Komunikaty PR

Inno3D GeForce RTX 3080 i 3090 iChill Frostbite - tytani wydajności schłodzeni c

2020-11-10  |  11:00
Biuro prasowe

Szybkie, efektowne, ciche i… chłodne. Inno3D poszerza portfolio o karty RTX 30 w wersji z chłodzeniem Frostbite. Producent obiecuje o kilkanaście stopni niższe temperatury w porównaniu do wersji Founders. Do obiegu jako pierwsze trafią modele Inno3D GeForce RTX 3080 i RTX 3090 iChill Frostbite.

Tam, gdzie osiągi stoją na najwyższym poziomie, a na liście wspieranych technologii wszystkie są już odznaczone, producenci mogą rywalizować na innych polach. Firma Inno3D proponuje entuzjastom topowe modele kart graficznych z serii RTX 30 w wersjach z chłodzeniem wodnym iChill Frostbite. Wprowadzone w nim udoskonalenia względem projektu przygotowanego dla układów Turing mają zagwarantować znakomitą kulturę pracy i zdecydowanie niższe temperatury.

 

 

Pod obciążeniem karty graficzne Inno3D GeForce RTX 3080 i 3090 iChill Frostbite są, według pomiarów producenta, o 13 stopni chłodniejsze od modeli Founders. Taki wynik udało się osiągnąć m.in. dzięki optymalizacji przepływu wody. Blok zbudowany z czystej, niklowanej miedzi ma teraz grubość 5,5 milimetra. Poszczególne komponenty chłodzenia umieszczono bliżej siebie, redukując do jednego milimetra grubość termopadów.

 

 

 

Całość uzupełniają backplate z logo iChill, który ma zapobiegać odkształceniom płytki drukowanej oraz programowalne podświetlenie RGB. Jest ono zgodne z systemami producentów płyt głównych, takimi jak: Aura Sync, Mystic Light czy RGB Fusion. Pozwala to na synchronizację efektów świetlnych generowanych przez karty Inno3D GeForce RTX 3080 i 3090 iChill Frostbite z innymi komponentami PC. Powinno zatem być szybko i efektownie.

 

 

Pod względem zapotrzebowania na energię karty Inno3D GeForce RTX 3080 i 3090 iChill Frostbite nie różnią się od modeli z tradycyjnym chłodzeniem. Obie wymagają dwóch 8-pinowych wtyczek PCIe, a producent zaleca uzbrojenie się w zasilacze o mocy minimum 750 W. W porównaniu do chłodzonych powietrzem wersji iChill X4, karty są jednak bardziej kompaktowe. Na wysokość modele iChill Frostbite zajmują po dwa sloty, a ich długość wynosi 226 milimetrów. 

 

Aktualnie producent pracuje nad dostępnością najnowszych konstrukcji. W regularnej sprzedaży karty Inno3D GeForce RTX 3080 i 3090 iChill Frostbite pojawią się w ciągu kilku najbliższych tygodni. Model RTX 3090 iChill Frostbite wyceniono na kwotę 8170 zł, zaś 3080 na 4085 zł.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne Biuro prasowe
2024-04-30 | 13:00

Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne

Śniadanie Technologiczne, które jest inicjatywą Forum Technologii Bankowych (FTB) oraz Związku Banków Polskich (ZBP), gromadzi przedstawicieli branży bankowej z obszarów
IT i technologie Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
2024-04-30 | 11:20

Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację

Laptopy i tablety Panasonic, wytrzymałe na trudne warunki, są certyfikowane dla wojsk NATO i mogą być dostosowywane do różnych potrzeb przez cały okres ich
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-04-30 | 11:00

Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.

Choć wydawać by się mogło, że internet i idący za nim dostęp do informacji, stał się dobrem powszechnym zaglądającym w każdy zakątek świata, rzeczywistość jest nieco inna. Dostęp do internetu posiada ponad 5 miliardów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.