ICEA wyłącznym partnerem SEO z Europy w Vendasta
ICEA S.A., one-stop shop dla e-commerce, zacieśnia kooperację z kanadyjskim marketplace B2B Vendasta, który współpracuje z przeszło 60 tys. partnerów handlowych na całym świecie. Globalny zasięg firmy obejmuje obsługę ponad 5,5 miliona małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), w zakresie dostarczania kompleksowych rozwiązań cyfrowych. Vendasta poszukując partnera doświadczonego na rynku amerykańskim, a równocześnie świadczącego usługi na najwyższym poziomie, doceniła jakość i zaawansowanie technologiczne polskiej marki, i to one stanowią fundament tego dynamicznie rozwijającego się strategicznego partnerstwa.
Vendasta stawia na jakość, ICEA ją dostarcza
Kanadyjska marka postanowiła powierzyć dalszy rozwój usług technologicznych w dziedzinie cyfrowego marketingu polskiej agencji ICEA S.A. Vendasta w swojej ofercie gwarantuje szereg kompleksowych usług cyfrowych, które pomagają firmom z sektora MŚP w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów. ICEA, jako wyłączny partner marki w zakresie SEO z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, pozyskała tym samym dostęp do znaczącej bazy partnerów handlowych z USA oraz Kanady, rozszerzając zakres swojej działalności poza granicami Polski.
– W naszej pracy zawsze stawiamy na jakość i dynamiczny rozwój, który pozwala na zapewnienie naszym klientom jak najlepszych usług opartych o wiele lat doświadczenia wspartego o najnowsze technologie. Vendasta to dostrzegła, a my dzięki temu mamy możliwość rozwijać naszą ofertę także na rynkach amerykańskim i kanadyjskim, które gwarantują ogromny potencjał biznesowy na przyszłość. Poza dostarczaniem rozwiązań z zakresu digital marketingu, prowadzimy dla partnerów Vendasty także wiele webinarów. Warto również zaznaczyć, że na tym etapie jesteśmy jedyną agencją SEO w Europie, która zapewnia usługi z zakresu SEO dla partnerów handlowych marki – mówi Wojciech Haremza, CEO ICEA S.A.
– Eksperci ICEA priorytetowo traktują potrzeby naszych partnerów i klientów, tym samym konsekwentnie zapewniając im obsługę na najwyższym poziomie. Dzięki niezachwianemu zaangażowaniu całego zespołu w nieustanne doskonalenie usług, nie jest dla nas żadnym zaskoczeniem, że firma utrzymuje stały wzrost od początku naszej współpracy. W kontekście dalszej kooperacji z niecierpliwością czekam na wdrożenie i realizację kolejnych wspólnych projektów – mówi Henry Custodio, przedstawiciel Vendasta.
Partnerstwo, które nabiera tempa
ICEA odnotowuje już pierwsze sukcesy wynikające z partnerstwa z Vendastą. Dzięki niemu usługi polskiej agencji digitalowej są dystrybuowane przez kilkuset partnerów na terenie USA i Kanady, z potencjałem sięgającym kilku tysięcy resellerów. Ponadto, platforma zapewnia spółce ICEA stabilny przychód i niezachwiane przepływy finansowe, co pozwala na osiąganie rentowności zdecydowanie powyżej średniej rynkowej. Na przestrzeni kolejnych trzech lat ICEA planuje zwiększyć udział usługi white label aż pięciokrotnie.
– W ramach dalszego rozwoju współpracy z Vendastą, planujemy poszerzyć portfolio o nowe usługi z zakresu CRO (optymalizacja konwersji) oraz web development. Dodatkowo, zamierzamy wprowadzić do oferty usługi naszych partnerów, tworząc w ten sposób kompleksowy "one-stop shop" dla klientów z Ameryki i Kanady. To umożliwi nam przetestowanie tej formuły na wymagającym zagranicznym rynku, zanim wprowadzimy to rozwiązanie w ostatecznym kształcie na polskim, co pozostaje jednym z głównych celów biznesowych naszej firmy na najbliższe lata – podsumowuje Wojciech Haremza.
ICEA S.A. to polska agencja digitalowa, która dostarcza kompleksowych usług digital marketingowych wiodącym firmom w Polsce i za granicą – m.in. PZU, Orange, Viessmann, Bielenda, Gerda, Ochnik, iDream Premium Reseller czy Panattoni. Spółka istnieje od roku 2007 i oferuje strategiczne rozwiązania w obszarach SEO, ads i CRO. Dzięki zapleczu specjalistów i sprawdzonych partnerów z całego spektrum usług technologicznych i marketingowych, ICEA to również agencja, która odpowiada na wszelkie potrzeby digitalowe związane z działalnością w obszarze e-commerce. W roku 2023 firma została nagrodzona Diamentem Forbesa, nagrodą semKRK Awards oraz tytułem Performance Marketing Diamonds Izby Gospodarki Elektronicznej.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.