Komunikaty PR

iiyama gra w zielone. Znajdziesz nas również w Punkcie Zwrotnym

2023-10-23  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marek Ambrozik
GID Agency

Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency

iiyama od lat dokłada wszelkich starań, by dostarczane na rynek rozwiązania charakteryzowały się nie tylko najwyższą jakością, ale i dbałością o środowisko. W myśl tej zasady wyświetlacze marki wspierają liczne inicjatywy proekologiczne, jak warszawski Punkt Zwrotny.

 

Punkt Zwrotny - nowe ważne miejsce na mapie stolicy

Rocznie produkujemy aż 62 mln ton odzieży, generując ogromne ilości odpadów i marnując cenne zasoby naturalne. To koszt, jaki środowisko płaci za szybką modę i pogoń za najnowszymi trendami, ale zawsze jest czas na zmiany!

To właśnie dlatego powstał Punkt Zwrotny, nowoczesne warszawskie EkoCentrum, które bezpłatnie edukuje młodzież (i nie tylko) w zakresie cyrkularności i zrównoważonej mody.  Nie jest to jednak standardowa nauka, ale edukacja poprzez gry i zabawy, która ma szansę dotrzeć do pokoleń wychowanych w cyfrowym świecie.

W weekendy w Punkcie Zwrotnym odbywać będą się również warsztaty less waste, spotkania, wymiany ubrań, a EkoCentrum będzie też współpracować z różnymi organizacjami ekologicznymi.

“Jeśli i tak mam umrzeć to niech to będzie w modnych butach” - powiedział nam podczas wywiadów pewien nastolatek. To był impuls do stworzenia alternatywnej formy edukacji ekologicznej. Gra, współpraca, dobra grafika, multimedia i ekspercka wiedza przekazana w interaktywnej formie to składowe przepisu na Punkt Zwrotny - zaprasza Małgosia Żmijska z fundacji Mamy Projekt.

 

Wyświetlacze iiyama w Punkcie Zwrotnym

Na miejscu nie mogło więc zabraknąć marki iiyama, która chętnie angażuje się w programy ochrony środowiska, praw pracowniczych i zrównoważonego rozwoju, które są zgodne z celami zrównoważonego rozwoju ONZ. iiyama aktywnie wspiera swoich partnerów i inicjatywy stawiające na kreatywne podejścia do nauki i wykorzystanie nowych technologii, dzieląc się z nimi swoim doświadczeniem i najnowocześniejszymi rozwiązaniami.

 

"Naszą misją w iiyama jest umożliwienie użytkownikom interakcji z otaczającym ich światem, ale rozumiemy też znaczenie prowadzenia działalności z myślą o środowisku i wiemy, że nasze obowiązki wykraczają poza same produkty. To właśnie dlatego ciągle doskonalimy nasze praktyki środowiskowe i aktywnie wspieramy liczne proekologiczne inicjatywy i organizacje" -

Cytat Roberta Tomaszewskiego

 

Działania iiyama zostały docenione przez EcoVadis, agencję ratingową oceniającą działania i praktyki dostawców w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, która przyznała firmie platynową odznakę, umieszczając ją tym samym w czołowym 1 proc. ponad 90 000 firm z całego świata. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GID Agency
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.