iD POS – nowe oprogramowanie dla gastronomii
iD POS jest systemem ułatwiającym prowadzenie biznesu gastronomicznego. Oprogramowanie bazuje na chmurze, dzięki czemu w porównaniu z klasycznymi serwerowniami, zużywa mniejszą ilość energii. Umożliwia jednocześnie zarządzanie zamówieniami czy rozliczanie się z klientem z poziomu każdego urządzenia i dowolnego miejsca na świecie.
Jaki jest iD POS?
iD POS jest intuicyjnym oprogramowaniem ułatwiającym prowadzenie różnego typu lokali gastronomicznych, w tym: restauracji, kawiarni, baru, pizzerii, lodziarni czy food trucka. Twórcy systemu stawiają w pełni na upraszczanie systemu, dzięki czemu sam manager lokalu może modyfikować oprogramowanie zgodnie ze swoimi oczekiwaniami.
Zależy nam na tym, by nasi klienci mogli samodzielnie zarządzać swoim systemem, czyli zmieniać jego wygląd, funkcjonalności czy układ. Wszystko po to, by niezależnie, szybko i łatwo spersonalizować system zgodnie z potrzebami konkretnego lokalu z dowolnego urządzenia czy miejsca – komentuje Mateusz Dudek, przedstawiciel marki iD POS.
Marka iD POS jest otwarta na integracje z różnymi urządzeniami typu tablet, smartfon czy komputer. Jest to rozwiązanie wieloplatformowe, zatem działa zarówno w systemie Windows, Android, jak i iOS.
Poznaj funkcje iD POS
Lista funkcji nowego oprogramowania jest bardzo rozbudowana. Wśród nich znajdziemy m.in.:
-
możliwość nadawania różnych ról poszczególnym osobom, w tym np. kelnerom, managerom czy właścicielom;
-
łączenie i dzielenie rachunków w systemie w zależności od potrzeb po gościa;
-
wystawianie faktur i wysyłanie ich od razu na adres e-mail klienta lub tradycyjnie za pomocą wydruku;
-
swobodne dodawanie i nazywanie form płatności (np.: karta, gotówka, Uber, Bolt);
-
dowolna konfiguracja menu sprzedażowego;
-
rozliczanie pracowników na podstawie czasu pracy wraz z możliwością przypisywania stawek godzinowych;
-
definiowanie limitów w przypadku wybranych produktów (np. sprzedaż max. 100 sztuk szarlotki danego dnia).
Choć iD POS jest oprogramowaniem bazującym na chmurze, to działa również bez dostępu do internetu. Sprawdzi się to w przypadku awarii lub chwilowego braku połączenia z siecią w lokalu.
Integracje z firmami zewnętrznymi
Nowe oprogramowanie dla gastronomii aktywnie współpracuje z wybranymi firmami zewnętrznymi. W efekcie ułatwia swoim klientom stworzenie kompleksowego systemu do zarządzania lokalem gastronomicznym, zarówno na poziomie programowym jak i sprzętowym. Wśród nich:
-
współpraca na poziomie urządzeń fiskalnych i sprzętu (z firmą ELZAB i POSNET),
-
współpraca na poziomie integracji systemów (Restimo, ChoiceQR),
-
integracja z terminalami płatniczymi (PEP, Planet Pay).
Bezpieczeństwo danych i wsparcie producenta
Chmura, w której zapisywane są wszystkie dane, pozwala zachować stałą kontrolę nad biznesem. Backup danych jest dostępny z poziomu wszystkich urządzeń przez cały czas, dzięki czemu w każdej chwili możemy sprawdzić status poszczególnych zamówień. Ułatwia to także wprowadzanie aktualizacji lub, na przykład, szybką zmianę cen w menu. Producent oprogramowania oferuje również wsparcie serwisowe przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Jak wdrożyć iD POS do swojego biznesu?
System jest dostępny na terenie całej Polski, nie wymaga spotykania się z dealerem czy długotrwałej instalacji. Zarówno wdrożenie go, jak i sama obsługa, są bardzo łatwe i wygodne. iD POS jest dostępny u wybranych sprzedawców systemów POS dla gastronomii, wśród nich Grupa Amber. Wystarczy wykupić miesięczną subskrypcję oprogramowania, a następnie po prostu cieszyć się łatwością w obsłudze oraz elastycznością nowoczesnego systemu.
Obecnie z iD POS korzysta blisko 200 lokali gastronomicznych. Wśród nich: Bułkę przez Bibułkę, Newonce Bar, Mąka i Woda, Cava, Bocca, Pasibus, Pod Gigantami, Sen, TUK TUK Koszyki, Arigator czy Legia Sports Bar. Więcej informacji o nowym graczu na rynku gastronomii znaleźć można na stronie internetowej producenta www.idpos.pl oraz w mediach społecznościowych.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.