Komunikaty PR

iD POS – nowe oprogramowanie dla gastronomii

2023-03-28  |  13:00
Biuro prasowe

iD POS jest systemem ułatwiającym prowadzenie biznesu gastronomicznego. Oprogramowanie bazuje na chmurze, dzięki czemu w porównaniu z klasycznymi serwerowniami, zużywa mniejszą ilość energii. Umożliwia jednocześnie zarządzanie zamówieniami czy rozliczanie się z klientem z poziomu każdego urządzenia i dowolnego miejsca na świecie.

Jaki jest iD POS?

iD POS jest intuicyjnym oprogramowaniem ułatwiającym prowadzenie różnego typu lokali gastronomicznych, w tym: restauracji, kawiarni, baru, pizzerii, lodziarni czy food trucka. Twórcy systemu stawiają w pełni na upraszczanie systemu, dzięki czemu sam manager lokalu może modyfikować oprogramowanie zgodnie ze swoimi oczekiwaniami. 

Zależy nam na tym, by nasi klienci mogli samodzielnie zarządzać swoim systemem, czyli zmieniać jego wygląd, funkcjonalności czy układ. Wszystko po to, by niezależnie, szybko i łatwo spersonalizować system zgodnie z potrzebami konkretnego lokalu z dowolnego urządzenia czy miejsca – komentuje Mateusz Dudek, przedstawiciel marki iD POS.

Marka iD POS jest otwarta na integracje z różnymi urządzeniami typu tablet, smartfon czy komputer. Jest to rozwiązanie wieloplatformowe, zatem działa zarówno w systemie Windows, Android, jak i iOS

Poznaj funkcje iD POS

Lista funkcji nowego oprogramowania jest bardzo rozbudowana. Wśród nich znajdziemy m.in.:

  • możliwość nadawania różnych ról poszczególnym osobom, w tym np. kelnerom, managerom czy właścicielom;

  • łączenie i dzielenie rachunków w systemie w zależności od potrzeb po gościa;

  • wystawianie faktur i wysyłanie ich od razu na adres e-mail klienta lub tradycyjnie za pomocą wydruku;

  • swobodne dodawanie i nazywanie form płatności (np.: karta, gotówka, Uber, Bolt);

  • dowolna konfiguracja menu sprzedażowego;

  • rozliczanie pracowników na podstawie czasu pracy wraz z możliwością przypisywania stawek godzinowych;

  • definiowanie limitów w przypadku wybranych produktów (np. sprzedaż max. 100 sztuk szarlotki danego dnia).

Choć iD POS jest oprogramowaniem bazującym na chmurze, to działa również bez dostępu do internetu. Sprawdzi się to w przypadku awarii lub chwilowego braku połączenia z siecią w lokalu.

 

Integracje z firmami zewnętrznymi

Nowe oprogramowanie dla gastronomii aktywnie współpracuje z wybranymi firmami zewnętrznymi. W efekcie ułatwia swoim klientom stworzenie kompleksowego systemu do zarządzania lokalem gastronomicznym, zarówno na poziomie programowym jak i sprzętowym. Wśród nich:

  • współpraca na poziomie urządzeń fiskalnych i sprzętu (z firmą ELZAB i POSNET),

  • współpraca na poziomie integracji systemów (Restimo, ChoiceQR),

  • integracja z terminalami płatniczymi (PEP, Planet Pay).

Bezpieczeństwo danych i wsparcie producenta

Chmura, w której zapisywane są wszystkie dane, pozwala zachować stałą kontrolę nad biznesem. Backup danych jest dostępny z poziomu wszystkich urządzeń przez cały czas, dzięki czemu w każdej chwili możemy sprawdzić status poszczególnych zamówień. Ułatwia to także wprowadzanie aktualizacji lub, na przykład, szybką zmianę cen w menu. Producent oprogramowania oferuje również wsparcie serwisowe przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Jak wdrożyć iD POS do swojego biznesu?

System jest dostępny na terenie całej Polski, nie wymaga spotykania się z dealerem czy długotrwałej instalacji. Zarówno wdrożenie go, jak i sama obsługa, są bardzo łatwe i wygodne. iD POS jest dostępny u wybranych sprzedawców systemów POS dla gastronomii, wśród nich Grupa Amber. Wystarczy wykupić miesięczną subskrypcję oprogramowania, a następnie po prostu cieszyć się łatwością w obsłudze oraz elastycznością nowoczesnego systemu. 

Obecnie z iD POS korzysta blisko 200 lokali gastronomicznych. Wśród nich: Bułkę przez Bibułkę, Newonce Bar, Mąka i Woda, Cava, Bocca, Pasibus, Pod Gigantami, Sen, TUK TUK Koszyki, Arigator czy Legia Sports Bar. Więcej informacji o nowym graczu na rynku gastronomii znaleźć można na stronie internetowej producenta www.idpos.pl oraz w mediach społecznościowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.