INNO3D GeForce RTX 4060 Ti 16 GB Twin X2 OC White — śnieżnobiała Ada Lovelace z
W dobie rozgrywki w wysokich rozdzielczościach graczom często nie wystarcza standardowa pojemność VRAM-u instalowana w średniopółkowych kartach graficznych. Rozwiązaniem może więc okazać się inwestycja w model RTX 4060 Ti z 16 GB pamięci GDDR6.
GeForce RTX 4060 Ti to karta graficzna wyposażona w układ AD106 (5 nm) z 4352 jednostkami CUDA, która pracuje z taktowaniem bazowym 2310 MHz. Standardowo rozpędza się do 2535 MHz, jednak opisywany model Twin X2 OC White osiąga taktowania na poziomie aż 2595 MHz. Karta posiada także rdzenie Ray Tracing 3. generacji i rdzenie Tensor 4. generacji. Układu obsługę popularną technologię zwiększającą wydajność DLSS 3.
W kwestii specyfikacji INNO3D GeForce RTX 4060 Ti 16 GB Twin X2 OC White wyróżnia się przede wszystkim 16 GB pamięci VRAM. Są to kości typu GDDR6 (18 Gbps) oparte na magistrali 128-bit. Taka konfiguracja powinna dać wymierne korzyści w grach uruchomionych w wysokiej rozdzielczości (np. 4K). Tam, gdzie model z 8 GB VRAM mógłby zacząć niedomagać, wersja z 16 GB VRAM najprawdopodobniej nadal zagwarantuje płynną rozgrywkę bez spadków wydajności.
INNO3D GeForce RTX 4060 Ti 16 GB Twin X2 OC White charakteryzuje się śnieżnobiałym, dwuslotowym chłodzeniem z dwoma wentylatorami o średnicy 88 mm. Produkt może zatem dobrze prezentować się w towarzystwie innych komponentów o podobnej stylistyce. Na pokład trafił również praktyczny backplate oraz standardowy zestaw gniazd wideo (3x DP 1.4a, 1x HDMI 2.1). Całość cechuje się wymiarami 250 x 118 x 42 mm, w związku z czym powinna zmieścić się do znacznej większości obudów.
Karta graficzna INNO3D GeForce RTX 4060 Ti 16 GB Twin X2 OC White jest dostępna w sklepach z elektroniką w cenie od 2449 zł.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.