INNO3D podsumowuje targi Computex 2024. Pokaz nowych produktów i wpływ na rozwój
Jesteśmy już po targach Computex 2024, które odbyły się w Tajpej w dniach 4 - 7 czerwca. INNO3D, producent m.in. niereferencyjnych kart graficznych GeForce, może uznać ich przebieg za bardzo udany.
Na wystawie INNO3D nie zabrakło najnowocześniejszych i najbardziej intrygujących kart graficznych z serii GeForce RTX 40. Wśród nich były także nowe warianty z dopiskiem SUPER, które cechują się np. większą liczbą rdzeni CUDA czy pojemniejszą pamięcią VRAM. Największą uwagą cieszył się model GeForce RTX 4060 Ti iCHILL X3 WHITE, który został użyty w konkursie modowania Thermaltake.
Jednym z najważniejszych wydarzeń podczas tegorocznych targów Computex była konferencja o nazwie “Connecting AI”, która wskazywała na coraz większe znaczenie sztucznej inteligencji. Firma INNO3D znalazła się w jej centrum wspierając inicjatywę “NVIDIA Powers the World’s AI. And Yours”. Producent miał zatem doskonałą okazję do zaprezentowania swoich flagowych kart graficznych w strefie NVIDIA AI, dzięki czemu podkreślił swoją kluczową rolę w implementacji sztucznej inteligencji w branży technologicznej.
INNO3D to nie tylko karty graficzne dla graczy. Na wystawie producenta znalazły się również stacje robocze z procesorami graficznymi o szerokich zastosowaniach, od analizy danych po sztuczną inteligencję i obliczenia o wysokiej wydajności. Nowe rozwiązania serwerowe mają być odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na potężną infrastrukturę obliczeniową w różnych sektorach.
Firma INNO3D zaprezentowała także kilka kart GeForce dla entuzjastów Small Form Factor (SFF). Mowa tutaj o układach graficznych zaprojektowanych w taki sposób, aby pasowały do kompaktowych komputerów PC zgodnych z wytycznymi SFF-Ready wprowadzonymi przez firmę NVIDIA i jej partnerów. Do produktów spełniających to założenie zaliczyć można chociażby nowe karty INNO3D GeForce RTX 4070, RTX 4070 SUPER i RTX 4070 Ti SUPER.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.