Komunikaty PR

Infobip uznany za lidera w raporcie Juniper Research dot. CPaaS

2021-11-08  |  01:00
Biuro prasowe

Infobip, globalny dostawca usług komunikacji w chmurze, został uznany przez Juniper Research za wiodącego  dostawcę usług w  CPaaS w raporcie „Competitor Leaderboard CPaaS Vendors”. W przypadku Infobipa doceniono wydajność, a także szerokość i zakres oferty produktowej na tle rynku.

Uznanie za czołowego globalnego dostawcę CpaaS to wielki sukces Infobip, pokazujący jednocześnie ogromny postęp, jaki poczyniliśmy w ciągu ostatniego roku. Działamy dwutorowo nie tylko ulepszając bieżace możliwości naszych rozwiązań, ale również sukcesywnie dodając do nich nowe funkcjonalności. W ten sposób jesteśmy  w stanie pomóc firmom w szybszym i łatwiejszym uzyskaniu prawdziwego zaangażowania ze strony klientów. Miejsce lidera w raporcie Juniper Research potwierdza słuszność obranej strategii i jej skuteczne wdrażanie, z korzyścią dla klientów” – mówi Magdalena Dudek, Country Manager w Infobip.

W raporcie, który porównuje najlepszych dostawców CPaaS na całym świecie, Infobip uplasował się na samym szczycie i tym samym został uznany za branżowego lidera głównie dzięki jakości oraz wszechstronności platformy CPaaS, sGate SMS Firewall, iGate Mobile Identity i RCS Business Messaging.

Raport podkreśla plany wejścia Infobip w segment B2D (Business-to-Developer), o czym świadczy przejęcie Shift Conference, największego w Europie Południowo-Wschodniej organizatora konferencji technologicznych. Może to okazać się lukratywnym posunięciem dla Infobip, ponieważ ostatecznie to programiści w przedsiębiorstwach oceniają rentowność i rekomendują nowe oprogramowanie decydentom firm. Budując relacje z programistami, Infobip ma możliwość zauważalnie zwiększyć widoczność swoich rozwiązań. Przejęcie Shift Conference zapewnia dodatkowe know-how i znaczne możliwości biznesowe w tej przestrzeni.

Niedawne przejęcie OpenMarket jest z kolei odbierane jako krok wzmacniający obecność Infobip w Ameryce Północnej, kluczowym rynku dla wiadomości mobilnych. W wyniku tego przejęcia Infobip ma silniejszą pozycję i szansę by czerpać korzyści ze wzrostu przychodów z wiadomości mobilnych w tym regionie. Juniper Research prognozuje, że całkowite przychody z wiadomości mobilnych w Ameryce Północnej wzrosną z 52,5 mld USD w 2020 r. do 63,7 mld USD w 2025 r.; co stanowi wzrost o 21%.

Raport wspomina także o  pełnej ofercie CpaaS od Infobip, która jest dostępna na platformie Microsoft Azure od marca 2021 r. Przyczynia się to do poszerzenia bazy klientów Infobip oraz zauważalnie ułatwia potencjalnym klientom korporacyjnym integrację produktów Infobip z istniejącą infrastrukturą.

W ostatnich latach rynek CPaaS ewoluował poza podstawowe interfejsy programowania aplikacji (API) dla funkcji przesyłania wiadomości i głosu, aby sprostać bardziej złożonym scenariuszom użycia różnorodnych  kanałów komunikacji  , które można dostosować do rynków wertykalnych. Od początku pandemii koronawirusa sukcesywnie pojawiały się nowe przykłady  użycia kanałów platformy CpaaS dopasowane do bieżących zapotrzebowań na rynku . Firmy coraz częściej zwracają się w tym kierunku, aby uzyskać lepsze zaangażowanie i doświadczenia klienta.

***

O firmie Infobip

Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 65 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.

 

www.infobip.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Showroom VisionCube z Sony Crystal LED Biuro prasowe
2024-06-27 | 16:15

Showroom VisionCube z Sony Crystal LED

Atutem showroomów jest możliwość przetestowania wysoko zaawansowanych rozwiązań przed zakupem. To szansa na rozmowę z ekspertami, aby pozyskać wiedzę, sprecyzować oczekiwania i na
IT i technologie Kolejny nowy najemca w Blue City - to szybko rosnąca hiszpańska marka
2024-06-27 | 14:00

Kolejny nowy najemca w Blue City - to szybko rosnąca hiszpańska marka

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
IT i technologie Ponadczasowa Podróż: Kroniki Titanic Belfast
2024-06-27 | 13:00

Ponadczasowa Podróż: Kroniki Titanic Belfast

Panasonic przekształca Titanic Belfast, oferując niezwykle silne i poruszające doświadczenie immersyjne. Dzięki zaawansowanej technologii LCD, ta znana atrakcja turystyczna zapewnia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Przyspieszają prace nad zmianą ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego. Nowe przepisy mają wejść w życie na początku 2025 roku

Ministerstwo Finansów kończy prace nad nowymi przepisami dotyczącymi finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Po prekonsultacjach ze stroną samorządową wkrótce prace nad projektem ustawy zostaną wpisane do prac rządu. – Robimy wszystko, żeby przepisy weszły w życie z początkiem przyszłego roku – mówi Hanna Majszczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Finansów. Reforma jest konieczna, bo sytuacja finansowa samorządów pogorszyła się znacząco w ostatnich latach, głównie z powodu niekorzystnych zmian podatkowych. O ile w 2018 roku tylko 2 proc. JST prognozowało deficyt operacyjny, o tyle w 2023 roku była to już ponad połowa.

Konsument

Wypełnianie dokumentacji to nawet dwie trzecie czasu pracy lekarza. Inteligentne cyfrowe narzędzia zaczynają to zmieniać

Choć wykorzystanie cyfrowych narzędzi w opiece zdrowotnej rośnie, to wciąż papierologia jest zmorą dla personelu medycznego. Podobnie jak obowiązki administracyjne. – W zależności od specjalizacji wypełnianie niezbędnej dokumentacji może zajmować od jednej czwartej do nawet dwóch trzecich czasu, jaki lekarz ma na przyjęcie pacjenta – mówi Paweł Paczuski, współzałożyciel i prezes zarządu upmedic. Polski medtech opracował zasilanego AI inteligentnego asystenta lekarza, który istotnie przyspiesza ten proces. Ma to znaczenie szczególnie w diagnostyce, gdzie na opisy badań pacjenci czekają tygodniami, co przekłada się na skuteczność ich leczenia. W przyszłości ten proces będzie wspierany jeszcze silniej przez dalszy rozwój sztucznej inteligencji.

Ochrona środowiska

Nowe obowiązki przedsiębiorców dotyczące jednorazowych opakowań z plastiku. Takie regulacje zyskują duże poparcie społeczne

1 lipca wchodzą w życie nowe obowiązki dotyczące gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Przedsiębiorcy w gastronomii będą musieli oferować klientom alternatywne dla plastikowych opakowania wielorazowego użytku na żywność i napoje. Obowiązkiem staje się także stosowanie zakrętek i wieczek przymocowanych do butelek i kartoników, by ten cenny surowiec trafiał również do przetworzenia. Nowe wymogi to kolejne etapy wdrażania dyrektywy plastikowej, której celem jest ograniczenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych zalegających na wysypiskach śmieci. W planach są kolejne regulacje, które mają sprawić, że opakowania staną się bardziej przyjazne dla środowiska. Globalne badania wskazują, że takie przepisy cieszą się dużym poparciem w społeczeństwach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.