INNO3D GeForce RTX 4060 Ti 16 GB Twin X2 — średniopółkowa Ada Lovalace z pojemny
Konsumenci mają teraz spory wybór wśród średniopółkowych kart graficznych. Mimo to GeForce RTX 4060 Ti nadal stanowi bardzo interesującą propozycję zwłaszcza dla osób, które chcą grać w wysokich rozdzielczościach.
GeForce RTX 4060 Ti 16 GB Twin X2 od firmy INNO3D został oparty na rdzeniu AD106 (5 nm) pracującym z domyślnym taktowaniem 2310 MHz. Układ w trybie Boost może osiągnąć zegar 2310 MHz. Karta graficzna posiada także rdzenie Ray Tracing 3. generacji i rdzenie Tensor 4. generacji. Co więcej, produkt obsługuje coraz częściej wykorzystywaną technikę DLSS 3, dzięki której można liczyć na zauważalny przyrost FPS-ów w wielu nowych grach.
Grafika GeForce RTX 4060 Ti z 16 GB pamięci VRAM to propozycja szczególnie dla tych graczy, którzy chcą uruchamiać wymagające tytuły w wysokich rozdzielczościach (np. 4K). Producent zastosował szybkie moduły GDDR6 (18 Gbps) oparte na magistrali 128-bit. Dzięki takiej konfiguracji karta powinna zapewnić lepszą płynność tam, gdzie GeForce RTX 4060 Ti 8 GB okaże się niewystarczający.
Model Twin X2 od firmy INNO3D wyróżnia się stonowanym, dwuslotowym chłodzeniem z dwoma wentylatorami o średnicy 88 mm i trzema rurkami cieplnymi. Na wyposażeniu jednostki znalazł się praktyczny backplate, standardowy zestaw gniazd wideo (3x DP 1.4a, 1x HDMI 2.1) i pojedyncze złącze zasilania 8-pin. Wymiary karty to 250 x 118 x 42 mm, a zatem można umieścić ją nawet w niezbyt pojemnych obudowach komputerowych.
Karta graficzna INNO3D GeForce RTX 4060 Ti 16 GB Twin X2 jest dostępna w sklepach z elektroniką w cenie od ok. 2179 zł.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.