Infobip uznany za lidera w raporcie Juniper Research dot. CPaaS
Infobip, globalny dostawca usług komunikacji w chmurze, został uznany przez Juniper Research za wiodącego dostawcę usług w CPaaS w raporcie „Competitor Leaderboard CPaaS Vendors”. W przypadku Infobipa doceniono wydajność, a także szerokość i zakres oferty produktowej na tle rynku.
„Uznanie za czołowego globalnego dostawcę CpaaS to wielki sukces Infobip, pokazujący jednocześnie ogromny postęp, jaki poczyniliśmy w ciągu ostatniego roku. Działamy dwutorowo nie tylko ulepszając bieżace możliwości naszych rozwiązań, ale również sukcesywnie dodając do nich nowe funkcjonalności. W ten sposób jesteśmy w stanie pomóc firmom w szybszym i łatwiejszym uzyskaniu prawdziwego zaangażowania ze strony klientów. Miejsce lidera w raporcie Juniper Research potwierdza słuszność obranej strategii i jej skuteczne wdrażanie, z korzyścią dla klientów” – mówi Magdalena Dudek, Country Manager w Infobip.
W raporcie, który porównuje najlepszych dostawców CPaaS na całym świecie, Infobip uplasował się na samym szczycie i tym samym został uznany za branżowego lidera głównie dzięki jakości oraz wszechstronności platformy CPaaS, sGate SMS Firewall, iGate Mobile Identity i RCS Business Messaging.
Raport podkreśla plany wejścia Infobip w segment B2D (Business-to-Developer), o czym świadczy przejęcie Shift Conference, największego w Europie Południowo-Wschodniej organizatora konferencji technologicznych. Może to okazać się lukratywnym posunięciem dla Infobip, ponieważ ostatecznie to programiści w przedsiębiorstwach oceniają rentowność i rekomendują nowe oprogramowanie decydentom firm. Budując relacje z programistami, Infobip ma możliwość zauważalnie zwiększyć widoczność swoich rozwiązań. Przejęcie Shift Conference zapewnia dodatkowe know-how i znaczne możliwości biznesowe w tej przestrzeni.
Niedawne przejęcie OpenMarket jest z kolei odbierane jako krok wzmacniający obecność Infobip w Ameryce Północnej, kluczowym rynku dla wiadomości mobilnych. W wyniku tego przejęcia Infobip ma silniejszą pozycję i szansę by czerpać korzyści ze wzrostu przychodów z wiadomości mobilnych w tym regionie. Juniper Research prognozuje, że całkowite przychody z wiadomości mobilnych w Ameryce Północnej wzrosną z 52,5 mld USD w 2020 r. do 63,7 mld USD w 2025 r.; co stanowi wzrost o 21%.
Raport wspomina także o pełnej ofercie CpaaS od Infobip, która jest dostępna na platformie Microsoft Azure od marca 2021 r. Przyczynia się to do poszerzenia bazy klientów Infobip oraz zauważalnie ułatwia potencjalnym klientom korporacyjnym integrację produktów Infobip z istniejącą infrastrukturą.
W ostatnich latach rynek CPaaS ewoluował poza podstawowe interfejsy programowania aplikacji (API) dla funkcji przesyłania wiadomości i głosu, aby sprostać bardziej złożonym scenariuszom użycia różnorodnych kanałów komunikacji , które można dostosować do rynków wertykalnych. Od początku pandemii koronawirusa sukcesywnie pojawiały się nowe przykłady użycia kanałów platformy CpaaS dopasowane do bieżących zapotrzebowań na rynku . Firmy coraz częściej zwracają się w tym kierunku, aby uzyskać lepsze zaangażowanie i doświadczenia klienta.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 65 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.
www.infobip.com

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.