Komunikaty PR

Infobip zamierza przejąć OpenMarket

2020-12-01  |  01:00
Biuro prasowe

Infobip, jeden z globalnych liderów w obszarze komunikacji w chmurze, zawarł porozumienie z Amdocs Inc. (NasdaqGS: DOX) w sprawie przejęcia OpenMarket,  czołowego dostawcy mobilnych rozwiązań komunikacyjnych dla przedsiębiorstw. Oczekuje się, że transakcja opiewająca na blisko 300 mln USD zostanie sifnalizowana po otrzymaniu zwyczajowych zgód organów regulacyjnych.

 

Połączenie dwóch firm pozwoli stworzyć wiodącego gracza w obszarze komunikacji w chmurze, z łącznym przychodem przekraczającym 1 miliard USD. Skala aktywności OpenMarket w USA, wraz z przewagami i rozpoznawalnością marki Infobip w pozostałych regionach swiata, umożliwi realizację ponad 14 miliardów interakcji z klientami miesięcznie, w ponad 190 krajach na całym świecie.

 

Transakcja stanowi znaczący krok naprzód w naszej drodze do wykładniczego wzrostu. Infobip i OpenMarket mają łącznie około 10 000 klientów,. Wielu z nich to przedsiębiorstwa będące liderami w swoich branżach. Teraz będziemy w stanie lepiej zaspokajać potrzeby partnerów biznesowych w każdym regionie dzięki najlepszej w swojej klasie bezpośredniej łączności z ponad 650 operatorami komórkowymi i bezkonkurencyjnemu portfolio usług przesyłania wiadomości w chmurze połączonych z usługami typu SaaS – wyjaśnia Silvio Kutic, współzałożyciel i dyrektor generalny Infobip.

 

Kutic dodaje: „Jestem podekscytowany, że zespół OpenMarket stanie się częścią rodziny Infobip. To świetni ludzie, którzy zbudowali dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo., Wiemy też, że łączy nas wspólna wizja i wyznawane wartości. W obu firmach odczuwamy ogromną satysfakcję z tego co się stało choć, jak zwykliśmy mawiać w Infobip, to dopiero początek”.

 

 „Cieszymy się, że możemy połączyć siły z zespołem Infobip, aby zaoferować naszym klientom jeszcze lepszą ofertę usług. Chcę podziękować firmie Amdocs za wieloletnie wsparcie OpenMarket i dostrzeżenie niezwykłego potencjału tego strategicznego połączenia” – komentuje Jonathan Morgan, dyrektor generalny OpenMarket.

 

Transakcja ma miejsce zaledwie trzy miesiące po inwestycji funduszu private equity One Equity Partners w Infobip. One Equity Partners ma długą i udokumentowaną historię współpracy z założycielami i udziałowcami firm telekomunikacyjnych i IT. W tym również w zakresie strategicznych przejęć i rozwój organiczny firm poprzez zwiększanie ich możliwości technologicznych, zasięgu geograficznego i udziałów w rynku. Również w zakresie realizacji tej transakcji One Equity Partners ściśle współpracowało ze swoimi partnerami w firmie Infobip.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.