iiyama zaprasza na festiwal Meet at Rift 2024
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Koniec wakacji zapowiada się niezwykle ekscytująco dla fanów e-sportowych zmagań. Wszystko za sprawą jubileuszowej piątej edycji wydarzenia Meet at Rift, które odbędzie się w Łódzkim centrum EC1 w dniach 30 sierpnia - 1 września.
Szukacie niezawodnego monitora do gier i nie wiecie, na co się zdecydować? W takim razie zapraszamy na Meet at Rift 2024, podczas którego można będzie przetestować najwyższej jakości gamingowe modele od iiyama. Japoński lider branży, będący jednym z głównych partnerów wydarzenia, dostarczy na miejsce ponad 150 monitorów, począwszy od mniejszych 24-calowych przedstawicieli klanu Red Eagle charakteryzujących się wysoką częstotliwością odświeżania (idealne dla e-sportowców) po duże modele pokroju iiyama G-Master GB3467WQSU-B5 Red Eagle, wyposażone w 34-calowy zakrzywiony panel o rozdzielczości 3440 x 1440, które zapewniają największą immersję podczas rozgrywki.
Tym samym uczestnicy wydarzenia będą mogli zapoznać się z szeroką ofertą firmy iiyama dla graczy i znaleźć wyświetlacz idealnie dopasowany do własnych potrzeb. A kiedy już znajdziemy monitor idealny…
Organizatorzy Meet at Rift 2024 szykują mnóstwo atrakcji i niespodzianek, w tym największy do tej pory w Polsce turniej LANowy Teamfight Tactics - Rising Legends, czyli międzynarodowe rozgrywki Teamfight Tactics dla regionu EMEA, w których udział wezmą najlepsi gracze TFT oraz ambasadorzy i promotorzy tego tytułu. Powalczą oni o pulę nagród w wysokości 13 000 EUR oraz miejsce reprezentujące swój kraj w rozgrywkach EMEA Golden Spatula EMEA w TFT Set 12.
Oprócz turnieju na gości czekać będzie także szereg innych atrakcji, które umilą trzy festiwalowe dni, czyli:
- międzynarodowy konkurs cosplay Heroes of Cosplay, który przyciąga uczestników z całej Europy;
- wyjątkowy turniej League of Legends - Meet at Rift Invitational, w którym wezmą udział zaproszone drużyny;
- Battle of Cafes, czyli turniej, w którym cztery centra gamingowe - H.4.0.S, Kinguin Esports Lounge, Arena 27 oraz Basestack - wyłonią swoich najlepszych graczy poprzez wewnętrzne kwalifikacje;
- strefa foodtrucków.
I to jeszcze nie koniec, bo jedną z największych atrakcji poza sceną główną będzie z pewnością strefa Non Stop Gaming. Tu odwiedzający będą mogli zagrać w gry RIOT Games, rywalizując o cenne nagrody. Meet at Rift 2024 zapowiada się na wydarzenie, którego nie można przegapić!

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.