Komunikaty PR

INNO3D GeForce RTX 4070 SUPER Twin X2 — jeszcze wyższa wydajność w tej samej cen

2024-02-09  |  11:40
Biuro prasowe

W ostatnich tygodniach firma NVIDIA dodała do swojej oferty odświeżone karty graficzne z linii GeForce RTX 40 SUPER. Za najciekawszy model uchodzi RTX 4070 SUPER, który stanowi interesującą opcję dla graczy zwłaszcza w oszczędnej wersji Twin X2 od INNO3D.

GeForce RTX 4070 SUPER to nowa karta graficzna oparta na znanej i cenionej architekturze Ada Lovelace. Wariant z dopiskiem SUPER cechuje się znacznie większą wydajnością względem standardowego RTX-a 4070, bowiem posiada aż 7168 jednostek CUDA na pokładzie. W grach może dogonić więc nawet GeForce’a RTX 4070 Ti. 

 

Resztę specyfikacji karty uzupełnia 12 GB pamięci GDDR6X (192-bit) o szybkości 21 Gbps, rdzenie Ray Tracing 3. generacji oraz rdzenie Tensor 4. generacji. Co również istotne, grafika obsługuje popularną technikę upscalingu obrazu DLSS 3, a przy tym nie cechuje się nadmierną prądożernością - mimo bez wątpienia ogromnej mocy obliczeniowej całość wymaga do sprawnego działania zasilacza o mocy do 650 W.

 

INNO3D GeForce RTX 4070 SUPER Twin X2 wyróżnia się skromnym dwuslotowym chłodzeniem z dwoma wentylatorami o średnicy 88 mm. Wewnątrz znalazł się trzyczęściowy aluminiowy radiator z pięcioma rurkami cieplnymi. Ponadto układ wyróżnia się funkcjonalną płytką osłaniającą laminat. Konstrukcja powinna przypaść do gustu tradycjonalistom stroniącym od modnego podświetlenia LED RGB.

 

Omawiana karta graficzna pracuje z domyślnymi taktowaniami, a zatem zegar Boost wynosi tutaj 2475 MHz. Producent zadbał również o standardowy zestaw gniazd wideo w postaci pojedynczego złącza HDMI 2.1a i trzech gniazd DisplayPort 1.4a. Całość ma 250 mm długości, co oznacza, że zmieści się nawet do niewielkich obudów typu ITX. 

 

Karta graficzna INNO3D GeForce RTX 4070 SUPER Twin X2 jest dostępna w wielu sklepach z elektroniką w cenie od ok. 2900 zł. 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie W stronę trwałej doskonałości: Sekret sukcesu TOUGHBOOK Biuro prasowe
2024-02-28 | 16:00

W stronę trwałej doskonałości: Sekret sukcesu TOUGHBOOK

Autor: Jon Tucker, General Manager Engineering, Product & Solutions w Panasonic TOUGHBOOK Inżynieria urządzeń TOUGHBOOK słynie ze swojej niezawodności, ale co sprawia, że są one tak
IT i technologie ŁĄCZNOŚĆ BEZPRZEWODOWA DROGĄ DO WIĘKSZEJ PRODUKTYWNOŚCI BIZNESOWEJ
2024-02-28 | 15:30

ŁĄCZNOŚĆ BEZPRZEWODOWA DROGĄ DO WIĘKSZEJ PRODUKTYWNOŚCI BIZNESOWEJ

Europejskie przedsiębiorstwa spodziewają się średnio 32% wzrostu produktywności w ciągu trzech lat od wdrożenia najnowszej technologii bezprzewodowej. Z nowego badania
IT i technologie Evernex przejmuje brazylijskie Maminfo i wzmacnia swoją pozycję w Ameryce Połudn
2024-02-28 | 12:00

Evernex przejmuje brazylijskie Maminfo i wzmacnia swoją pozycję w Ameryce Połudn

Evernex, wiodący gracz na globalnym rynku dostawców usług TPM dla IT i centrów danych, ogłosił przejęcie brazylijskiej firmy Maminfo. Maminfo, to założona w 2000 r.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Szybko wyprzedawane mieszkania dużym problemem dla nabywców. Nowa aplikacja pomoże im śledzić na bieżąco ogłoszenia z portali

W ubiegłym roku oferta mieszkań na polskim rynku była nawet o 1/5 niższa niż w poprzednim. Analitycy Polskiego Instytutu Ekonomicznego szacują, że w całym 2024 roku liczba mieszkań oddanych do użytkowania będzie najniższa od kilku lat. Ta niska podaż przekłada się nie tylko na rosnące ceny, ale też na proces poszukiwania własnego M. Kupujący mają coraz większy kłopot ze znalezieniem odpowiedniego dla siebie lokum. Na rynku działa kilkanaście dużych portali z ogłoszeniami, ale taka liczba serwisów wcale nie ułatwia poszukiwań. W rozwiązaniu tego problemu mogą pomóc narzędzia technologiczne, które znacznie upraszczają poszukiwania i proces wyboru własnego mieszkania. Takie zadanie ma debiutująca właśnie na polskim rynku aplikacja Erevie.

Transport

Związki domagają się zmian na kolei. Problemem jest rozdrobnienie rynku i nieefektywne zagospodarowanie czasu pracy maszynistów

W spółkach kolejowych od tygodni trwają strajki maszynistów, którzy domagają się przede wszystkim wyższych płac, ale wśród postulatów związkowców są też inne. – Bardzo mocno doskwierają nam też kwestie bezpieczeństwa ruchu kolejowego, nacisków na zwiększenie czasu pracy, pracę w nadgodzinach, duże obciążenia tego środowiska – wymienia Leszek Miętek, prezydent Związku Zawodowego Maszynistów Kolejowych w Polsce. Jak wskazuje, od lat mówi się o tym, że przewoźnicy kolejowi borykają się z problemem niedoboru maszynistów, ale w tej chwili problemem jest raczej nieefektywne zagospodarowanie ich czasu pracy. – Średnio 40 proc. czasu maszyniści poświęcają na to, do czego zostali przeszkoleni – zauważa ekspert.

Prawo

Prace nad unijnym AI Act na finiszu. W kwestii regulacji sztucznej inteligencji USA czy Chiny nie podążą ścieżką Europy

AI Act, czyli unijny akt o sztucznej inteligencji, ma w założeniu zmienić cyfrowy krajobraz Europy, kategoryzując narzędzia SI według poziomów ryzyka oraz nakładając nowe obowiązki na rządy i firmy. Eksperci zwracają jednak uwagę, że akt odnosi się w swoim zasięgu tylko do poszczególnych, krytycznych obszarów związanych z funkcjonowaniem SI. Ma regulować kwestie takie jak m.in. sprawa deepfake’ów, biometrii czy social scoringu. Regulacja jest przede wszystkim odpowiedzią na pojawiające się nowe i coraz bardziej zaawansowane modele generatywnej sztucznej inteligencji. Ostatnim przykładem takiego rozwiązania jest Sora od OpenAI – narzędzie do tworzenia filmów. Prawdopodobnie unijne prawo nie będzie jednak inspiracją dla prawodawców w USA czy Azji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.