Komunikaty PR

INNO3D GeForce RTX 4070 - premiera nowych niereferencyjnych kart graficznych

2023-04-13  |  13:00
Biuro prasowe

Zadebiutowała właśnie nowa karta graficzna NVIDIA GeForce RTX 4070, która powinna okazać się atrakcyjnym wyborem dla graczy. Jednostka ta została już przedstawiona przez firmę INNO3D w kilku niereferencyjnych wersjach.

GeForce RTX 4070 to najnowsza karta graficzna NVIDII oparta na architekturze Ada Lovelace (5 nm). Całość bazuje na rdzeniu AD104 wyposażonym w 5888 jednostek CUDA, 184 jednostki teksturujące, 64 jednostki renderujące, a także 46 jednostek RT 3. generacji oraz 184 jednostki Tensor 4. generacji. Układ współpracuje z 12 GB pamięci VRAM typu GDDR6X na 192-bitowej magistrali. Całość obsługuje technologię DLSS 3.0. Jak twierdzi producent, GeForce RTX 4070 w większości nowoczesnych gier powinien zagwarantować płynność na poziomie ponad 100 klatek na sekundę w rozdzielczości 1440p.

Topowym przedstawicielem nowej serii kart jest układ INNO3D GeForce RTX 4070 iCHILL X3, który ma stanowić doskonały przykład najnowszej technologii chłodzenia łączącej elementy konstrukcyjne z podświetleniem RGB. Produkt ten wyróżnia się m.in. trzema wentylatorami 98 mm, ośmioma rurkami cieplnymi oraz gustowną płytką usztywniającą laminat. Producent zadbał również o firmowo podniesione zegary, dzięki czemu model iCHILL X3 już na starcie będzie szybszy od standardowych kart GeForce RTX 4070.

 

Modele GeForce RTX 4070 X3 OC i TWIN X2/OC od INNO3D powinny przypaść do gustu osobom, które szukają nie tylko wydajnej, ale przede wszystkim opłacalnej karty graficznej. Są to również wersje przeznaczone dla graczy posiadających nieco mniej miejsca w obudowie — wariant X3 OC cechuje się długością 297 mm, natomiast wersje TWIN X2/OC mierzą zaledwie 250 mm. Wszystkie wspomniane modele wyróżniają się prostym, choć nadal wydajnym 2-slotowym chłodzeniem z wentylatorami o średnicy 88 mm i pięcioma rurkami cieplnymi.

 

Karty graficzne INNO3D GeForce RTX 4070 powinny być dostępne w sklepach od 13 kwietnia 2023 roku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.