ICEA wyłącznym partnerem SEO z Europy w Vendasta
ICEA S.A., one-stop shop dla e-commerce, zacieśnia kooperację z kanadyjskim marketplace B2B Vendasta, który współpracuje z przeszło 60 tys. partnerów handlowych na całym świecie. Globalny zasięg firmy obejmuje obsługę ponad 5,5 miliona małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), w zakresie dostarczania kompleksowych rozwiązań cyfrowych. Vendasta poszukując partnera doświadczonego na rynku amerykańskim, a równocześnie świadczącego usługi na najwyższym poziomie, doceniła jakość i zaawansowanie technologiczne polskiej marki, i to one stanowią fundament tego dynamicznie rozwijającego się strategicznego partnerstwa.
Vendasta stawia na jakość, ICEA ją dostarcza
Kanadyjska marka postanowiła powierzyć dalszy rozwój usług technologicznych w dziedzinie cyfrowego marketingu polskiej agencji ICEA S.A. Vendasta w swojej ofercie gwarantuje szereg kompleksowych usług cyfrowych, które pomagają firmom z sektora MŚP w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów. ICEA, jako wyłączny partner marki w zakresie SEO z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, pozyskała tym samym dostęp do znaczącej bazy partnerów handlowych z USA oraz Kanady, rozszerzając zakres swojej działalności poza granicami Polski.
– W naszej pracy zawsze stawiamy na jakość i dynamiczny rozwój, który pozwala na zapewnienie naszym klientom jak najlepszych usług opartych o wiele lat doświadczenia wspartego o najnowsze technologie. Vendasta to dostrzegła, a my dzięki temu mamy możliwość rozwijać naszą ofertę także na rynkach amerykańskim i kanadyjskim, które gwarantują ogromny potencjał biznesowy na przyszłość. Poza dostarczaniem rozwiązań z zakresu digital marketingu, prowadzimy dla partnerów Vendasty także wiele webinarów. Warto również zaznaczyć, że na tym etapie jesteśmy jedyną agencją SEO w Europie, która zapewnia usługi z zakresu SEO dla partnerów handlowych marki – mówi Wojciech Haremza, CEO ICEA S.A.
– Eksperci ICEA priorytetowo traktują potrzeby naszych partnerów i klientów, tym samym konsekwentnie zapewniając im obsługę na najwyższym poziomie. Dzięki niezachwianemu zaangażowaniu całego zespołu w nieustanne doskonalenie usług, nie jest dla nas żadnym zaskoczeniem, że firma utrzymuje stały wzrost od początku naszej współpracy. W kontekście dalszej kooperacji z niecierpliwością czekam na wdrożenie i realizację kolejnych wspólnych projektów – mówi Henry Custodio, przedstawiciel Vendasta.
Partnerstwo, które nabiera tempa
ICEA odnotowuje już pierwsze sukcesy wynikające z partnerstwa z Vendastą. Dzięki niemu usługi polskiej agencji digitalowej są dystrybuowane przez kilkuset partnerów na terenie USA i Kanady, z potencjałem sięgającym kilku tysięcy resellerów. Ponadto, platforma zapewnia spółce ICEA stabilny przychód i niezachwiane przepływy finansowe, co pozwala na osiąganie rentowności zdecydowanie powyżej średniej rynkowej. Na przestrzeni kolejnych trzech lat ICEA planuje zwiększyć udział usługi white label aż pięciokrotnie.
– W ramach dalszego rozwoju współpracy z Vendastą, planujemy poszerzyć portfolio o nowe usługi z zakresu CRO (optymalizacja konwersji) oraz web development. Dodatkowo, zamierzamy wprowadzić do oferty usługi naszych partnerów, tworząc w ten sposób kompleksowy "one-stop shop" dla klientów z Ameryki i Kanady. To umożliwi nam przetestowanie tej formuły na wymagającym zagranicznym rynku, zanim wprowadzimy to rozwiązanie w ostatecznym kształcie na polskim, co pozostaje jednym z głównych celów biznesowych naszej firmy na najbliższe lata – podsumowuje Wojciech Haremza.
ICEA S.A. to polska agencja digitalowa, która dostarcza kompleksowych usług digital marketingowych wiodącym firmom w Polsce i za granicą – m.in. PZU, Orange, Viessmann, Bielenda, Gerda, Ochnik, iDream Premium Reseller czy Panattoni. Spółka istnieje od roku 2007 i oferuje strategiczne rozwiązania w obszarach SEO, ads i CRO. Dzięki zapleczu specjalistów i sprawdzonych partnerów z całego spektrum usług technologicznych i marketingowych, ICEA to również agencja, która odpowiada na wszelkie potrzeby digitalowe związane z działalnością w obszarze e-commerce. W roku 2023 firma została nagrodzona Diamentem Forbesa, nagrodą semKRK Awards oraz tytułem Performance Marketing Diamonds Izby Gospodarki Elektronicznej.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.