Inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2 - mocna podstawa do gamingowego PC

Inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2 to bazowy model “siedemdziesiątki”. Tym razem firma postawiła na prostotę i kompaktową formę. Użytkownicy mają zatem otrzymać konstrukcję solidną i wydajną, która nie wymaga zbyt dużej ilości miejsca w PC oraz nie emanuje spektakularnymi efektami wizualnymi.
Bycie entuzjastą komputerowym nie oznacza z automatu zamiłowania do overclockingu i podświetlenia LED. Firma z Hong Kongu proponuje graczom, którzy preferują bardziej ascetyczną formę, kartę graficzną Inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2. Napędza ją układ Nvidia Ampere wyposażony w 5888 rdzeni CUDA. Ma on osiągać 1725 MHz w trybie Boost. W komplecie znajduje się 8 GB pamięci GDDR6 o identycznej jak w modelu iChill X4 przepustowości 448 GB/s.
Model Inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2 posiada chłodzenie składające się z dwóch wentylatorów o średnicy dziewięciu centymetrów. Osadzono je na wyposażonym w cztery ciepłowody radiatorze. Łączna długość rurek to niemal jeden metr, a aluminiowy blok oferuje powierzchnię wymiany cieplnej mającą blisko 310 centymetrów kwadratowych. Całości dopełnia backplate, który ma skutecznie zapobiegać odkształceniom układu.
W przypadku karty graficznej Inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2 apetyt na energię jest zbliżony do tego, jaki mają modele iChill X3 i X4. Ponownie producent zaleca uzbrojenie się w 650-watowy zasilacz. Tym razem do zasilania niezbędna jest jednak tylko jedna wtyczka 8-pin. Sama konstrukcja jest też bardziej kompaktowa. Całkowita długość karty wynosi 240 mm, a na wysokość zajmuje ona dwa sloty. Jest to zatem wariant bardziej przyjazny małym obudowom.
Podobnie jak w przypadku innych modeli z serii RTX 30, producent dokłada wszelkich starań, aby karta graficzna Inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2 była jak najszybciej dostępna w sklepach. Jej cena powinna oscylować w okolicach 2550 zł.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.