iiyama gra w zielone. Znajdziesz nas również w Punkcie Zwrotnym
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
iiyama od lat dokłada wszelkich starań, by dostarczane na rynek rozwiązania charakteryzowały się nie tylko najwyższą jakością, ale i dbałością o środowisko. W myśl tej zasady wyświetlacze marki wspierają liczne inicjatywy proekologiczne, jak warszawski Punkt Zwrotny.
Punkt Zwrotny - nowe ważne miejsce na mapie stolicy
Rocznie produkujemy aż 62 mln ton odzieży, generując ogromne ilości odpadów i marnując cenne zasoby naturalne. To koszt, jaki środowisko płaci za szybką modę i pogoń za najnowszymi trendami, ale zawsze jest czas na zmiany!
To właśnie dlatego powstał Punkt Zwrotny, nowoczesne warszawskie EkoCentrum, które bezpłatnie edukuje młodzież (i nie tylko) w zakresie cyrkularności i zrównoważonej mody. Nie jest to jednak standardowa nauka, ale edukacja poprzez gry i zabawy, która ma szansę dotrzeć do pokoleń wychowanych w cyfrowym świecie.
W weekendy w Punkcie Zwrotnym odbywać będą się również warsztaty less waste, spotkania, wymiany ubrań, a EkoCentrum będzie też współpracować z różnymi organizacjami ekologicznymi.
“Jeśli i tak mam umrzeć to niech to będzie w modnych butach” - powiedział nam podczas wywiadów pewien nastolatek. To był impuls do stworzenia alternatywnej formy edukacji ekologicznej. Gra, współpraca, dobra grafika, multimedia i ekspercka wiedza przekazana w interaktywnej formie to składowe przepisu na Punkt Zwrotny - zaprasza Małgosia Żmijska z fundacji Mamy Projekt.
Wyświetlacze iiyama w Punkcie Zwrotnym
Na miejscu nie mogło więc zabraknąć marki iiyama, która chętnie angażuje się w programy ochrony środowiska, praw pracowniczych i zrównoważonego rozwoju, które są zgodne z celami zrównoważonego rozwoju ONZ. iiyama aktywnie wspiera swoich partnerów i inicjatywy stawiające na kreatywne podejścia do nauki i wykorzystanie nowych technologii, dzieląc się z nimi swoim doświadczeniem i najnowocześniejszymi rozwiązaniami.
"Naszą misją w iiyama jest umożliwienie użytkownikom interakcji z otaczającym ich światem, ale rozumiemy też znaczenie prowadzenia działalności z myślą o środowisku i wiemy, że nasze obowiązki wykraczają poza same produkty. To właśnie dlatego ciągle doskonalimy nasze praktyki środowiskowe i aktywnie wspieramy liczne proekologiczne inicjatywy i organizacje" -
Cytat Roberta Tomaszewskiego
Działania iiyama zostały docenione przez EcoVadis, agencję ratingową oceniającą działania i praktyki dostawców w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, która przyznała firmie platynową odznakę, umieszczając ją tym samym w czołowym 1 proc. ponad 90 000 firm z całego świata.
![Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_101500437,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
![SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_2095741652,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
![realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_725345042,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Ochrona środowiska
![](https://www.newseria.pl/files/11111/riccardo-annandale-7e2pe9wjl9m-unsplash,w_274,_small.jpg)
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lewicki-zmitrowicz-srodki-ue-foto,w_133,_small.jpg)
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
![](https://www.newseria.pl/files/11111/edp-biznes-oze,w_133,r_png,_small.png)
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.