteligencji wymaga znajomości zarówno technologii generatywnej AI, jak i złożonego środowiska IT klienta. IBA Group zajmuje się tą częścią projektów, które są związane z integracją AI w tym środowisku, a Data Monsters dostarcza wiedzę z zakresu GenAI. W rezultacie jesteśmy w stanie opracować rozwiązania GenAI dostosowane do konkretnych przedsiębiorstw. Dzięki Data Monsters, który ma status Elite Partner Nvidia, IBA Group oferuje klientom wdrażanie generatywnej AI na szeroką skalę w całej organizacji. – komentuje Tomasz Gołębiewski, Sales Director IBA Poland.
IBA Group specjalizuje się w implementacji rozwiązań IT dla klientów działających w sektorach o wysokim stopniu specjalizacji, takich jak branża naftowo-gazowa, telekomunikacja, energetyka, bankowość oraz wiele innych. Dla tych wymagających sektorów firma oferuje rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników, oparte na przemyślanych podejściach i rozwiązaniach dedykowanych. Firma od dłuższego czasu aktywnie działa na rynku rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji (AI), Automatyzacji Procesów Roboczych (RPA), integracji SAP oraz automatyzacji różnorodnych procesów biznesowych. Data Monsters, firma założona w Palo Alto w Kalifornii w 2009 r., koncentruje się na projektowaniu i wdrażaniu produktów AI.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.