Komunikaty PR

ICEA wyłącznym partnerem SEO z Europy w Vendasta

2024-05-24  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG

ICEA S.A., one-stop shop dla e-commerce, zacieśnia kooperację z kanadyjskim marketplace B2B Vendasta, który współpracuje z przeszło 60 tys. partnerów handlowych na całym świecie. Globalny zasięg firmy obejmuje obsługę ponad 5,5 miliona małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), w zakresie dostarczania kompleksowych rozwiązań cyfrowych. Vendasta poszukując partnera doświadczonego na rynku amerykańskim, a równocześnie świadczącego usługi na najwyższym poziomie, doceniła jakość i zaawansowanie technologiczne polskiej marki, i to one stanowią fundament tego dynamicznie rozwijającego się strategicznego partnerstwa. 

Vendasta stawia na jakość, ICEA ją dostarcza 

Kanadyjska marka postanowiła powierzyć dalszy rozwój usług technologicznych w dziedzinie cyfrowego marketingu polskiej agencji ICEA S.A. Vendasta w swojej ofercie gwarantuje szereg kompleksowych usług cyfrowych, które pomagają firmom z sektora MŚP w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów. ICEA, jako wyłączny partner marki w zakresie SEO z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, pozyskała tym samym dostęp do znaczącej bazy partnerów handlowych z USA oraz Kanady, rozszerzając zakres swojej działalności poza granicami Polski. 

W naszej pracy zawsze stawiamy na jakość i dynamiczny rozwój, który pozwala na zapewnienie naszym klientom jak najlepszych usług opartych o wiele lat doświadczenia wspartego o najnowsze technologie. Vendasta to dostrzegła, a my dzięki temu mamy możliwość rozwijać naszą ofertę także na rynkach amerykańskim i kanadyjskim, które gwarantują ogromny potencjał biznesowy na przyszłość. Poza dostarczaniem rozwiązań z zakresu digital marketingu, prowadzimy dla partnerów Vendasty także wiele webinarów. Warto również zaznaczyć, że na tym etapie jesteśmy jedyną agencją SEO w Europie, która zapewnia usługi z zakresu SEO dla partnerów handlowych marki – mówi Wojciech Haremza, CEO ICEA S.A.

Eksperci ICEA priorytetowo traktują potrzeby naszych partnerów i klientów, tym samym konsekwentnie zapewniając im obsługę na najwyższym poziomie. Dzięki niezachwianemu zaangażowaniu całego zespołu w nieustanne doskonalenie usług, nie jest dla nas żadnym zaskoczeniem, że firma utrzymuje stały wzrost od początku naszej współpracy. W kontekście dalszej kooperacji z niecierpliwością czekam na wdrożenie i realizację kolejnych wspólnych projektów – mówi Henry Custodio, przedstawiciel Vendasta.

Partnerstwo, które nabiera tempa 

ICEA odnotowuje już pierwsze sukcesy wynikające z partnerstwa z Vendastą. Dzięki niemu usługi polskiej agencji digitalowej są dystrybuowane przez kilkuset partnerów na terenie USA i Kanady, z potencjałem sięgającym kilku tysięcy resellerów. Ponadto, platforma zapewnia spółce ICEA stabilny przychód i niezachwiane przepływy finansowe, co pozwala na osiąganie rentowności zdecydowanie powyżej średniej rynkowej. Na przestrzeni kolejnych trzech lat ICEA planuje zwiększyć udział usługi white label aż pięciokrotnie. 

W ramach dalszego rozwoju współpracy z Vendastą, planujemy poszerzyć portfolio o nowe usługi z zakresu CRO (optymalizacja konwersji) oraz web development. Dodatkowo, zamierzamy wprowadzić do oferty usługi naszych partnerów, tworząc w ten sposób kompleksowy "one-stop shop" dla klientów z Ameryki i Kanady. To umożliwi nam przetestowanie tej formuły na wymagającym zagranicznym rynku, zanim wprowadzimy to rozwiązanie w ostatecznym kształcie na polskim, co pozostaje jednym z głównych celów biznesowych naszej firmy na najbliższe lata – podsumowuje Wojciech Haremza.

 

ICEA S.A. to polska agencja digitalowa, która dostarcza kompleksowych usług digital marketingowych wiodącym firmom w Polsce i za granicą – m.in. PZU, Orange, Viessmann, Bielenda, Gerda, Ochnik, iDream Premium Reseller czy Panattoni. Spółka istnieje od roku 2007 i oferuje strategiczne rozwiązania w obszarach SEO, ads i CRO. Dzięki zapleczu specjalistów i sprawdzonych partnerów z całego spektrum usług technologicznych i marketingowych, ICEA to również agencja, która odpowiada na  wszelkie potrzeby digitalowe związane z działalnością w obszarze e-commerce. W roku 2023 firma została nagrodzona Diamentem Forbesa, nagrodą semKRK Awards oraz tytułem Performance Marketing Diamonds Izby Gospodarki Elektronicznej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.