Komunikaty PR

IFS przejmuje firmę Clevest

2020-11-09  |  09:40
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Machol
IFS Poland

ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/
  • Firma wzmacnia swoją czołową pozycję w segmencie rozwiązań do zarządzania serwisem
  • Najbardziej kompleksowe w branży rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie staje się jeszcze bardziej zaawansowane

Warszawa, 9 listopada 2020 — IFS poinformował o przejęciu firmy Clevest Solutions Inc., czołowego dostawcy rozwiązań do zarządzania pracownikami mobilnymi oraz zaawansowanych wdrożeń sieciowych dla sektora energetyki i usług użyteczności publicznej. Przejęcie wzmacnia czołową pozycję IFS w segmencie rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie oraz świadczy o zaangażowaniu firmy w zwiększanie jakości obsługi klienta. Clevest to idealne uzupełnienie grupy IFS. Firma ma bogatą wiedzę specjalistyczną w sektorze usług użyteczności publicznej oraz dysponuje szerokimi możliwościami i imponującą bazą klientów obejmującą największe spółki na świecie.

Moment, w którym klient musi skorzystać z usług i bezpośrednio przekonać się o jakości obsługi, to moment prawdy dla każdej firmy serwisowej. Jakkolwiek jest on istotny dla firm w każdym sektorze, to w energetyce i usługach użyteczności publicznej nabiera szczególnego znaczenia i dlatego dostawcy usług starają się cyfryzować swoje główne procesy oraz dostosować swoje modele biznesowe, by w większym stopniu skupić się na obsłudze klienta. Doświadczenie Clevest w transformacji cyfrowej pozwala przedsiębiorstwom z sektorów energetyki i usług użyteczności publicznej nie tylko odróżnić się od konkurencji poprzez usprawniony serwis, ale również zwiększyć dostępność usług i poprawić bezpieczeństwo pracowników i społeczności lokalnych.

„Clevest jest mocno zaangażowany w dostarczanie korzyści swoim klientom w kluczowych sektorach” — powiedział Darren Roos, dyrektor generalny IFS. „Firma już teraz wykorzystuje technologie, które przynoszą klientom wyjątkowe korzyści biznesowe, takie jak inteligentne liczniki, inteligentne sieci, zarządzanie pracownikami mobilnymi oraz dodatkowe funkcje optymalizacji harmonogramu pracowników. To wszystko daje możliwość cyfryzacji głównych procesów w różnych obszarach zastosowań mających kluczowe znaczenie dla sektora usług użyteczności publicznej. Jestem przekonany, że zapewni to jeszcze więcej korzyści naszym klientom z tego sektora”.

Thomas Ligocki, założyciel i dyrektor generalny firmy Clevest, powiedział: „IFS okazał się idealnym partnerem strategicznym w zakresie przyspieszenia globalnego rozwoju firmy, którą założyłem prawie 15 lat temu. Dzięki połączeniu obu firm z pewnością będziemy mogli oferować najlepsze na rynku rozwiązania w dziedzinie zarządzania serwisem w terenie, zarządzania pracownikami mobilnymi i zaawansowanych wdrożeń sieciowych. Zapewni ono również nowe możliwości oraz wymierne korzyści partnerom i klientom firmy Clevest, którzy szukają nowych sposobów rozwijania działalności w skali globalnej”.

Od 2014 r. IFS nieprzerwanie utrzymuje pozycję lidera w raporcie Magic Quadrant for Field Service Management Software firmy Gartner. Dzięki przejęciu firmy Clevest IFS będzie mógł poszerzyć zakres swojego działania. Obecnie obsługuje już ponad 10 000 klientów z całego świata, z czego około 8000 stanowią przedsiębiorstwa korzystające z rozwiązań do zarządzania serwisem. Ponadto IFS stworzy jedną z najbardziej konkurencyjnych ofert rozwiązań do zarządzania serwisem w sektorach energetyki i usług użyteczności publicznej.

Według prognoz w latach 2019–2020 przychody IFS z tytułu oprogramowania do zarządzania serwisem mają wzrosnąć o 100% r/r. W pierwszej połowie 2020 r. po raz pierwszy w historii firmy przychody z tytułu rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie stanowiły ponad połowę łącznych przychodów.

Informacje o firmie IFS
IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland

Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: blog.ifs.com

Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: IFS Poland
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.